Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Huis Is Marokko

unefille
22-09-2008, 01:37

Ik Wil Een Lening Afsluiten. Waar Kan Ik Dat Doen Wil Een Appartement Kopen In Marokko. Welke Bank Doet Dat Tegenwoordig? Hoorde Namelijk Dat Geen Enkele Bank Je Geld Leent Als Je Een Huis In Het Buitenland Ermee Koopt. Graag Hoop Ik Dat Iemand Hier Meer Over Weet En Mij Kan Adviseren. :)

jamilaz
22-09-2008, 12:41
Ik Wil Een Lening Afsluiten. Waar Kan Ik Dat Doen Wil Een Appartement Kopen In Marokko. Welke Bank Doet Dat Tegenwoordig? Hoorde Namelijk Dat Geen Enkele Bank Je Geld Leent Als Je Een Huis In Het Buitenland Ermee Koopt. Graag Hoop Ik Dat Iemand Hier Meer Over Weet En Mij Kan Adviseren. :) De banken hier in Marokko kunnen je wel geld lenen als je een rekening bij hun open hebt staan. Je weet natuurlijk wel dat geld lenen bij de bank haram is.

unefille
22-09-2008, 13:41
De banken hier in Marokko kunnen je wel geld lenen als je een rekening bij hun open hebt staan. Je weet natuurlijk wel dat geld lenen bij de bank haram is. Ja er gaan verschillende dingen rond, het lenen is niet haram de rente die je erover betaald is haram. maar dat is niet de reden dat ik deze topic open, om te weten of het haram of niet haram is. dus als ik het goed begrijp moet ik naar Marokko om daar te gaan lenen, want bank chaabie is tegenwoordig alleen in antwerpen gevesitigd. ik kan daar dus ook naar toe.

soennia83
22-09-2008, 16:03
Ik weet niet hoeveel je van plan bent te lenen, maar volgens mij kan je zo geld lenen als je een goed salaris hebt en de maandlasten makkelijk kan betalen. Je hoeft niet perse op te geven wat je met het geld gaat doen. Dus je hoeft ook niet te melden dat je het geld nodig hebt om er iets mee in het buitenland te kopen.

Miep85
22-09-2008, 22:22

Ik wil ook een appartement kopen. Ik was dom geweest ik kon eentje kopen in agadir voor 10.000 euro en nu kost die 23.000euro