Bekijk originele versie : waar denken marokaanse jongeren als ze aan liefde denken
waar denken jullie marokaanse jongens en meisjes aan als jullie aan liefde denken, is het iets speciaals of denk je ff een tussendoortje totdat je de volgende weer ziet??????
rachidabella
06-02-2004, 22:23
Wat is liefde eigenlijk?
iets wat je voelt voor een meisje in positieve zin, tog
LellaBerkane
06-02-2004, 22:29
Origineel gepost door rachidabella
Wat is liefde eigenlijk?
Ja...dat vraag ik me ook weleens af..:hihi:
rachidabella
06-02-2004, 22:29
Origineel gepost door zaka007
iets wat je voelt voor een meisje in positieve zin, tog
Ik heb er wel van gehoord maar heb het zelf nog niet ervaren dus zou het niet weten
jullie utrechtse wijvies weten er alles van joh doe niet zo sniecky
alhoceima_boy15
06-02-2004, 22:31
Origineel gepost door parada
jullie utrechtse wijvies weten er alles van joh doe niet zo sniecky :hihi:
wie kan het term liefde dan uitleggen
praatjes
06-02-2004, 22:34
Als ik aan liefde denk, is het eerste wat bij mijn opkomt sex! Waar is jullie verstand mensen?
oh jah sex tog maar wat als een marokaanse meisje sex heeft voordat ze trouwt wat dan
misSanae
06-02-2004, 22:37
Origineel gepost door zaka007
wie kan het term liefde dan uitleggen
dat is wel moeilijk uit te leggen, liefde is een speciaal gevoel die je voor iemand hebt, iemand die veel voor je betekent en dat hoeft niet perse de liefde te zijn tussen man/vrouw, maar ook de liefde voor je ouders, vrienden, broers en zussen etc.
hoop dat het ergens op slaat, heb het net eve uit me mouw geschudt... :D
:zwaai:
sweet_nadoria
06-02-2004, 22:38
Een prachtige Halal relatie opbouwen met je geliefde dat zal leiden naar een toekomst samen .. !!!
Dat is waar ik aan denk als ik denk aan het woord liefde !!
De liefde voor een marokkaan is naaien en verder werken tot ze van hun mammie en pappie moeten trouwen dan gaan ze naar marokko en halen daar een berggeit die hier naar nederland komt om te intergreren dan zeg ze tegen man lief de vrouw heeft hier het recht en niet de man en dan wordt de man boos en vermoord hij haar voor zijn eer en om geen gezichtsverlies te lijden en zo komen de marokkaanen weer slecht in het nieuws en zo blijven wij marokkanen in een cirkeltje leven dus spraken van liefde wie heeft het hier over liefde!!!!!
hahaha dan heb je het wel goed gedaan:D
misSanae
06-02-2004, 22:40
Origineel gepost door praatjes
Als ik aan liefde denk, is het eerste wat bij mijn opkomt sex! Waar is jullie verstand mensen?
Jij denkt niet met je hersens, maar met iets heel anders... :rolleyes:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.