Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Explosie in metro in Moskou

an3sdej
06-02-2004, 09:38

Explosie in metro in Moskou Uitgegeven: 6 februari 2004 07:26 Laatst gewijzigd: 6 februari 2004 09:19 MOSKOU - In een metrostel in de Russische hoofdstad Moskou heeft zich vrijdagochtend een explosie voorgedaan. Daarbij zouden verscheidene mensen zijn gedood en gewond zijn geraakt, zo meldde het Russische persbureau Interfax. Het ministerie voor Rampenbestrijding heeft bevestigd dat er zich een ontploffing heeft voorgedaan en dat er verscheidene doden te betreuren zijn. Volgens de eerste berichten heeft de explosie zich voorgedaan rond tien over half negen (lokale tijd) tussen de metrostations Paveletskaya en Avtozovodskaya, aldus een woordvoerster van het ministerie. Het metrostel is zwaar beschadigd. Rook drijft de tunnel in en komt de metrostations uit. De evacuatie van passagiers is in volle gang. De Russische politie sluit een "terroristische daad" vooralsnog niet uit. De explosie deed zich voor tijdens de piek van de ochtendspits. Metrotreinen zijn dan doorgaans vol. Volgens Interfax hebben reddingwerkers zeker vijftig ambulances naar beide stations aan de rand van het centrum gestuurd.

roebla
06-02-2004, 09:43
an3sdj jammer dat je er niet bij was :jammer:

Khanoussi
06-02-2004, 09:51
Origineel gepost door roebla an3sdj jammer dat je er niet bij was :jammer: Wat heeft An3sdj hier mee te maken , buiten dat hij dit topic opent ??

roebla
06-02-2004, 09:52
Origineel gepost door Khanoussi Wat heeft An3sdj hier mee te maken , buiten dat hij dit topic opent ?? Get your tong outta his ass Volgens mij had ik het tegen an3sdj

Khanoussi
06-02-2004, 10:30

Origineel gepost door roebla Get your tong outta his ass Volgens mij had ik het tegen an3sdj En ik had het tegen jou :) Maar ik zal ff on-topic reageren (hint hint) Zullen wel weer van die tjetjeense 'strijders' geweest zijn. Begint een beetje op Israel-Palestina te lijken daarzo. Voor mij een reden om me er niet druk om te maken , een oplossing is er toch niet. Ik denk dat de russen wel weer met een vergeldings-actie zullen komen. Water naar de zee dragen :o

AAAbracadaver
06-02-2004, 10:35
Origineel gepost door Khanoussi En ik had het tegen jou :) Maar ik zal ff on-topic reageren (hint hint) Zullen wel weer van die tjetjeense 'strijders' geweest zijn. Begint een beetje op Israel-Palestina te lijken daarzo. Voor mij een reden om me er niet druk om te maken , een oplossing is er toch niet. Ik denk dat de russen wel weer met een vergeldings-actie zullen komen. Water naar de zee dragen :o Met als klein verschil dat het IDF engeltjes zijn vergeleken met het russische leger. Maar goed het lot van de gemiddelde burger zal de dappere jihad strijders verder een worst wezen.

an3sdej
06-02-2004, 10:48
Roebla jochie, wens je mij dood? Waarom dan? Het gaat minstens 25 jaar duren voordat dit soort terroristische organisaties echt met wortel en tak opgeruimd zijn.

an3sdej
06-02-2004, 10:56
Ik ben reƫel.