Bekijk originele versie : Kun je voor de rest van je leven stapelverliefd blijven op je partner?
ClaudioLopez
06-02-2004, 18:55
Of denk je dat de kriebels na een poosje wel wat gezakt zijn ?
ja vraag k me ook af :confused:
lara_nr1
06-02-2004, 19:00
ik hou al 4 jaar van de zelfde persoon en ik zeg eerlijk ik zal altijd van hem blijven houden! echt waar uit het diepste van mijn hart!
AbaHoeCh
06-02-2004, 19:01
We hadden het al is over in de klas en men leerkracht van boekhouden zei dat het eerst verliefdheid is en daarna is het 'graag mekaar zien'. :D
amira_maroc
06-02-2004, 19:03
hoi
Echt grappig ik had het er nog vandaag over met een vriendin.
en volgens haar zijn er veel mensen bij wie de verliefdheid over gaat.
Maar ik heb geen idee.
lara_nr1
06-02-2004, 19:03
als je echt van iemand maar dan wel echt blijf je van hem houden!
en die kriebels heb ik soms maar niet altijd:love:
Lady_moi
06-02-2004, 19:07
U Leerkracht Liegt
Mn Lerares Van Godsdienst Zei Dat Verliefdheid Een Gevoel Is En Niet Voor Eeuwig Is Maar Dat Het Niet Wil Zeggen Dat Je Niet Meer Verliefd Kunt Worden Op U Partner
Zelfs Al Ben Je 55 Jaar Oud, Verliefdheid Komt Altijd Terug Als Je Die Persoon Graag Ziet! Bv Door Wat Hij Of Zij Doet Kan Verliefdheid Terug Komen :)
Origineel gepost door AbaHoeCh
We hadden het al is over in de klas en men leerkracht van boekhouden zei dat het eerst verliefdheid is en daarna is het 'graag mekaar zien'. :D
AbaHoeCh
06-02-2004, 19:14
Origineel gepost door Lady_moi
U Leerkracht Liegt
Mn Lerares Van Godsdienst Zei Dat Verliefdheid Een Gevoel Is En Niet Voor Eeuwig Is Maar Dat Het Niet Wil Zeggen Dat Je Niet Meer Verliefd Kunt Worden Op U Partner
Zelfs Al Ben Je 55 Jaar Oud, Verliefdheid Komt Altijd Terug Als Je Die Persoon Graag Ziet! Bv Door Wat Hij Of Zij Doet Kan Verliefdheid Terug Komen :)
ewa is hetzelfde :o
zehma ik ga naar die belgen luisteren wa ze allemaal zeggen :p
Lady_moi
06-02-2004, 19:16
Wat Heeft De Ras Ermee Te Maken :confused:
Origineel gepost door AbaHoeCh
ewa is hetzelfde :o
zehma ik ga naar die belgen luisteren wa ze allemaal zeggen :p
zinelbedawi
06-02-2004, 19:29
Ik denk zo: eerst zie elkaar wel graag (nog niet vanelkaar houden hé), dan word je verliefd op je partner en daarna ga je er van houden.
Dat is mijn conclusie.
Ik ken een koppel dat al 32 jaar is getrouwd, en nog
steeds verliefd, en dat gevoel van houden van, dat noem je pas liefde..
Zerhounia_style
06-02-2004, 20:26
Dat stapelverliefd zijn op je partner vervaagd wel, maar omdat je veel met elkaar meemaakt ga je steeds meer van elkaar houden
lela_Hanan
06-02-2004, 20:31
Nou..wat ik denk is...als twee mensen echt van elkaar houden..gaat het nooit over..of ze nou jong of oud zijn.... :Iluvu:
Maare..bij bepaalde huwelijken gaat het wel zo....ze voelen op een gegeven moment...dat ze niet meer zo veel van elkaar houden als (vroeger).... :(
Het heeft tijd nodig..om weer te herstellen als eerst...
Zerhounia_style
06-02-2004, 20:33
Als je regelmatig met elkaar praat over de dingen die je dwarszitten dan stopt de verliefdheid nooit vind ik..als je op de gegeven moment denkt: safi ik heb genoeg van hem of haar..is het alleen een kwestie van uitpraten zodat je vanaf dan weer met "schone lei" kunt beginnen
zinelbedawi
06-02-2004, 20:37
Je zal wel op je partner verliefd blijven maar als dat op een bepaald ogenblik vervaagt heeft je relatie gewoon een opknapbeurt nodig. Als je eenmaal van je partner houdt en ermee getrouwd bent en je denk na een paar jaar; nou al mijn gevoelens zijn voorbij ik hou niet meer van hem/haar dan moet je er ff aan werken en het moet trouwens van beiden kanten komen en niet alleen van de man alleen of de vrouw alleen. Je bent ooit gevallen op je partner dus werk er aan en alles komt weer goed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.