Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje aan de getrouwde dames/heren...

Pagina's : [1] 2 3

Sgatjee
22-09-2008, 18:13

vinden jullie het moeilijk je in te houden in de ramadan qua seks?? en hebben jullie je een keer onbewust laten gaan??;)

NIKS
22-09-2008, 18:39
vinden jullie het moeilijk je in te houden in de ramadan qua seks?? en hebben jullie je een keer onbewust laten gaan??;) Je kunt je toch 's avonds laten gaan? Het is wel heel erg met je gesteld als je het overdag niet kan volhouden. :hihi:

Sgatjee
22-09-2008, 18:48
Je kunt je toch 's avonds laten gaan? Het is wel heel erg met je gesteld als je het overdag niet kan volhouden. :hihi: hahah op die manier;) , dat is waar

rowayda
22-09-2008, 18:55
Je kunt je toch 's avonds laten gaan? Het is wel heel erg met je gesteld als je het overdag niet kan volhouden. :hihi: :eek: eyyy doe normaal man. .. je ken je toch wel deze maand inhouden??:maf: wayawww het is een heilige maand. hou je de hele maand droog. en doe het na de ramadan maar.. is toch makkelijk? of houden julie getrouwde mannen en vrouwen dat zekers niet vol:wow: :wow: :hadj:

AICHAa__
22-09-2008, 18:59

:eek: eyyy doe normaal man. .. je ken je toch wel deze maand inhouden??:maf: wayawww het is een heilige maand. hou je de hele maand droog. en doe het na de ramadan maar.. is toch makkelijk? of houden julie getrouwde mannen en vrouwen dat zekers niet vol:wow: :wow: :hadj: waarom zou je je de hele maand droog moeten houden als je na etenstijd gewoon los mag gaan met je man...het mag dus waarom niet

NIKS
22-09-2008, 19:04
:eek: eyyy doe normaal man. .. je ken je toch wel deze maand inhouden??:maf: wayawww het is een heilige maand. hou je de hele maand droog. en doe het na de ramadan maar.. is toch makkelijk? of houden julie getrouwde mannen en vrouwen dat zekers niet vol:wow: :wow: :hadj: Hallo, het is niet 7aram om na zonsondergang sex te hebben met je vrouw of man. :confused:

Sgatjee
22-09-2008, 19:10
Hallo, het is niet 7aram om na zonsondergang sex te hebben met je vrouw of man. :confused: klopt;)

jasmijntje21
22-09-2008, 19:15
Het is niet moeilijk om je in te houden, maar als je gewend ben om elkaar continue te knuffelen en aan elkaar zitten en wie weet wat er daarna gebeurd dat is wel even wennen en best moeilijk om je in te houden. Ik merk aan mezelf gewoon dat als we even knuffelen dat ik me wel terug trek op gegeven moment, voodat er gevoelens komen om verder te gaan. Iedereen gaat hier anders mee om en tja mensen die niet getrouwd zijn kunnen hier moeilijk over ordelen en zeggen ja een maandje geen sex dat moet makkelijk kunnen, ja idd als je het niet kent dan wel ja. Hoop je hiermee antw. te hebben gegeven op je vraag. gr.

NIKS
22-09-2008, 19:17
klopt;) Veel plezier straks dan als je getrouwd bent. :hihi:

TfijoestHoceima
22-09-2008, 19:18
Getrouwde mensen kunnen zich makkelijk inhouden joh! (spreek uit ervaring) Ik bedoel maar je bent het gewend, en s'avonds kan je doen wat je wil. Mensen die niet getrouwd zijn, en een relatie hebben da's pas lachen :gniffel:

rowayda
22-09-2008, 19:35
Dank jullie wel dames.. nu weet ik ook dat het halal is.. en ja inderdaad ik ben niet getrouwd.. en heb het mn hele leven al volgehouden, dus denk een maandje moet kunnen ahahha... maar jullie hebben gelijk als ik getrouwd ben en gewend ben met mn mannetje, en het mag waarom niet ja :p

Shaziaa
22-09-2008, 20:16
Gelukkig mag je wel kussen en knuffelen tijdens het vasten mits je geen orgasme ofzo krijgt:hihi: Ik kan mijzelf prima inhouden maar mijn man dat is een ander verhaal:hihi::o

Syriana
24-09-2008, 23:55
knuffelen doe je sowieso als je van iemand houdt, maar houd er ook rekening mee dat velen van ons ook gewoon werken in de ramadan. Dus je hebt sowieso de hele dag op het werk doorgebracht, of hij in ieder geval. En 's avond kan je er lekker op los rampetampen mits je maag niet ploffen staat van de harira die je naar binnen hebt gewerkt, je moet wel rekening houden met de grote wassing verrichten nog voordat je gaat werken. Daar is wel enige planning voor nodig hihihi.....

NIKS
24-09-2008, 23:57
knuffelen doe je sowieso als je van iemand houdt, maar houd er ook rekening mee dat velen van ons ook gewoon werken in de ramadan. Dus je hebt sowieso de hele dag op het werk doorgebracht, of hij in ieder geval. En 's avond kan je er lekker op los rampetampen mits je maag niet ploffen staat van de harira die je naar binnen hebt gewerkt, je moet wel rekening houden met de grote wassing verrichten nog voordat je gaat werken. Daar is wel enige planning voor nodig hihihi..... Ligt eraan hoeveel soep je hebt gegeten. Hoe minder je eet, des te minder planning. :hihi:

Syriana
25-09-2008, 00:01

Ligt eraan hoeveel soep je hebt gegeten. Hoe minder je eet, des te minder planning. :hihi: Hoe hongeriger je de volgende dag bent:hihi: Want ook voor het rampetampen heb je energie nodig.

Pagina's : [1] 2 3