Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In September trouwen, nu al voorbereiden of...

Pagina's : [1] 2

1980
06-02-2004, 21:34

Nou eindelijk kan ik meepraten. In september wil ik insha-Allah trouwen. Maar ik vraag me af of ik dan nu al moet beginnen met zoeken naar een zaal, negaffa, band enz enz...of is dat nog wat te vroeg? Nou mocht ik nu al moeten beginnen...weet iemand dan een hele goede: Band Negaffa Catering of vrouwen die top koken Bedankjes ALLE IDEEN ZIJN WELKOM!!! M3a Salama

1980
06-02-2004, 21:54
Slik...dat is waar! Bedankt meid! Ga meteen rondsnuffelen. Mocht je goede ideen hebben aub melden!!!!!! M3a Salama

messa028
06-02-2004, 23:39
hoi meid alvast gefeliciteerd,als ik jou was zou ik nu al beginnen met reserveren van de benodigde dingen zoals een zaal en een band en negaffa om te beginnen,als je overgens bruidstoelen wil ik heb de nieuwste tegen een redelijke prijs kun je ze van me huren.En ik weet niet of je de mensen koek gaat mee geven als ze weg gaan mocht dat het geval zijn dan heb ik ook doosjes waar dit in kan,dus als je intresse hebt kun je me mailen:safouane@planet.nl.Veel succes in ieder geval en moge ALLAH(swt) je huwelijk zegenen

mismarok
07-02-2004, 09:22
Dag meisie, je mag zeker vast beginnen met plannen vooral in september. Uit ervaring weet ik dat dat een drukke maand is dat mensen gaan trouwen. Iedereen weer terug uit marokko etc. Mocht je nog een catering of tiabaa zoeken dan hoor ik het van je. IK ken namelijk 1 met redelijke prijzen. gr Missmarok

essabry
07-02-2004, 13:20

hoi meid gefeliciteerd ik ga ook in september trouwen en ik al al je zeggen je moet nu beginnen ik ben allang begonnn en de meeste dingen zijn nu al bezet dus als ik jou was zal ik al beginnen in ieder geval heel veel sucses

1980
07-02-2004, 21:17
Origineel gepost door messa028 hoi meid alvast gefeliciteerd,als ik jou was zou ik nu al beginnen met reserveren van de benodigde dingen zoals een zaal en een band en neggafa om te beginnen,als je overgens bruidstoelen wil ik heb de nieuwste tegen een redelijke prijs kun je ze van me huren.En ik weet niet of je de mensen koek gaat mee geven als ze weg gaan mocht dat het geval zijn dan heb ik ook doosjes waar dit in kan,dus als je intresse hebt kun je me mailen:safouane@planet.nl.Veel succes in ieder geval en moge ALLAH(swt) je huwelijk zegenen Hoi meid, Ik weet bij god niet waar ik moet beginnen. Eerst dan maar een zaal vinden! Maar ik wil wel koekjes meegeven aan de mensen. Welke doosjes heb jij? Hoe groot zijn ze? En what's the price :D Laat me gauw iets weten. Oh en over de bruidsstoelen...meestal zorgt de neggafa ervoor. Toch bedankt voor de aanbieding :sjans: Beslama

1980
07-02-2004, 21:19
Origineel gepost door mismarok Dag meisie, je mag zeker vast beginnen met plannen vooral in september. Uit ervaring weet ik dat dat een drukke maand is dat mensen gaan trouwen. Iedereen weer terug uit marokko etc. Mocht je nog een catering of tiabaa zoeken dan hoor ik het van je. IK ken namelijk 1 met redelijke prijzen. gr Missmarok Jaaaaaa graag! Ik heb hier rond gesnuffeld en ik schrok van de prijzen! Welke catering had je in gedachten? Beslama

1980
07-02-2004, 21:23
Origineel gepost door essabry hoi meid gefeliciteerd ik ga ook in september trouwen en ik al al je zeggen je moet nu beginnen ik ben allang begonnn en de meeste dingen zijn nu al bezet dus als ik jou was zal ik al beginnen in ieder geval heel veel sucses Allah ye kamal liek b'lgier! Ja ik moet inderdaad maar eens beginnen. Pfff wat een klus zeg. Stom he. Toen ik nog niet zo ver was deed ik altijd plannen en zei ik altijd dit en dat ga ik insha-Allah doen op mijn bruiloft. Maar nu het puntje bij paaltje komt heb ik er opeens geen zin meer in. Of ja...ik weet niet waar ik beginnen moet HEEEELP!

oem_ismael
07-02-2004, 21:36
hahaa oegtie toch doe gewoon rustig aan begin bij de zaal zoek een neggefa en je hebt al heeeeeeeeeel wat vertrouw op Allah swt en alles komt goed

messa028
08-02-2004, 11:28
Hoi 1980, ik heb grote en kleine doosjes de grote daar passen ongeveer 10 stuks koek in en de kleine zijn voor de bonbons of andere lekkers de grote heb ik in zilvere en goudkleurige kleur met een bruidskoets erop deze kosten 1,25 per stuk en de kleintjes verkoop ik voor 0.80 per stuk mocht intresse hebben mail me dan naar safouane@planet.nl Veel succes in ieder geval en misschien tot gauw

1980
10-02-2004, 17:23
Salaam, I'll keep you in touch ;)

oujdiasec
10-02-2004, 23:25
doosjes voor koekjes kun je bij nejma in amsterdam kijken hun hebben mooie doosjes en goedkoop www.nejma.nl, nejma heeft ook neggafa maar ik raad je aan haar niet te nemen want zij is niet zo goed dat vind ik. Koekjes te laten maken kun je fatima in amsterdam bellen zij maakt echt lekkere koekjes heb haar zelf ook genomen toen ik ging trouwen haar telefoonnr. 06-12291823 film/fotograve als je die raad ik je aan nejwa zij is echt goed telefoonnr. 06-27313204 als je nog wat nodig heb laat het weten meschien kan ik je verder helpen. succes oujdia

1980
11-02-2004, 19:34
:blauwkus: Thanks! Ik ga alles ff op ee a4tje schrijven. Als me er nog wat te binnenschiet dan geef ik wel een kreet ;) Beslama

Lay
12-02-2004, 12:26
Origineel gepost door messa028 Hoi 1980, ik heb grote en kleine doosjes de grote daar passen ongeveer 10 stuks koek in en de kleine zijn voor de bonbons of andere lekkers de grote heb ik in zilvere en goudkleurige kleur met een bruidskoets erop deze kosten 1,25 per stuk en de kleintjes verkoop ik voor 0.80 per stuk mocht intresse hebben mail me dan naar safouane@planet.nl Veel succes in ieder geval en misschien tot gauw No offence hoor...maar dat is echt veel duurder dan bij de marokkaanse winkels her en der. Daar kosten ze 0.60 cent per stuk.

safat
12-02-2004, 15:51

hallo 1980 Als je een mannenband zoekt laat het dan weten, ik heb een hele goeie en de prijs is redelijk, je zult zelfs op je bruidstoel zitten swingen..... Groetjes

Pagina's : [1] 2