Bekijk originele versie : voel je marokkaan of nedelander
ik vroeg me af of marocs die in nederland zijn geboren en op gegroeid zich nou marokkaans of nederlands voelen. :zwaai:
Ik voel mij Nederlandse met Marokkaanse roots.
Ik wordt als een Marokkaan behandeld door Nederlanders dus...
Marokkaans!
Zolang we in Nederland onze zwarte krullen mogen houden, voel ik me Marokkaan.
Origineel gepost door House
Zolang we in Nederland onze zwarte krullen mogen houden, voel ik me Marokkaan.
:D
Ik voel me moluks, met zwarte krullen!
Origineel gepost door a3ir
ik vroeg me af of marocs die in nederland zijn geboren en op gegroeid zich nou marokkaans of nederlands voelen. :zwaai:
Moslim mag dat ook?
Origineel gepost door sahira
:D
Ik voel me moluks, met zwarte krullen!
Sinds wanneer hebben Molukkers krullen :eek:
islaam is een geloof geen nationaliteit.dus ktiwta behalve moslim voel je je maroc of hollands.
Origineel gepost door a3ir
islaam is een geloof geen nationaliteit.dus ktiwta behalve moslim voel je je maroc of hollands.
Niet dus..
Ik voel me moslim en mezelf...
Waarom zou ik moeten behoren tot een groep terwijl ik zoals ik ben juist zo unique geschapen ben...
Ik ben mezelf heb ik het druk genoeg mee...
Nou, hoe kun je nou een vlieg voelen, of een boek?
Hoe kun je Marokkaan voelen als je daar al lang niet meer geboren bent, jij niet, je ouders niet en het land van vakantie kent.
Ik ga vaak naar Spanje. Voel ik me Spanjaard?
Vreemde gedachtengan.
Hoe dan ook, als Marokkanen blijven vasthouden aan 2,5 gewoonten en aan de helft van de Marotaal en zich afzetten tegen allerlei zaken in Nederland, dan is het hun noodlot zich iets te voelen dat ze al lang niet meer zijn.
Het is wel tobben met jullie.
Scottie, ole.
Origineel gepost door Scottie
Hoe kun je Marokkaan voelen als je daar al lang niet meer geboren bent, jij niet, je ouders niet en het land van vakantie kent.
Vreemde gedachtengan.
Hoe dan ook, als Marokkanen blijven vasthouden aan 2,5 gewoonten en aan de helft van de Marotaal en zich afzetten tegen allerlei zaken in Nederland, dan is het hun noodlot zich iets te voelen dat ze al lang niet meer zijn.
Scottie, ole.
Kheb geen woorden meer voor jou. Je zegt dingen waar je geen weet van hebt.
Ik, mijn ouders, mijn zus en broers zijn in Marokko geboren.
Ik heb 7 jaar in Marokko gewoond, het meerenddeel van mijn leven heb ik in Nederland gewoond en nog voel ik me Marokkaan.
Hoe dom kan je nou zijn om een land waar je op vakantie gaat te vergelijken met een land waar je bent geboren.
Sinds wanneer hebben Molukkers krullen :eek:
Sinds mijn geboorte... :p
Origineel gepost door Scottie
Vreemde gedachtengan.
Scottie, ole.
Het zit in je genen Scottie, dat krijg je met de geboorte mee...
Dat jij je roots vergelijkend met een vakantieland, is sprekend voor je intelligentie oeps nee, met je gedachtengang... :giechel: zo krom als het maar kan.
Ga Nandu entertainen ipv hier rond te huppelen met je onzin, of heeft hij je eruit geschopt? :D
Origineel gepost door sahira
Sinds mijn geboorte... :p
Dat ben jij uniek in jouw soort (noem me geen racist) :D
Dat ben jij uniek in jouw soort (noem me geen racist) :D
De krullen zitten ook in mijn genen, de hele familie heeft ze. Maar je hebt gelijk, ik ben uniek.. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.