Bekijk originele versie : 22 Februari demo op de Dam "Muslims Unite !!!"
mokromike
06-02-2004, 21:24
http://www.ael.nl/Hijaab.jpg
Heej loser, hier was al een topic over.
Maar toen je met argumenten collectief onderuit gehaald werd reageerde je daar niet meer.
Klik hier onder op de link
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=3869193#post3869193
Donder toch op met je achterlijke rebellenclubje.
Origineel gepost door Peej
Heej loser, hier was al een topic over.
Maar toen je met argumenten collectief onderuit gehaald werd reageerde je daar niet meer.
Klik hier onder op de link
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=3869193#post3869193
Donder toch op met je achterlijke rebellenclubje.
Donder toch op met je achterlijke rebellenclubje. ???
Sorry maar als ik me niet vergis moet jij hier OPDONDEREN, dit is MAROKKO.NL remember meeste leden hier zijn MOSLIMS.
Besides we posten wat we WILLEN ja kaassouflé dus hou je aan ONZE regels oke, want we zijn niet als die vieze nieuwrechts site die gelijk bannen zonder dat je iets zegt ze zien het al aan je naam dat je Moslim bent.
Tja Hollanders zijn vieze rasicten.
En oh ja die gene die deze topic heeft geopend, toppie en het is altijd goed als er meerdere van worden geopend want is alleen beter dan komen meer mensen.
En ik zal er Insha-Allah en zal het aan vele anderen zeggen.
Enne voor jou nog hé Peej, ga jezelf onthoofden ofzo want wij doen onze hoofdoek toch NOOIT af.
Masriya die een NL moeder heeft.
Nou, hij flikt het iedere keer, nu staat die smeertroep hier weer.
Ga weg met die neo-fascisten, laat die Marokkanen hier met rust, die mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Als ik op de Dam ben, dan verzet ik alle borden en dan kan dat hele zooitje geteisem zo de bouwput van de Noord-Zuidlijn inlazeren.
Scottie, ggggrrrrrr.
Origineel gepost door Scottie
Nou, hij flikt het iedere keer, nu staat die smeertroep hier weer.
Ga weg met die neo-fascisten, laat die Marokkanen hier met rust, die mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Als ik op de Dam ben, dan verzet ik alle borden en dan kan dat hele zooitje geteisem zo de bouwput van de Noord-Zuidlijn inlazeren.
Scottie, ggggrrrrrr.
Hoe weet jij wat de Marokkanen in hun hoofd hebben, geloof me ze hebben DIT in hun hoofd en ze zullen KOMEN als ze het lezen.
And I'll be there, wordt maar boos met je grrrrrrr domme bejaarde.
Nou, mijn leeftijd heeft hier niet zoveel mee te maken, maar ik ben oud genoeg om te weten wat fascisten zijn, ook neo-fascisten.
Ik hoef niet te weten wat er in het hart of hoofd van mijn Marokkaanse medeburgers leeft om te zien dat de AEL en die rat die YahYah een bende oplichters en volksmenners zijn van het soort dat in Libanon tegen de muur zou worden gezet.
Agitaroren zoals het communisme ze alleen kende, volkropruiers zoals alleen de Nazi's hadden.
Ik ben ervan overtuigd dat ondanks de problemen die de Marokanen in Nederland hebben, zij politiek besef genoeg hebben dat meegaan met de AEL gelijk staat aan het verkopen van je ziel aan de duivel.
Die smeerlappen maken met hun protestoptocht gebruik van rechten die ze een ander maar wat graag zouden afnemen.
Daarnaast betaal ik belasting en ik ben bereid, voor de rust en rechtvaardigheid in dit land die borden te verzetten zodat dat hele zooitje in zompige bouwput lazert en om zelf die betonplaat er op te laten vallen. Want ratten, tutje horen niet op straat maar in het riool.
Scottie.
Ole_Guapa
07-02-2004, 01:04
Origineel gepost door Scottie
Nou, mijn leeftijd heeft hier niet zoveel mee te maken, maar ik ben oud genoeg om te weten wat fascisten zijn, ook neo-fascisten.
Ik hoef niet te weten wat er in het hart of hoofd van mijn Marokkaanse medeburgers leeft om te zien dat de AEL en die rat die YahYah een bende oplichters en volksmenners zijn van het soort dat in Libanon tegen de muur zou worden gezet.
Agitaroren zoals het communisme ze alleen kende, volkropruiers zoals alleen de Nazi's hadden.
Ik ben ervan overtuigd dat ondanks de problemen die de Marokanen in Nederland hebben, zij politiek besef genoeg hebben dat meegaan met de AEL gelijk staat aan het verkopen van je ziel aan de duivel.
Die smeerlappen maken met hun protestoptocht gebruik van rechten die ze een ander maar wat graag zouden afnemen.
Daarnaast betaal ik belasting en ik ben bereid, voor de rust en rechtvaardigheid in dit land die borden te verzetten zodat dat hele zooitje in zompige bouwput lazert en om zelf die betonplaat er op te laten vallen. Want ratten, tutje horen niet op straat maar in het riool.
Scottie.
:D :D :D Scottie, denk aan je hart!
Je bent weer lekker op dreef.
Maar ik ben het met je eens dat de AEL een stelletje
onterechte types is. Ze proberen onder de vlag "islam"
mensen aan hun kant te krijgen. Mooi voorbeeld van
islam. Gelukkig zijn er niet zo heel veel mensen die in die
val trappen.
"moslims unite" zegt hun poster.
Prima "Moslims unite!" maar niet voor de AEL
Origineel gepost door Masriya
Sorry maar als ik me niet vergis moet jij hier OPDONDEREN, dit is MAROKKO.NL remember meeste leden hier zijn MOSLIMS.
Besides we posten wat we WILLEN ja kaassouflé dus hou je aan ONZE regels oke, want we zijn niet als die vieze nieuwrechts site die gelijk bannen zonder dat je iets zegt ze zien het al aan je naam dat je Moslim bent.
En oh ja die gene die deze topic heeft geopend, toppie en het is altijd goed als er meerdere van worden geopend want is alleen beter dan komen meer mensen.
Enne voor jou nog hé Peej, ga jezelf onthoofden ofzo want wij doen onze hoofdoek toch NOOIT af.
Beste Masriya, als je mijn postings (ook in die vorige draad over deze demo) zou lezen zou je kunnen merken dat ik niets tegen moslims heb.
Ik heb ook niet specifiek iets tegen hoofddoekjes . Hoewel ik me wel kan vinden in een draagverbod van ALLE RELIGIEUSE SYMBOLEN in openbare instellingen zoals rechtbanken.
Mijn reacties in deze richten zich met name tegen de AEL die op polariserende wijze bezig is en wat in mijn ogen net zo'n eng clubje is als nieuwrechts. de AEL heeft al vaker geroepen dat ze geweld willen toepassen als ze hun zin niet krijgen.
Lees eerst wat meer berichten van me, voordat je me beoordeelt als rascist.
Als ik een rascist was zou ik wel op nieuwrechts zitten. Maar met dat tuig met een IQ van een dooie naakstslak wil ik niets te maken hebben.
Origineel gepost door Ole_Guapa
:D :D :D Scottie, denk aan je hart!
Je bent weer lekker op dreef.
Maar ik ben het met je eens dat de AEL een stelletje
onterechte types is. Ze proberen onder de vlag "islam"
mensen aan hun kant te krijgen. Mooi voorbeeld van
islam. Gelukkig zijn er niet zo heel veel mensen die in die
val trappen.
"moslims unite" zegt hun poster.
Prima "Moslims unite!" maar niet voor de AEL
Sorry hoor, maar volgens mij is de AEL nou net geen voorbeeld van de Islam. Ze grbuiken de Islam alleen als vehikel om hun boodschap uit te dragen en om zieltjes te winnen.
De echte islam schijnt een stuk vredelievender te zijn.
Origineel gepost door Masriya
Kom, kom, kleintje, wees eens beleefd tegen die meneer. Generaliseren is niet goed, iedereen mag zijn mening geven, en onze Peej heeft niks verkeerds gezegd in deze topic. Je hoeft niet zo te reageren.
:) Trouwens, je bent hier nog "illegaal lid" :p je moet nog 15 worden remember, remind me, als je jarig bent, dan zal ik je een E-card sturen.
Dames en heren,
Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken geen uit de lucht gegrepen uitspraken doen over de AEL, het zijn geen fascisten noch extremisten, dat is gewoonweg een misvatting.
De AEL is gewoon een belangenorganisatie die de wensen van hun leden(achterban) naar buiten dragen, en daar wordt niet altijd even goed over nagedacht. Klaar, punt, uit.
Sorry Heiba, maar ik, en velen met mij, hebben het toch niet echt op de extreme wijze waarop de AEL die wensen van hun achterban naar buiten draagt.
Onderschriften die AEL-ers hier gebruiken als
Wie niet horen wil moet voelen
En opmerkingen van Mokromike als
Laten we het erop houden dat ook wij de geschiedenis kennen en weten hoe jullie soort te werk gaat.
Vind ik toch vrij storend.
En het bezetten van snelwegen en het daarmee in het gevaar brengen van het verkeer vind ik persoonlijk schandalige acties.
Ik heb de indruk dat de AEL-ers weinig of helemaal niets ophebben met de echte moslims. Ze willen alleen de extremen hebben waarmee ze samen de zaak verder kunnen polariseren.
Ze willen zelf zo graag in de kijker staan dat ze voor ieder onderwerp een eigen demonstratie organiseren. Los van andere demonstraties over dezelfde onderwerpen die door veel bredere groepen gedragen worden. Maar in zo'n grote demonstratie valt de AEL als klein groepje niet op, dus ze willen nog een keer extra in de picture komen. Heel eng allemaal.
Origineel gepost door Peej
Sorry Heiba, maar ik, en velen met mij, hebben het toch niet echt op de extreme wijze waarop de AEL die wensen van hun achterban naar buiten draagt.
Onderschriften die AEL-ers hier gebruiken als
En opmerkingen van Mokromike als
Vind ik toch vrij storend.
En het bezetten van snelwegen en het daarmee in het gevaar brengen van het verkeer vind ik persoonlijk schandalige acties.
Ik heb de indruk dat de AEL-ers weinig of helemaal niets ophebben met de echte moslims. Ze willen alleen de extremen hebben waarmee ze samen de zaak verder kunnen polariseren.
Ze willen zelf zo graag in de kijker staan dat ze voor ieder onderwerp een eigen demonstratie organiseren. Los van andere demonstraties over dezelfde onderwerpen die door veel bredere groepen gedragen worden. Maar in zo'n grote demonstratie valt de AEL als klein groepje niet op, dus ze willen nog een keer extra in de picture komen. Heel eng allemaal.
Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar de AEL heeft te weinig medestanders om het te maken.
"Wie niet horen wil moet voelen" Ik zou de opmerking niet letterlijk nemen.
Wat demonstraties van de AEL betreft, ze willen op die manier gehoord worden.
Origineel gepost door Dave202
wat voor geheime agenda heeft de AEL, nederland als islamitische staat met de sharia? ik zal me verzetten (net zoals de palestijenen) mocht het ooit zo ver komen
Dit is niet het geval, maak je niet druk.
Origineel gepost door Heiba
Ik begrijp dat je je zorgen maakt, maar de AEL heeft te weinig medestanders om het te maken.
"Wie niet horen wil moet voelen" Ik zou de opmerking niet letterlijk nemen.
Wat demonstraties van de AEL betreft, ze willen op die manier gehoord worden.
Het feit dat de AEL te weinig tegenstanders heeft om het te maken is volgens mij nou net een van de problemen. Het heeft namelijk invloed op de manier waarop ze zieltjes willen winnen, en daarmee drijven ze toch al snel de extremistische kant op.
Ze willen geen zieltjes winnen met goede argumenten. Maar ze spelen op het sentiment en op onderbuikgevoelens.
En dat doen ze in de lijn van;
"Moslims wordt wakker, kijk eens hoe slecht jullie het hebben en hoe slecht 'De westerling' jullie (en jullie broeders in Palestina) behandeld. Sluit je bij ons aan en vecht met ons mee, dan zullen wij die slechte westerling eens een poepie laten ruiken. Als je met ons meevecht zul je overwinnen."
En het inspelen op onvrede wordt over het algemeen alleen maar gedaan door obscure extreme partijtjes zoals bijvoorbeeld "Nieuw Rechts".
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.