Bekijk originele versie : Topper:! Tip Voor alle Meiden! Zo voorkom je Pijn In de Liefde!
ImmorTal_SoulS
06-02-2004, 22:02
Als er shie malloot aan komt waltsen waarvan jij denkt... hey kan wat zijn en hij wat van je wilt (hij vind je leuk lalalal).......... zeg gewoon en doe mij na:
:regie: Ik ga daar niet over, je hebt de verkeerde persoon voor je! Je moet bij mijn vader zijn.......
Zo voorkom je hoofdpijn, gejank, geschreeuw, gescheld en bovenal een gebroken hart!
Want ik wil het niet meer aanhoren al dat geklaag :hihi: U make me tired
xxMeissiexx
06-02-2004, 22:06
:hihi: wollah ila
aicha2003
06-02-2004, 23:14
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Straks hebben we hier geen onderwerpen meer, omdat niemand relaties aangaat. :rolleyes:
ImmorTal_SoulS
06-02-2004, 23:24
Tuurlijk wel het word dan....
Volgens Vader zijn Meiden
Volgens vader zijn Gasten
:maf:
aicha2003
06-02-2004, 23:27
Origineel gepost door ImmorTal_SoulS
Tuurlijk wel het word dan....
Volgens Vader zijn Meiden
Volgens vader zijn Gasten
:maf:
Of topics zoals:
Waarom is de marokkaanse meid niet zo makkelijk??
Of: Hoe trek ik de aandacht van de marokkaanse meid?
Of topics van jongens: Ik ben afgewezen door een marocmeisje wat nu? :verdriet:
:maf3:
Wallah iela.. ga ik zeker doen de volgende keer
Lady_moi
07-02-2004, 02:16
Sorry Se Ma Da Maakt Het Alleen Maar Erger Als Ge Zoiets Zegt :jammer:
Ge Wilt Echt Nie Weten Hoe Lang Die Ene Bleef Plakken Toen Ik Zei 'Ga Bij Mijn Vader Alsde Me Wilt ' :wow:
Da Was Gewoon ONGELOOFLIJK
Hij Bleef Maar Zagen ' Moet Ik Bij U Vader Gaan?? Nu Al?? Maar Ik Wil U Eerst Leren Kennen! Wil Je Dan Direkt Trouwen? Waarom Zo Haastig?? Heb Je Al Iemand? Ik Wil U Leren Kennen! Mag Ik U Nr??? Of Wil Jij Mn Nr?? ' ENZOVOOOOOORD
Da Was De Stomste Zin Dak Ooit Uit Mn Mond Heb Gesproken " Als Je Me Wilt Kom Bij Mijn Vader" :jammer:
Zeemermin23
07-02-2004, 03:37
IK HEB GEWOON SPRAAKLOOS... :rolleyes:
alhoceima_boy15
07-02-2004, 10:53
Origineel gepost door perfect_angel
Hadden jullie niet 3 maanden eerder met die tip kunnen komen :( :hihi:
engeltje84
07-02-2004, 11:46
elke tip of waarschuwing kan je niet beschermen want als het zo moest zijn dan moet het zo zijn . ik heb er altijd ook hard voor weggerent en uiteindelijk renje zo in de armen van deliefde.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.