Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush zet zinnen op verbod homohuwelijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Byna
06-02-2004, 14:26

Bush zet zinnen op verbod homohuwelijk President Bush heeft laten doorschemeren dat hij een amendement op de grondwet wil indienen, waarin het homohuwelijk nadrukkelijk wordt verboden. Bush reageerde woensdagavond (plaatselijke tijd) op het besluit van de hoogste rechtbank in de Amerikaanse staat Massachusetts om een huwelijk ook voor homo’s mogelijk te maken. Bush noemde die uitspraak “zeer verontrustend”. “Het huwelijk is een heilige institutie tussen man en vrouw”, aldus Bush. De president maakte duidelijk dat hij wel stappen moet nemen, als “activistische rechters door een wettelijk besluit” een nieuwe definitie aan het huwelijk geven. “We moeten doen wat wettelijk noodzakelijk is om de heiligheid van het huwelijk te beschermen”. In zijn State of the Union vorige maand had Bush het traditionele huwelijk tussen man en vrouw ook al met kracht verdedigd. Door de uitspraak van de hoogste rechtbank in Massachusetts is dit de eerste Amerikaanse staat geworden die het huwelijk voor homo’s kan openstellen. De openstelling van het huwelijk voor homo’s belooft een heet hangijzer te worden tijdens de komende presidentsverkiezingen. (ANP) Het is en blijft een varken, maar eindelijk zegt hij wat verstandigs.

Scottie
06-02-2004, 14:40
Nou, weer die selectieve verontwaardiging. Heb jij nou Bush nodig om hem te laten zeggen dat jij tegen homos' bent? Durf je niet namens jezelf te spreken. Ik wel: Bush een redelijke idioot die niet herkozen wordt. En Amerika heeft meer homo's dan Marokko hier en daar aan inwoners heeft. En omdat je eenvoudig van geest bent stuur ik je een link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=3859401#post3859401 Ga daar maar eens vertellen wat je hier niet eens zelf durft te schrijven. Scottie.

MaRouaN
06-02-2004, 14:50
Origineel gepost door Scottie Nou, weer die selectieve verontwaardiging. Heb jij nou Bush nodig om hem te laten zeggen dat jij tegen homos' bent? Durf je niet namens jezelf te spreken. Ik wel: Bush een redelijke idioot die niet herkozen wordt. En Amerika heeft meer homo's dan Marokko hier en daar aan inwoners heeft. En omdat je eenvoudig van geest bent stuur ik je een link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=3859401#post3859401 Ga daar maar eens vertellen wat je hier niet eens zelf durft te schrijven. Scottie. ] Je vergelijkt een mug met een olifant :D Je kan toch een groot land als Amerika niet vergelijken met Marokko en de verhoudingen op tafel zetten van wie de meeste homo's heeft. Nou daar kan Amerika echt trots op zijn dat ze de meer homo's hebben dan Marokko aan inwoners :rolleyes:

Scottie
06-02-2004, 15:06
Nou, nog niet van sarcasme gehoord? Maar ik ben blij te lezen dat jij Amerika ook een groot land vindt. Scottie.

Byna
06-02-2004, 18:47

en bedankt vreemd buitenaards ventje... als je een beetje opgelet had op school zou je weten dat je opmerking behoorlijk stom overkomt, een beetje dom scotje. wat is er selectief aan? ik plaats een bericht en geef aan dat ik het met de pig die zijn mening duidelijk verwoordt, in dit artikeltje eens ben. Is dat selectief? of is de opmerking varken je teveel? Kan je je nog zo hoog of laag laten opbiepen als je wilt, mijn mening is erg duidelijk. Homo's niet trouwen, samenwonen, ze doen maar, contractjes, ze doen maar, maar trouwen... Slusss Dus, ventje, probeer eens die ingehouden woede en onmacht op een positieve manier te gebruiken, immers ieder nadeel heeft zn voordeel, toch? Btw, gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wijs zijn door eenvoudig van geest te blijven, moet je ook proberen. scouttie

Heiba
06-02-2004, 18:58
Belachelijk, zeer kortzichtig die vent, waarom zouden homo's niet elkaar geen onvoorwaardelijke trouw mogen beloven??? Alsof een relatie tussen homo's ondergeschikt is aan dat van hetro's. Ik vind dat iedereen zelf mag doen waar ze zin in hebben, als Homo's dat willen moet dat mogelijk zijn.

Byna
06-02-2004, 19:03
nu krijgen we alle moraalridders op de been. Jacko, je hebt gelijk, we lijken op mekaar... waar wordt een onderschikking gemaakt? en door wie? of is het tegenwoordig alles mag en niets moet? Heiba? mag ik je wat vragen? ben je moslim? enzo ja waar ligt jouw grens?

Peej
06-02-2004, 19:07
George W. El Moumni???

Heiba
06-02-2004, 19:09
Origineel gepost door Byna nu krijgen we alle moraalridders op de been. Jacko, je hebt gelijk, we lijken op mekaar... waar wordt een onderschikking gemaakt? en door wie? of is het tegenwoordig alles mag en niets moet? Heiba? mag ik je wat vragen? ben je moslim? enzo ja waar ligt jouw grens? Ik ben Moslima, ja. En ik ben iemand die vindt dat anderen mogen doen waar ze zin in hebben, en met anderen bedoel ik niet Moslims, zolang ze jou maar in je waarde laten, en je geen last bezorgen. De Islam kun je niet aan anderen opdringen, en ik accepteer volledig dat er mensen zijn met andere gedachte-gangen, of dit nou goed is volgens mij of niet, anderen hebben het recht hun leven in te vullen zoals zij dat willen. Ik vind zelf persoonlijk, het beter als er toch al homo's zijn, dat ze 1 vaste relatie hebben met een andere homo dan dat ze elke week een andere homo-partner hebben. Waarom als anderen kunnen trouwen, Moslim of niet, Kuffar of niet, zouden homo's dat niet kunnen.

Heiba
06-02-2004, 19:11
Origineel gepost door jacko Top, Heiba... Salaam... Wa alaikoum. ;)

Byna
06-02-2004, 19:12
Origineel gepost door Heiba Ik ben Moslima, ja. En ik ben iemand die vindt dat anderen mogen doen waar ze zin in hebben, en met anderen bedoel ik niet Moslims, zolang ze jou maar in je waarde laten, en je geen last bezorgen. De Islam kun je niet aan anderen opdringen, en ik accepteer volledig dat er mensen zijn met andere gedachte-gangen, of dit nou goed is volgens mij of niet, anderen hebben het recht hun leven in te vullen zoals zij dat willen. Ik vind zelf persoonlijk, het beter als er toch al homo's zijn, dat ze 1 vaste relatie hebben met een andere homo dan dat ze elke week een andere homo-partner hebben. Waarom als anderen kunnen trouwen, Moslim of niet, Kuffar of niet, zouden homo's dat niet kunnen. je moet doen waar je zin in hebt Heiba, moslim of kufar...

Scottie
06-02-2004, 19:13
Nou, grens? Je bent moslima of niet, net als zwanger, dat ben je ook niet "een beetje". Bush en moslims passen bij elkaar als het gaat om frisse homohaat. Wie had dat gedacht? Het selectieve vind ik dat je Bush verafschuwt maar wel prijst om een uitspraak die jou goed uitkomt. Als je in Bush zijn uitspraken het woord "homo" vervangt door "Marokkaan" klinkt het heel anders. Dat is wat ik bedoel: Bush is tegen homo's en tegen moslims. Dan is het raar dat een moslim(a) Bush prijst om zijn homohaat. God zij dank, Bush is geen homo, hij zou geen aanwinst zijn ... Scottie.

Byna
06-02-2004, 19:19
respecteer de randvoorwaarden en breng geen zaken naar binnen die nix met de topic te maken hebben. Dit heeft nix met homohaat te maken, waar maak je dat op uit? Bush heeft een mening over homohuwlijk en daar kan ik in mee. Simpel van geest of niet? Bush heeft ideeen over milieu, terroristen en Israel, etc. daar kan ik niet in mee. Richt je op het onderwerp en maak geen vervangingen. en ja je gelooft in Allah of je gelooft niet, een tussenweg bestaat (vooralsnog) niet.

Heiba
06-02-2004, 19:22
Origineel gepost door Byna je moet doen waar je zin in hebt Heiba, moslim of kufar... Het is niet dat ik moet doen waar ik zin in heb, maar dat ik vind dat niet moslims mogen weten wat ze doen, mits ze de maatschappij schaden. Simpel zat. Het is dan; dat niet-moslims moeten doen waar ze zin in hebben.

Byna
06-02-2004, 19:28

Origineel gepost door jacko Je kunt inderdaad wel of niet in Allah geloven. De knop staat aan of uit. Maar er bestaat wel een heel groot gebied in grijswaarden in hoe intolerant jezelf vervolgens bent naar je medemens... Ik ben niet intolerant, naar wie dan ook. Kan ontzettend goed opschieten met hetro's en homo's, honden en katten, bomen en struiken. Alleen op de vraag of het huwlijk, ooit gemaakt voor man en vrouw om in God's aanzicht te trouwen als man en vrouw, ook toegankelijk moet zijn voor homo's is mijn antwoord NOPE!!! en het zal me een worst (!) weze als er ook daadwerkelijk getrouwd zal worden door deze groep, ze doen maar...

Pagina's : [1] 2 3 4 5