Bekijk originele versie : Say Bye Bye
SweetRose
10-10-2002, 20:29
pfffff mensen wat doet het pijn als je afscheid van iemand moet nemen die je heeeeel graag hebt maar wegens persoonlijke problemen toch niet mee verder kunt gaan...
het kan hier gaan over gewoon een vriendin of een zeer intense lover....:huil: ...
het is verschrikkelijk, zeker als je je tijd en vertrouwen in die persoon steekt maar toch vertrouwt ie je niet 100% wajauwww daar krijg ik het van!!! echt waar maar toch...
VAARWEL.... you'll always be in my heart...
hebben jullie ook zo'n ervaringen?? vertel !!
ik luister
xxx
mimi_tangaouia
10-10-2002, 20:57
Origineel gepost door zin 'n midar
pfffff mensen wat doet het pijn als je afscheid van iemand moet nemen die je heeeeel graag hebt maar wegens persoonlijke problemen toch niet mee verder kunt gaan...
het kan hier gaan over gewoon een vriendin of een zeer intense lover....:huil: ...
het is verschrikkelijk, zeker als je je tijd en vertrouwen in die persoon steekt maar toch vertrouwt ie je niet 100% wajauwww daar krijg ik het van!!! echt waar maar toch...
ik luister
xxx
ik weet ongeveer wel wat je bedoelt, ik heb het ook meegemaakt maar wil liever niet verder in details treden, maar het is zeker pijnlijk maar uiteindelijk moet je een keuze kunnen maken
mimi
SweetRose
10-10-2002, 21:44
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ik weet ongeveer wel wat je bedoelt, ik heb het ook meegemaakt maar wil liever niet verder in details treden, maar het is zeker pijnlijk maar uiteindelijk moet je een keuze kunnen maken
mimi
inderdaad..ik ga hier ook geen details vertellen...maar het is net of je een deel van je hart moet afstaan....:(
xxx
Ik hield en hou nog steeds heel erg van mijn ex.
T deed pijn maar toch heb ik afscheid van haar moeten nemen,
toen zij mij begon achter te volgen :( :( :(
SweetRose
10-10-2002, 22:14
Origineel gepost door TNAwie
Ik hield en hou nog steeds heel erg van mijn ex.
T deed pijn maar toch heb ik afscheid van haar moeten nemen,
toen zij mij begon achter te volgen :( :( :(
het spijt me....
good luck
xxx
het spijt me....
good luck
xxx
dAS LIEF VAN JE :Iluvu:
af en toe moet je moeilijke keuzes maken.
SweetRose
10-10-2002, 22:29
Origineel gepost door TNAwie
dAS LIEF VAN JE :Iluvu:
af en toe moet je moeilijke keuzes maken.
jah das een feit...hoe gemakkelijk je het je eigen ook wilt maken...beslissingen nemen zul je toch moeten doen...of je dat nou wilt of niet...met de gevolgen van dien...die je of wel gelukkig kunne maken..of wel ongelukkig
xxx
Moefassa
10-10-2002, 22:35
Mijn motto is ook: het leven loopt niet over rozen. Ik heb veel dillemmas moeten doorstaan, elke keuze was pijnlijk, toch moet je dat op een gegeven moment accepteren, en dan zal je ermee moeten leven.
Ik hoop dat je er snel overheen zult komen.
Sterkte
jah das een feit...hoe gemakkelijk je het je eigen ook wilt maken...beslissingen nemen zul je toch moeten doen...of je dat nou wilt of niet...met de gevolgen van dien...die je of wel gelukkig kunne maken..of wel ongelukkig
xxx
k ben stiekem jaloers op dieren.
zij hoeven nooit te kiezen, zij nemen dingen aan zoals ze zijn en
gaan nooit wat achter dingen zoeken.
ik luister
xxx
jah ik heb onlangs zoiets meegemaakt...ik had met een hele leuke meid een relatie...maar doordat haar moeder overleed...kon ze niet meer verder...haar vader wil nl. niet dat we elkaar zien...waarom weet ik niet...hij kent mij niet eens...ik ken hem niet...maja...dus hebben we het een maand geleden uitgemaakt...2 bad...ze was egt een leuke meid...:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.