Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Partner uit Marokko?

Pagina's : [1] 2 3 4

1_L_1_A_2_2
06-02-2004, 09:22

as Salaam Aleykoum beste mensen, gisteren (5 februari) was er Rondom tien op t.v. De discussie ging deze keer over het feit dat maar liefst 75% van de Marokkaanse en Turkse jongeren hun partner uit het land van herkomst halen. Van deze jongeren is de balans uiterst opmerkelijk, aangezien de gedachte heerst dat alleen mannen hun vrouw hun uit bijv. Marokko halen maar dit is echter schijn, ook vrouwen halen hun mannen uit het land van herkomst. 50% van die 75% van de jongeren is vrouwelijk en de andere 50% mannelijk. De mannen komen met het argument dat de vrouwen van eigen bodem deugdzamer, eerlijker, ingetogener en gehoorzaam zijn, ook speelt maagdelijkheid een grote rol samen met eer. De vrouwen vinden de mannen hier te macho (op stap, expirimenteren met alcohol en/of Nederlandse meisjes op sexueel gebied.) Waar ligt het aan dat onze jongeren dit doen? Is het een product van de mislukte integratie zoals iemand gister in de discussie zei? (de afstand tussen allochtonen en autochtonen word vergroot) Is het gewoon dat de liefde in de zomervakanties heerst?

SabroenDjamiel
06-02-2004, 11:36
Ewa ja, ieder heeft zo zn voorkeuren toch?....Maar goed, de voornaamste reden dat jongens uit land van herkomst trouwen is de inmenging van de ouders en dan met name de moeder....Want veel Marokkaanse jongens trouwen het nichtje van moederskant uit Marokko, misschien met tegenzin allah u3alem, maar zeker om moeders tevreden te houden.....Mams weet dan wat voor schoondochter ze krijgt!.....Ik geloof niet dat het liefde is....De meeste Marokkaanse jongens zijn ontspoord bevinden zich in het uitgaansleven, doen aan haramrelaties, experimenteren met NL'se meiden het zijn kortom viezerikken die van alles bij zich kunnen dragen en dat is ook een reden waarom meisjes liever iemand van Marokko huwen ( de kans dat je daar een jongen treft die zich kuis heeft gedragen is velen malen hoger als hier in NL).....Trouwens velen Marokkaanse jongens van hier zijn players, ze hebben hier een haramrelatie voor 't huwelijk, hij houdt zo'n meisje met zoete woorden bij zich, hij laat haar leven op een roze wolk zodat hij ondertussen aan haar kan friemelen zodat hij haar na een tijdje kan dumpen.....Maar als puntje bij paaltje komt trouwt hij dan uit Maroc, en binnen 3 weken heeft hij zoujia terwijl hij hier een meisjes soms jaren aan het lijntje houdt, dus vind het niks geks dat meiden zukke gasten niet moeten!......Importhuwelijken zijn vaak op economische gronden, dr is haast geen sprake van liefde......

Scottie
06-02-2004, 11:38
Nou, de druk van ouders en familie om met een partner uit het land van herkomst te trouwen is heel groot. Die Turkse jongen had bijna letterlijk zijn bruid laten uitzoeken door z'n ouders. Na 7 jaar zoeken had hij in Nederland geen leuke Turkse kunnen vinden. Het geloof speelt een belangrijke rol. Ik denk dat cultuur een belangrijke rol speelt. Overigens, in Nederland was het voor WO2 ongewenst dat een katholiek meisje met een protestantse jongen trouwde. Dit is bijna volkomen verdwenen in Nederland. Een oud gezegde zegt: "Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen". Nu kom je de opvatting om interreligieus te trouwen alleen nog een heel kleine gemeenschappen tegen. Wat dat leuke petje zei is waar: de afstand tussen allochtonen en autochtonen is te groot, daarom trouwen zij niet met elkaar. Je kunt het ook omdraaien: omdat ze niet met elkaar trouwen blijft de afstand groot. Die dame uit Noord zei het heel duidelijk: vrije partnerkeuze en hier in Nederland, allochtoon en autochtoon. Over de verschillen in geloof praat je dan met elkaar. De koran zegt immers dat je met iemand van een ander geloof mag trouwen en dat je dan moet zoeken naar de overeenkomsten tussen die twee geloven. Van die huwelijken ken ik zelf voorbeelden: een moslim met een chistelijke vrouw. Wel uit hetzelfde land en cultuur. Prima huwelijk. De Maro en Turkse jongen sexperimenten met Hollands meisjes maar trouwen met een landgenote. Zij willen een maagd, volgzaam en liefst dommer dan zij zijn. Nederlands meisjes worden gezien als "afgelikte boterham". Na al de experimenteren van die jongens kunnen die ook gezien worden als een "afgelikte boterham". Iemand zei dat er geen ontmoetings-plaatsen of mogelijkheden zijn voor allochtone jongeren. Onduidelijk bleef of daar ook Hollands jongeren bij moeten horen. In Amsterdam word iedere maand een groot feest voor endoor Turken georganiseerd. Nederlanders mogen er wil in, maar het schijnt de bedoeling te zijn het hel erg Turks te houden. Of dat nu zo goed is, betwijfel ik Het gevaar is nu groter en groter aan het worden dat veel goed opgeleide jonge vrouwen geen partner vinden. Turkse en Maro jongens blijven vaak achter in ontwikkeling, en die jonge vrouwen willen geen "boer" uit Marokko of Turkije. Ook willen zij geen afgelikte boterham of dombo van Maro of Turkse afkomst. Die dames blijven dus ongehuwd. Tenzij hun familie een huwelijk met een passende Nederlander of Surinamer niet langer in de weg staat. Het gevolg van die importhuwelijken is dat de integratie van de Maro's en Turken stees verder achterop raakt door de toevloed van niet geintegreerde partners: geen Nederlands, niet bekend met de gewoonten hier en met de zeden. Zo wordt integratie een strafprocessie: drie stappen vooruit, twee stappen achteruit. De afkeer van een Nederlands partner was stuitend. Behalve bij de stevige Turkse die het prima had met haar Hollander nadat ze was afgeknapt op de roddel, jaloezie en dwang van de familie van haar eerste, Turkse man. Wat de economische reden is is mij niet duidelijk. Die meisje daar zouden arm zijn, en die jonges van daar ook. Maar wie weet kan iemand dat economische aspekt toelichten De vraag of Turken ook met Marokkanen trouwen bleef achterwege. Ik heb al gebeld en gezegd tegen Cees Grimbergen: "Geef mijn emailadres maar door aan de slimme jongen met dat petje!" Dus als het hier stil wordt, dan ben ik mijn boterham aan het smeren. Scottie, roomboter.

Khanoussi
06-02-2004, 11:53
Origineel gepost door goddeloos NA ughty, nA ughty....

Scottie
06-02-2004, 11:55

Nou, Nawera zegt dat die Maroboys vanalles bij zich kunnen dragen. Dat is te hopen. Zij doelt natuurlijk op SOA's. Bedoelt zij nu dat die jongens met hun gesexperimenteer die van Nederlandse meisjes oplopen? Uit cijfers blijkt dat met name Maromeisjes ook flink experimenteren, lees het forum jongeren en relaties hier, en dat het aantal SAO"s juist in deze groep zo toeneemt. Het beeld van het kuise Maromeisje klopt dus absoluut niet. Scottie, uw verse boterham.

misstomatisch
06-02-2004, 12:07
Origineel gepost door Scottie Nou, de druk van ouders en familie om met een partner uit het land van herkomst te trouwen is heel groot. Die Turkse jongen had bijna letterlijk zijn bruid laten uitzoeken door z'n ouders. Na 7 jaar zoeken had hij in Nederland geen leuke Turkse kunnen vinden. Het geloof speelt een belangrijke rol. Ik denk dat cultuur een belangrijke rol speelt. Overigens, in Nederland was het voor WO2 ongewenst dat een katholiek meisje met een protestantse jongen trouwde. Dit is bijna volkomen verdwenen in Nederland. Een oud gezegde zegt: "Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen". Nu kom je de opvatting om interreligieus te trouwen alleen nog een heel kleine gemeenschappen tegen. Wat dat leuke petje zei is waar: de afstand tussen allochtonen en autochtonen is te groot, daarom trouwen zij niet met elkaar. Je kunt het ook omdraaien: omdat ze niet met elkaar trouwen blijft de afstand groot. Die dame uit Noord zei het heel duidelijk: vrije partnerkeuze en hier in Nederland, allochtoon en autochtoon. Over de verschillen in geloof praat je dan met elkaar. De koran zegt immers dat je met iemand van een ander geloof mag trouwen en dat je dan moet zoeken naar de overeenkomsten tussen die twee geloven. Van die huwelijken ken ik zelf voorbeelden: een moslim met een chistelijke vrouw. Wel uit hetzelfde land en cultuur. Prima huwelijk. De Maro en Turkse jongen sexperimenten met Hollands meisjes maar trouwen met een landgenote. Zij willen een maagd, volgzaam en liefst dommer dan zij zijn. Nederlands meisjes worden gezien als "afgelikte boterham". Na al de experimenteren van die jongens kunnen die ook gezien worden als een "afgelikte boterham". Iemand zei dat er geen ontmoetings-plaatsen of mogelijkheden zijn voor allochtone jongeren. Onduidelijk bleef of daar ook Hollands jongeren bij moeten horen. In Amsterdam word iedere maand een groot feest voor endoor Turken georganiseerd. Nederlanders mogen er wil in, maar het schijnt de bedoeling te zijn het hel erg Turks te houden. Of dat nu zo goed is, betwijfel ik Het gevaar is nu groter en groter aan het worden dat veel goed opgeleide jonge vrouwen geen partner vinden. Turkse en Maro jongens blijven vaak achter in ontwikkeling, en die jonge vrouwen willen geen "boer" uit Marokko of Turkije. Ook willen zij geen afgelikte boterham of dombo van Maro of Turkse afkomst. Die dames blijven dus ongehuwd. Tenzij hun familie een huwelijk met een passende Nederlander of Surinamer niet langer in de weg staat. Het gevolg van die importhuwelijken is dat de integratie van de Maro's en Turken stees verder achterop raakt door de toevloed van niet geintegreerde partners: geen Nederlands, niet bekend met de gewoonten hier en met de zeden. Zo wordt integratie een strafprocessie: drie stappen vooruit, twee stappen achteruit. De afkeer van een Nederlands partner was stuitend. Behalve bij de stevige Turkse die het prima had met haar Hollander nadat ze was afgeknapt op de roddel, jaloezie en dwang van de familie van haar eerste, Turkse man. Wat de economische reden is is mij niet duidelijk. Die meisje daar zouden arm zijn, en die jonges van daar ook. Maar wie weet kan iemand dat economische aspekt toelichten De vraag of Turken ook met Marokkanen trouwen bleef achterwege. Ik heb al gebeld en gezegd tegen Cees Grimbergen: "Geef mijn emailadres maar door aan de slimme jongen met dat petje!" Dus als het hier stil wordt, dan ben ik mijn boterham aan het smeren. Scottie, roomboter. SCOTTIE denkt het te begrijpen! hahahahahahahhaahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahha hha :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :zwaai:

SabroenDjamiel
06-02-2004, 12:18
Origineel gepost door Scottie Nou, Nawera zegt dat die Maroboys vanalles bij zich kunnen dragen. Dat is te hopen. Zij doelt natuurlijk op SOA's. Bedoelt zij nu dat die jongens met hun gesexperimenteer die van Nederlandse meisjes oplopen? Uit cijfers blijkt dat met name Maromeisjes ook flink experimenteren, lees het forum jongeren en relaties hier, en dat het aantal SAO"s juist in deze groep zo toeneemt. Het beeld van het kuise Maromeisje klopt dus absoluut niet. Scottie, uw verse boterham. Mwwahahaah geloof je het zelf?....Het zal best hoor van die cijfers, maar heb je 't zelf meegemaakt ofzo?....Denkt 't nie he, aangezien je een Gordon geval bent.....Marokkaanse meisje die gemeenschap hebben voor het huwelijk zijn in mijn ogen niks waard, gewoon een hoopje ellende dat gerust van een brug mag afspringen.....En nog iets, jullie Anita's daar experimenteren de domme Mocroboys mee, aangezien ze altijd zo vrij zijn dat toe te laten, ieuwwwwww gggggggg.....Keep on dreaming, jullie NL'ers zijn lopende ziektes bah!......

misstomatisch
06-02-2004, 13:08
Origineel gepost door Nawera Mwwahahaah geloof je het zelf?....Het zal best hoor van die cijfers, maar heb je 't zelf meegemaakt ofzo?....Denkt 't nie he, aangezien je een Gordon geval bent.....Marokkaanse meisje die gemeenschap hebben voor het huwelijk zijn in mijn ogen niks waard, gewoon een hoopje ellende dat gerust van een brug mag afspringen.....En nog iets, jullie Anita's daar experimenteren de domme Mocroboys mee, aangezien ze altijd zo vrij zijn dat toe te laten, ieuwwwwww gggggggg.....Keep on dreaming, jullie NL'ers zijn lopende ziektes bah!...... Go nawera GO! :boogie:

SabroenDjamiel
06-02-2004, 13:13
Origineel gepost door misstomatisch Go nawera GO! :boogie: yallah let's :boogie: ;)

AlHoceima_Leila
06-02-2004, 13:26
Mij maakt het niet uit waar hij vandaan komt als het liefde is.

Khanoussi
06-02-2004, 13:29
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Mij maakt het niet uit waar hij vandaan komt als het liefde is. Precies

Khanoussi
06-02-2004, 13:34
Origineel gepost door Nawera Marokkaanse meisje die gemeenschap hebben voor het huwelijk zijn in mijn ogen niks waard, gewoon een hoopje ellende dat gerust van een brug mag afspringen.....En nog iets, jullie Anita's daar experimenteren de domme Mocroboys mee, aangezien ze altijd zo vrij zijn dat toe te laten, ieuwwwwww gggggggg.....Keep on dreaming, jullie NL'ers zijn lopende ziektes bah!...... Dus marokkaanse meisjes die anders denken/leven dan jou zijn gelijk niks meer waard , misschien dat je je mening ook kan onderbouwen ? En Nederlanders zijn lopende ziektes? Ik zal als ik jou was eens kijken naar de cijfers in Afrika , je weet wel Afrika , daar waar Marokko ook een deel van is. m.a.w. je heb een hoop babbels , maar je argumenten zijn bezijnder slap. Niet dat je geen mening mag hebben , want dat mag gelukkig hier in Nederland een mening hebben

Darine_Chamalia
06-02-2004, 13:45
Ik denk dat het ook te maken heeft met het kennen van de fam. leden. In Marokko hoef je maar naar een achternaam te vragen, van de desbetreffende persoon, en ze kunnen jou een historisch verhaal over hun vorige stammen vertellen. Iedereen kent elkaar, en hier blijkt het toch anders te zijn. Als een jongen met een meid wil gaan trouwen, of andersom dan moet je gaan graven om erachter te kunnen komen met wie je daadwerkelijk te maken hebt. Zelf denk ik dat dit ook een rol speelt.... Maar ik kan niet zeggen van allen, dat ze nog lang en gelukkig leven! Helaas..

SabroenDjamiel
06-02-2004, 14:28
Origineel gepost door Khanoussi Dus marokkaanse meisjes die anders denken/leven dan jou zijn gelijk niks meer waard , misschien dat je je mening ook kan onderbouwen ? En Nederlanders zijn lopende ziektes? Ik zal als ik jou was eens kijken naar de cijfers in Afrika , je weet wel Afrika , daar waar Marokko ook een deel van is. m.a.w. je heb een hoop babbels , maar je argumenten zijn bezijnder slap. Niet dat je geen mening mag hebben , want dat mag gelukkig hier in Nederland een mening hebben Domme Marokkaanse meisjes die er bewust voor kiezen gemeenschap te hebben met een jongen, en daarna worden gedumpt mogen van mijn part voor de internationale trein springen....Zo denk ik erover, waarom zijn zo triest om dat soort dingen toe te laten, mannen die misbruik maken van hun lichaam?....Dan moeten ze naderhand nie lopen piepen da ze nie aan de man geraken omdat ze zichzelf in vroegere tijden nie onder controle hadden....Maar alhamdoellilah is Allah swt vergevingsgezind, en kunnen ze eventueel hun leven beteren..... Jawel jullie NL'ers zijn lopende ziektes, of wil je da ontkennen?....Jullie durven zonder schaamte te zeggen dat jullie het met Jan en Alleman doen en vaak zijn jullie dr nog trots op ook, dus volop ziektes.....Velen van jullie meiden zijn al op hun 14e klaar voor geslachsgmeenschap en doen dat ook, en dat moet jaren zo door gaan....Vroeger ging 't zo op school: Eey Wendy wa hedde gij van 't weekend gedaan?...."Nouwe ben wiste stappen met Ricardo en daana zijn wij bij zullie thuis gewist, ge wit wel" :stout:....En zo ging het voort, elk weekend iemand anders, gewoon omdat NL'se meisjes daarin veel vrijer zijn en die vrijheid benutten ze om onder elke jongen te gaan liggen....Dus vandaar zie ik vaak NL'ers als lopende ziektes, zo duidelijk uitgelegd? :) .....

Khanoussi
06-02-2004, 15:24

Origineel gepost door Nawera Domme Marokkaanse meisjes die er bewust voor kiezen gemeenschap te hebben met een jongen, en daarna worden gedumpt mogen van mijn part voor de internationale trein springen....Zo denk ik erover, waarom zijn zo triest om dat soort dingen toe te laten, mannen die misbruik maken van hun lichaam?....Dan moeten ze naderhand nie lopen piepen da ze nie aan de man geraken omdat ze zichzelf in vroegere tijden nie onder controle hadden....Maar alhamdoellilah is Allah swt vergevingsgezind, en kunnen ze eventueel hun leven beteren..... Jawel jullie NL'ers zijn lopende ziektes, of wil je da ontkennen?....Jullie durven zonder schaamte te zeggen dat jullie het met Jan en Alleman doen en vaak zijn jullie dr nog trots op ook, dus volop ziektes.....Velen van jullie meiden zijn al op hun 14e klaar voor geslachsgmeenschap en doen dat ook, en dat moet jaren zo door gaan....Vroeger ging 't zo op school: Eey Wendy wa hedde gij van 't weekend gedaan?...."Nouwe ben wiste stappen met Ricardo en daana zijn wij bij zullie thuis gewist, ge wit wel" :stout:....En zo ging het voort elk weekend iemand anders, gewoon omdat NL'se meisjes daarin veel vrijer zijn en die vrijheid benutten ze om onder elke jongen te gaan liggen....Dus vandaar zie ik vaak NL'ers als lopende ziektes, zo duidelijk uitgelegd? :) ..... Ja heel duidelijk uitgelegd. Maar ik ben het alleen niet met je eens , als een meisje (marokkaans of nederlands doet er niet toe) , gedumpt wordt door haar vriend , dan is het haar eigen probleem. Als ze gaan lopen piepen is dat ook hun eigen probleem. Ik zou als ik een meid was en een vriend hebben/krijgen , gewoon een maandje of 2-3 wachten voor dat er misschien wat gaat gebeuren. Wilt hij daar niet op wachten weet je gelijk waar je aan toe bent. Ja nederlandse meisjes praten wat makkelijker over sex dan hun islamitische soortgenoten ,maar dat komt omdat er in Nederland al een tijd geen taboe meer heerst als het over sex gaat (kijk maar eens naar de TV). Dat betekend dat nog niet dat ze ziektes hebben. Ik weet niet onder welke steen jij gelegen heb , maar condooms zijn hier al een tijdje gewoon te koop hoor , loop maar een willekeurige drogisterij binnen. En voor de dames die zo stom zijn om het zonder condoom te doen : http://members.home.nl/koenmh/cc/neenee2.gif Dat zelfde geldt ook voor de heren , it takes two to tango, dus zij zijn er mede-verantwoordelijk voor.

Pagina's : [1] 2 3 4