Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : preutse vogels die marokkaanse chicks!!

Pagina's : [1] 2 3

coalitiegenoot
06-02-2004, 20:20

Marokkaanse dames doen zich voor als preutse vogels en altijd onshuldig ze doen nooit iets verkeerd en gaan altijd voor het goede :D daar is helaas niks van te merken, in het echt zijn ze geiller dan boter en denken ze vaker aan sex dan konijnen!! de meeste doen aan kamsutra en staan op exploderen ze kunnen niet meer wachten tot het huwelijksnacht dit probleem wordt bevestigd door marokkaanse vaders en moeders die steeds hun gefrustreerde dochters van straat moeten houden en ze op het rechte pad moeten zetten :rolleyes:

Oempje
06-02-2004, 20:23
LevenLoos..

girlie_nador
06-02-2004, 20:24
Ik kan niet zeggen dat je ongelijk hebt, maar ook niet dat je helemaal gelijk hebt, er zijn namelijk ook meiden die echt op het rechte pad zitten alleen die zijn wel moeilijk te vinden dat wel...Maaar...ze zijn er echt wel...

coalitiegenoot
06-02-2004, 20:24
Origineel gepost door Oempje LevenLoos.. dat zeg i toch preutsevogel zijn echt levenloos jullie chicks snikken naar dicks :rolleyes:

Oempje
06-02-2004, 20:27

Origineel gepost door coalitiegenoot dat zeg i toch preutsevogel zijn echt levenloos jullie chicks snikken naar dicks :rolleyes: Ranzigheid heerst.. :rolleyes:

shakira_lopez
06-02-2004, 20:28
get a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!! over wie jij het hebt is wie jij ontmoet hebt of die je tegen komt. want de meisjes die niet zo zijn ken je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MaseratI
06-02-2004, 20:29
Origineel gepost door coalitiegenoot dat zeg i toch preutsevogel zijn echt levenloos jullie chicks snikken naar dicks :rolleyes: Voor dicks moeten ze niet bij jou zijn :D

ilham2222
06-02-2004, 20:36
gefrustreerd jij ook...blijkbaar.... jongen maak je niet zo druk om anderen oke? ;)

zinelbedawi
06-02-2004, 20:48
Ik moet altijd lachen om jouw topic, waar haal je die dingen toch? Je hebt toch wel voor een stuk gelijk, dat betekend niet helemaal! Sommige zijn zo maar andere dan weer niet. Mohiem Iedereen snakt wel eens naar sex dat is geweten maar om het te doen dat is een ander punt, die er voor gaan gaan voor de hel dat is ook geweten. Wie zich voordoet preuts te zijn maar het dan toch niet is, is gewoon scheinheilig! boussa

Soul_Searching
06-02-2004, 20:49
Origineel gepost door coalitiegenoot dat zeg i toch preutsevogel zijn echt levenloos jullie chicks snikken naar dicks :rolleyes: Volgens mij heeft ze het over jou hoor dat je levenloos bent of nee ik weet het zeker en ik ben het helemaal met er eens!!!

ze3maze3ma
06-02-2004, 20:53
Origineel gepost door coalitiegenoot Marokkaanse dames doen zich voor als preutse vogels en altijd onshuldig ze doen nooit iets verkeerd en gaan altijd voor het goede :D daar is helaas niks van te merken, in het echt zijn ze geiller dan boter en denken ze vaker aan sex dan konijnen!! de meeste doen aan kamsutra en staan op exploderen ze kunnen niet meer wachten tot het huwelijksnacht dit probleem wordt bevestigd door marokkaanse vaders en moeders die steeds hun gefrustreerde dochters van straat moeten houden en ze op het rechte pad moeten zetten :rolleyes: nou bedankt........... :rolleyes: volgends mij heb je echt niets te doen he! :kwaad:

Ghost
06-02-2004, 20:57
Origineel gepost door MaseratI Voor dicks moeten ze niet bij jou zijn :D :haha: meskien cg is gefrustreerd.

deheks
06-02-2004, 21:27
Waarom maak je je druk om de meiden die je weleens een goede dag bezorgt, dat zijn dochters en zussen van iemand anders heb je er weleens bij stil gestaan dat er ook heren zijn die jouw zussen een goede dag kunnen bezorgen nee dat dacht ik niet... Een marokkaanse spreek woord : hoe jij iemand vermoord zo zal jij ook sterven vertaal het en luister erna!!!!

chirihane
06-02-2004, 23:36
hahahaha als k dit lees denk k bij mezelf heeft zn zusje netvan straat gepikt ozo maar haha laat m maar ooit zal t goed met m komen en zal hij niet zoveel vooroordelen geven i don`t no what it iz,maybe it`z hate but i think it`z luv...

LoVeLy_HaNaN
06-02-2004, 23:45

Wat is kamasutra?:o Oh en ik ben geen chick, dus je kan me nix make!:lekkerpuh

Pagina's : [1] 2 3