Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "het einde van het jodendom"

LZN
07-02-2004, 09:41

vergelijken van dit conflict met de holocaust vind ik een heel goed weergegeven beeld wat deze (jawel) jood schetst. ondanks dat ie (natuurlijk) israel een warm hart toedraagt en ik israel niet erken, vind ik dat ie goed geschreven heeft en dat mag ook wel eens gezegt worden. hierbij hoop ik toch dat ik een beetje reklame mag maken voor een zeer genuanceerd en helder weergegeven boek. http://www.vassallucci.nl/vassa/images/omslag%20einde%20jodendom.jpg een gevaarlijk (geciteerde) stuk schrok ik me dood van. dat de joden nu alles heimelijk doen, zoveel mogelijk zonder camera's is laf en gevaarlijk maar openlijk uitspraken doen is bijzonder gevaarlijk. (een stuk van een voormalig minister van onderwijs) wij hebben geen gaskamers en crematoria, maar er is niet slechts 1 bepaalde methode voor genocider [....] de schrijver jitschok leib peretz schreef over de "rechtscapen kat", die geen bloed vergiet maar slechts verstikking en doodt. [...] benny alon, ( een minister van het huidige kabinet) heeft reeds gezegd: "maak hen het leven zo zwaar dat zij uit zichzelf besluiten te vertrekken" veel van onze kinderen worden in religieuze scholen geindoctrineerd dat arabieren Amalek zijn (het symbool van vijandigheid en kwaadaardigheid in het jodendom) en dat amalek moet worden vernietigder was reeds een rabbi (israel hess) die in de krant van bar ilan universiteit schreef dat we genocide moeten plegen omdat uit zijn wetenschappelijk onderzoek blijkt dat palestijnen inderdaad amalek zijn.

Heiba
07-02-2004, 09:51
Daar zou het Cidi blij mee zijn, dat boek! :hihi: Als dit alles is gebasseerd op waarheden... Dan vind ik deze uitspraken wel erg schrikbarend, en zorgelijk tegelijkertijd. Ik vraag me af hoe betrouwbaar deze bronnen zijn, is dit boek overal verkrijgbaar??? Uit interesse en nieuwschierigheid zou ik hem wel eens willen lezen, heb je een ISBN nummer, dan kan ik het boek bestellen.

Peej
07-02-2004, 10:35
Met alle respect, ik ben bepaald geen voorstander van de Israëlische regering. Integendeel, ik ben een fel tegenstander van hun beleid en ben van mening dat ze zo snel mogelijk op moeten zouten en plaats moeten maken voor een gematigde regeing die de muur afbreekt en vrede wil stichten met de palestijnen. Maar de citaten die jij plaatst zijn natuurlijk niets bijzonders. Het is schandalig dat het gebeurt, maar niet alleen Israël maakt zich hier schuldig aan. wij hebben geen gaskamers en crematoria, maar er is niet slechts 1 bepaalde methode voor genocider [....] de schrijver jitschok leib peretz schreef over de "rechtscapen kat", die geen bloed vergiet maar slechts verstikking en doodt. [...] benny alon, ( een minister van het huidige kabinet) heeft reeds gezegd: "maak hen het leven zo zwaar dat zij uit zichzelf besluiten te vertrekken" De Israëlisch zijn dus absoluut niet de enigen met een regering die op deze manier bezig is. Hoeveel totalitaire regimes zijn er niet die hun eigen volk op deze manier aanpakken. Nog niet zo lang geleden zijn Satan, Uday en Qusay Hoessein onschadelijk gemaakt, die waarschijnlijk nog veel erger waren. Wat doet de Noord-Koreaanse regering met tegenstanders? Of de Iraanse veiligheidsdiensten, of de Saoudi Arabische religieuze politie? Of de Amerikaanse CIA? Helaas zitten er overal van deze klootzakken die in het geniep hun tegenstanders uitmoorden. veel van onze kinderen worden in religieuze scholen geindoctrineerd dat arabieren Amalek zijn (het symbool van vijandigheid en kwaadaardigheid in het jodendom) en dat amalek moet worden vernietigder was reeds een rabbi (israel hess) die in de krant van bar ilan universiteit schreef dat we genocide moeten plegen omdat uit zijn wetenschappelijk onderzoek blijkt dat palestijnen inderdaad amalek zijn Precies hetzelfde gebeurd omgekeerd in de Arabische wereld. En dan op een veel grotere schaal. Hoeveel regeringsleiders, Imams en anderen islamitische notabelen zijn er niet mee bezig om hun kinderen, hun toekomst, vol te pompen met haat jegens "de joden". Hamas wil de Joden nog altijd de zee indrijven. Juist deze praktijken, waarbij kinderen alleen maar haat wordt ingeprent tegen één bepaald volk (of tegen het westen) zijn er de oorzaak van dat het ook in de toekomst erg moeilijk zal worden om vrede te stichten. En dat is een grof schandaal. Zowel van Israëlische als van Arabisch/islamitische kant.

Scottie
07-02-2004, 12:41
Nou, het is heel goed mogelijk dat met het opgeven van een Palestijnse staat het voor joden ook wat makkelijker wordt om eens minder met dat jood-zijn tegen over Palestijn-zijn bezig te zijn. Die Palestijnse staat is opgegeven, die komt er niet. Lees hier: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=217711 Goed, als ik tijd heb ga ik het lezen. Scottie.

klonbyz
07-02-2004, 13:55

Hayo Meyer,een man die zeer goed schrijft.Omdat hij over de waarheid schrijft,wordt hij uitgekotst door zionisten.Het cidi en likud nederland hebben hem al bestempeld als een verrader. Ik raad iedereen aan om meer boeken van deze respectabele man te gaan lezen,Je krijgt dan meer inzicht in het verschil tussen "de jood" en de zionist. Hayo schopt k0nt.

IFRIQUIA
07-02-2004, 22:29
HIHHIHI DIE KWAM ZELFS VOOR MIJ HARD AAN OEFF FF BIJ KOMEN

IFRIQUIA
07-02-2004, 22:32
wij zijn dieren ondergeschikt en 1 jood is 10000000 arabieren waard dit zijn enkele uitspraken die ik heb gehoord gelukkig ben ik flex maar het is toch hard om het te horen ...super x-treem pijpekrulletjes met keppeltjes voelen zich eines volkes der ubermenschen

amina01
07-02-2004, 22:44
Origineel gepost door Heiba Daar zou het Cidi blij mee zijn, dat boek! :hihi: Als dit alles is gebasseerd op waarheden... Dan vind ik deze uitspraken wel erg schrikbarend, en zorgelijk tegelijkertijd. Ik vraag me af hoe betrouwbaar deze bronnen zijn, is dit boek overal verkrijgbaar??? Uit interesse en nieuwschierigheid zou ik hem wel eens willen lezen, heb je een ISBN nummer, dan kan ik het boek bestellen. Hier heb je nog enkele betrouwbare uitspraken, kwestie van opzoeken en lezen, hetzelfde voor het boek. Uitspraak van Rabbi Simon ben Yohai in 1904: "Tob shebe goyyim harog". Vertaling: Zelfs de besten der niet-joden dienen allen vermoord te worden. Uitspraak van rabbi Yaacov Perrin in de New York Eén miljoen Arabieren zijn nog geen Joodse vingernagel waard. Uitspraak van rabbi Yitzhak Ginsburg, de directeur van de Kever Yossev Yeshiva (Joodse talmud school) in Nablus: Het bloed van de joden is geliefd bij de Heer, daarom heeft het een rodere kleur en is het leven van een jood verkozen boven anderen. Er is een pamflet getiteld: Vijf algemene plichten die tot de handelingen van de heiligen behoren. Hierin zegt Ginsburg: Het vermoorden van een niet-jood, zoals een Palestijn door een jood wordt in principe gezien als een goede daad en de joden zouden er daarom geen schuldgevoelens over moeten hebben. Het pamflet komt van Baruch Goldstein, een jood die in New York een groep moslims vermoordde tijdens een gebed. De talmud vermeldt in Yebamoth 98a: Alle niet joodse kinderen zijn dieren Abodah Zarah 36b: Niet Joodse meisjes zijn in een staat van niddah (onreinheid) vanaf de dag van hun geboorte. Sanhedrn 57a geeft een verklaring voor hut brute terrorisme van de joden en de inname van Palestijnse land. Dit is blijkbaar een toegestane zaak want deze passage luidt: Wanneer een jood een niet jood vermoordt, zal er geen doodstraf zijn, en wat de jood steelt van een niet jood mag hij houden. Verderop staat er: Waneer een heiden (niet jood) een jood slaat dient hij vermoord te worden. Dit slaat op het feit dat joden met kogels reageren als kleine kinderen met stenen gooien. Baba Mezia 59b beschijft een debat tussen Allah swt en een rabbi. De rabbi verslaat Allah in het debat en Allah swt geeft toe dat de rabbi het debat heeft gewonnen. Misschien wat leesvoer voor sommigen zoals Abracadaver, Scottie en dergelijke soort die keer op keer afkomen met koranverzen die de rechten van de vrouw niet erkennen, die toestemmen om ongelovigen uit te moorden en weet ik nog wat. Uiteraard verwacht ik hetzelfde van hen terug, ook koranverzen die uit de context worden gehaald om het zo geloofwaardig te doen overkomen. Ps. Achmed, mijn dank voor hier bovenstaand

amina01
07-02-2004, 22:46
Origineel gepost door wolfowitz een kijkje in het hoofd van bekende politici. Shevernadze( ex-president Georgie) ik ben afgezet, verdomme! Sharon( premier Israel) hoe win ik de verkiezingen? Bush( amerikaans president) ik moet de verkiezingen winnen, maakt niet uit hoe. Blair (premier Engeland) psss, that was a narrow escape, maar vooruit, ik zit nog steeds. Chirac( president France) l'Etat, c'est moi, cher amies! Mubarak( president Egypte) vanaf eind twintigste eeuw werd Egypte bestuurd door de Mubarak-dynastie. Arafat (president PA) ik moet en zal de baas blijven Poetin, premier Rusland, jaag ze angst aan, dan kan ik blijven zitten. Khamenei( geestelijk leider Iran) "tot de Dood ons scheidt" Bashir al Saad, pres. Syrie "me pa zou me verrot schelden als ik de troon kwijt raak". Kortom, het regeringspluche PLAKT het ego vast, en het volksbelang verdwijnt, dat we het allemaal PIKKEN!!!!!! Amai, je kent het uit je hoofd, wat er in hen hoofdje omgaat? glazen bal??? Ps. Papa van Bashirke is al dood, aangezien er nog niemand uit zijn/haar graf is gekomen, kan Bashir gerust verder te werk gaan.

IFRIQUIA
07-02-2004, 22:48
aiaiai MEIN KAMPF is vergeleken met dit een sprookjesboek tja een andere kijk op de verheve volk die door de eeuwen door vervolgd en vernietigd is waarom hoe zou dat nou komen steeds de joden...?????