Bekijk originele versie : Rondom tien
lailaelmou
06-02-2004, 08:57
Wie heeft het gisteravond gezien?
Wat vonden jullie van Jamila, die aan het woord was en natuurlijk die Turk?
Laila
Niet gezien, waar ging het over.
Ja gezien het ging over importhuwelijken.
lailaelmou
06-02-2004, 09:05
Als je niet kan praten, waarom kom je dan op tv......
Juffrouw
06-02-2004, 09:08
Ik heb het gezien .... weet je dat toen die Turk aan het woord was, dat ik echt dacht .... waarom vragen ze altijd zulke gasten .... die DUS niet uit hun woorden komen en slecht Nederlands spreken .... ik moet zeggen een tijdje geleden was het gehalte 'bad speaking dutch' people wel hoger .... maar dat programma wil kennlijk toch nog altijd laten zien dat NOG NIET iedereen goed Nederlands spreekt! Werkelijk waar triest!
Wat betreft de marokkanen:
Die waren wel goedgebekt, alleen jammer dat Jamila niet echt uit haar woorden kwam .... maar Jamila is een lieve meid ....
lailaelmou
06-02-2004, 09:13
Origineel gepost door Juffrouw
Ik heb het gezien .... weet je dat toen die Turk aan het woord was, dat ik echt dacht .... waarom vragen ze altijd zulke gasten .... die DUS niet uit hun woorden komen en slecht Nederlands spreken .... ik moet zeggen een tijdje geleden was het gehalte 'bad speaking dutch' people wel hoger .... maar dat programma wil kennlijk toch nog altijd laten zien dat NOG NIET iedereen goed Nederlands spreekt! Werkelijk waar triest!
Die waren wel goedgebekt, alleen jammer dat Jamila niet echt uit haar woorden kwam .... maar Jamila is een lieve meid ....
Klopt die Turk was echt erg... Jamila is een schat maar ze kwam echt niet uit haar woorden.....
Juffrouw
06-02-2004, 09:13
Weet je wat ik zo grappig vond .... toen die Turk zei ... een vrouw uit Turkije gaat NIET vreemd :lol: echt lachen!!!
lailaelmou
06-02-2004, 09:15
Weet je wat ik zo grappig vond .... toen die Turk zei ... een vrouw uit Turkije gaat NIET vreemd :lol: echt lachen!!!
hahaha daar moest ik ook zo om lachen..... Zehma vrouwen van hier gaan allemaal vreemd :confused:
Juffrouw
06-02-2004, 09:19
Weet jij waar ze al die mensen vandaan halen om mee te werken aan zo'n programma?
Die Turk hebben ze zeker van de TU Delft, ze dachten 'yes eindelijk een TURK die op de TU zit, laten we hem nemen' ....
Waarom gaat het nu weer over de vorm van de discussie en niet over de inhoud...
lailaelmou
06-02-2004, 09:24
Weet jij waar ze al die mensen vandaan halen om mee te werken aan zo'n programma?
Die Turk hebben ze zeker van de TU Delft, ze dachten 'yes eindelijk een TURK die op de TU zit, laten we hem nemen' ....
Er was een oproep en je kon je aanmelden..... Ik had zo'n oproep gelezen op www.m.arokkaan.nl
Toen ik hoorde dat die Turk op de TU zit. Had ik zoiets van hmmmm eindelijk iemand die goed kan praten. Dus niet :D
Juffrouw
06-02-2004, 09:25
Origineel gepost door rnaj
Waarom gaat het nu weer over de vorm van de discussie en niet over de inhoud...
Hoezo .... de inhoud van die TURK was nihil ....
en als je slecht uit je woorden komt .... dan is er weinig inhoud.
Daarentegen vond ik die Farid een hele goede!
Die Said Zemmouri die sprak zichzelf tegen ....
Eerst heeft hij het over dat je 'verliefd kan worden in Marokko' en daarna heeft ie het over 'een dom boerinnetje uit de bergen ' maar dan heeft ie het natuurlijk niet over zichzelf maar over anderen .....
1_L_1_A_2_2
06-02-2004, 09:30
Ik heb per ongeluk een zelfde topic geopend.
Deze is te vinden onder http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=218612
En er is ook een poll te vinden.
Juffrouw
06-02-2004, 09:33
Origineel gepost door 1_L_1_A_2_2
Ik heb per ongeluk een zelfde topic geopend.
Deze is te vinden onder http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=218612
En er is ook een poll te vinden.
ik heb al gestemd!!!
Geef mij een prins op het witte paard hier in Nederland, geen rompslomp .... en aangezien ik veel negatieve ervaringen om mij heen hem ... weet ik wel beter! Allahoe A3lam!
Wat heeft Tu delft te maken met goed uit je woorden komen ?
Een Universitaire opleiding wil niet zeggen dat je communicatief sterk bent !
Vaak zijn de mensen van Tu's Contactgestoord :p
Ik heb niet eens mn basischool af, maar ik *** als brugman !
Vooral bij de dames :D
En Rondom 10 had al Moslims uitgenodigd die wat te vertellen hadden, maar dat pakte niet goed uit voor ze.
Hirsi ali werd namelijk ontmaskerd als leugenaar
het programma werd ook ontmaskerd als partijdig
(remember Eddaoudi, en Cheppih
Kortom ik begrijp niet dat jullie daar nog naar kijken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.