Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Brandhuwelijk!!

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
06-02-2004, 19:55

ik zag toen strax heavy shit op tv, maar was echt iets voor mij!! BRANDHUWELIJK!! dat wil zeggen als je vrouw niet aan de eissen meer voldoet of ze brengt geen geld in het laadje steek ze haar gewoon in de BRAND zodat ze dat ook inziet en weg rent naar haar ouders!! ben je van je vrouw af :eek: klinkt dit bekend in iemand zijn oren van de dames ooit iemand hier in de fik gestaan? :D dit gebeurt 10000 keer op een jaar ofzo, best lijp om te zien dat er nog mannen op aarde rond lopen shieeeeeeeeeeet owja en als je als man schulden heeft verkoopt die de NIER van zijn vrouw voor 800 euro ofzo e n kan je zo weer een maandje naar de booty palace waar de echte vrouwen rondlopen :D

Ghost
06-02-2004, 19:57
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zag toen strax heavy shit op tv, maar was echt iets voor mij!! BRANDHUWELIJK!! dat wil zeggen als je vrouw niet aan de eissen meer voldoet of ze brengt geen geld in het laadje steek ze haar gewoon in de BRAND zodat ze dat ook inziet en weg rent naar haar ouders!! ben je van je vrouw af :eek: klinkt dit bekend in iemand zijn oren van de dames ooit iemand hier in de fik gestaan? :D dit gebeurt 10000 keer op een jaar ofzo, best lijp om te zien dat er nog mannen op aarde rond lopen shieeeeeeeeeeet owja en als je als man schulden heeft verkoopt die de NIER van zijn vrouw voor 800 euro ofzo e n kan je zo weer een maandje naar de booty palace waar de echte vrouwen rondlopen :D Ha Ha Ha wat zijn we grappig :). Ik was aan het eten toen ik dat zag en mijn eetlust was gelijk bedorven, ik vind het goed dat ze die shit op tv laten zien ik wil best helpen namelijk. Echt zielig voor die vrouwen man msekien :( ook die in ethiopie enzo.

coalitiegenoot
06-02-2004, 19:59
ja met dat urine shit hahah ze stinken zo erg dat door hun man worden afgesloten van de rest van de wereld!! shieeeeeeeeeeet lijp toch kan jij je urine tijdens je huwelijk onder controle houden denk je?? :maf:

Ghost
06-02-2004, 20:07
Origineel gepost door coalitiegenoot ja met dat urine shit hahah ze stinken zo erg dat door hun man worden afgesloten van de rest van de wereld!! shieeeeeeeeeeet lijp toch kan jij je urine tijdens je huwelijk onder controle houden denk je?? :maf: ik ben niet op mn 12de uitgehuwelijkt en zwanger geraakt. Die kutmannen ook altijd, overal ter wereld waar er vrouwenleed is is veroorzaakt door mannen :boos:

coalitiegenoot
06-02-2004, 20:09

Origineel gepost door Ghost ik ben niet op mn 12de uitgehuwelijkt en zwanger geraakt. Die kutmannen ook altijd, overal ter wereld waar er vrouwenleed is is veroorzaakt door mannen :boos: kutmanne het zijn geoon geile 12 jarige sletjes als je het mij vraagt :D

Ghost
06-02-2004, 20:14
Origineel gepost door coalitiegenoot kutmanne het zijn geoon geile 12 jarige sletjes als je het mij vraagt :D blijkbaar heb je dat stukje gemist waarin 6 volwassen mannen een 12 jarig meisje hebben meegesleurd omdat ze niet wilde trouwen :). Het zijn geen marokkaanse meisjes uit de bergen ;).

charlygirl
06-02-2004, 20:15
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zag toen strax heavy shit op tv, maar was echt iets voor mij!! BRANDHUWELIJK!! dat wil zeggen als je vrouw niet aan de eissen meer voldoet of ze brengt geen geld in het laadje steek ze haar gewoon in de BRAND zodat ze dat ook inziet en weg rent naar haar ouders!! ben je van je vrouw af :eek: klinkt dit bekend in iemand zijn oren van de dames ooit iemand hier in de fik gestaan? :D dit gebeurt 10000 keer op een jaar ofzo, best lijp om te zien dat er nog mannen op aarde rond lopen shieeeeeeeeeeet owja en als je als man schulden heeft verkoopt die de NIER van zijn vrouw voor 800 euro ofzo e n kan je zo weer een maandje naar de booty palace waar de echte vrouwen rondlopen :D Hoe diep kun je zinken !!!!! :zweep:

coalitiegenoot
06-02-2004, 20:19
Origineel gepost door Ghost blijkbaar heb je dat stukje gemist waarin 6 volwassen mannen een 12 jarig meisje hebben meegesleurd omdat ze niet wilde trouwen :). Het zijn geen marokkaanse meisjes uit de bergen ;). heb je ze geteld? ze hadden wel 8 speren bij zich het is wel een sterke meisje hoor van 12 dus zeg niet dat ze zo man niet aan kan :D

Ghost
06-02-2004, 20:20
Origineel gepost door coalitiegenoot heb je ze geteld? ze hadden wel 8 speren bij zich het is wel een sterke meisje hoor van 12 dus zeg niet dat ze zo man niet aan kan :D nee heb ze niet geteld had het te druk met verontwaardigd te kijken, ik schatte het.

LoVeLy_HaNaN
07-02-2004, 23:01
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zag toen strax heavy shit op tv, maar was echt iets voor mij!! BRANDHUWELIJK!! dat wil zeggen als je vrouw niet aan de eissen meer voldoet of ze brengt geen geld in het laadje steek ze haar gewoon in de BRAND zodat ze dat ook inziet en weg rent naar haar ouders!! ben je van je vrouw af :eek: klinkt dit bekend in iemand zijn oren van de dames ooit iemand hier in de fik gestaan? :D dit gebeurt 10000 keer op een jaar ofzo, best lijp om te zien dat er nog mannen op aarde rond lopen shieeeeeeeeeeet owja en als je als man schulden heeft verkoopt die de NIER van zijn vrouw voor 800 euro ofzo e n kan je zo weer een maandje naar de booty palace waar de echte vrouwen rondlopen :D Jah bij Oprah gistere he:traan1: Wiliej kreeg trane in mn ogen..Die vrouwen die toen allemaal in die ziekenhuis lagen, zijn later allemaal overlede aan hun brandwonden.. Egt die geiten :kwaad:

ouafaetoen
07-02-2004, 23:05
Allah swt zal ze allemaal straffen inscha'allah Mannen zijn gewoon dieren in zulke dingen Zulke mensen kennen geen schaamte, echt erg

LoVeLy_HaNaN
07-02-2004, 23:19
Egt erg man, vooral die vrouwen hoe ze eruit zagen. En eentje wilde nog terug gaan bij der man..:boos:

driouchi
07-02-2004, 23:37
ja maar dat gebeurt toc in afrikja ergens niet in marokko of zo

aicha2003
07-02-2004, 23:43
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zag toen strax heavy shit op tv, maar was echt iets voor mij!! BRANDHUWELIJK!! dat wil zeggen als je vrouw niet aan de eissen meer voldoet of ze brengt geen geld in het laadje steek ze haar gewoon in de BRAND zodat ze dat ook inziet en weg rent naar haar ouders!! ben je van je vrouw af :eek: klinkt dit bekend in iemand zijn oren van de dames ooit iemand hier in de fik gestaan? :D dit gebeurt 10000 keer op een jaar ofzo, best lijp om te zien dat er nog mannen op aarde rond lopen shieeeeeeeeeeet owja en als je als man schulden heeft verkoopt die de NIER van zijn vrouw voor 800 euro ofzo e n kan je zo weer een maandje naar de booty palace waar de echte vrouwen rondlopen :D http://******************/neutebeut/smilies/tekst/tekst-hm.gif volgens mij hoort dit bij onzinhoekje>>

LoVeLy_HaNaN
08-02-2004, 00:00

Origineel gepost door driouchi ja maar dat gebeurt toc in afrikja ergens niet in marokko of zo Ht was in Etiopie en India

Pagina's : [1] 2