Bekijk originele versie : waarom?
CrazyInLove
06-02-2004, 05:20
Salaam
Ik had vandaag een avondje uit met de klas, ter gelegenheid voor laatste honderd dagen, en ik ging eerst eten met mijn klas in een restaurant en dan gingen we naar een danscafé... Die café is in mijn straat maar ik ben er nog nooit geweest... waarom hebben marokanen altijd commentaar op meisjes? ik kwam daarbinnen en alle blikken al op mij gericht, ik voelde mij al bedreigd, als ik ging dansen kreeg ik allerlei woorden naar me toegegooid... Ik ging al meteen zitten, ik voelde me echt niet goed, ben dan maar naar huis gegaan, en onderweg naar huis ook nog "***** en ****' moeten aanhoren. Komaan ik ga nooit uit, en ik ga dan een keertje weg en dan krijg ik dit...
pff vertel eens waarom??..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :( :( :kwaad:
ClaudioLopez
06-02-2004, 05:24
ach ja..... je gaat toch nooit uit... dus zal wel niet meer gebeuren...
CrazyInLove
06-02-2004, 05:26
Dat was de vraag niet... ik wil gewoon weten waarom ze zo reageren meid...
ClaudioLopez
06-02-2004, 05:29
moment, ik zal het even aan ze vragen ;)
Origineel gepost door ClaudioLopez
moment, ik zal het even aan ze vragen ;)
:hihi:
Meid dat hoort niet :) Een meid hoort gewoon niet uit te gaan punt uit!!! :zwaai:
ClaudioLopez
06-02-2004, 05:38
Origineel gepost door Kneusje
Meid dat hoort niet :) Een meid hoort gewoon niet uit te gaan punt uit!!! :zwaai:
recht voor z'n raap!
Origineel gepost door socialskilled
Een oprechte moslim man ook niet. Punt uit.
Heb je 200% gelijk in Punt uit! ;)
Origineel gepost door socialskilled
Dat is de reden waarom ik op dit forum ben verzeilt.
Probeer ook antwoorden te krijgen omtrent het gedrag van voornamelijk mannelijke Marokkanen.
Zal wel een gen defect zijn ofzo.
Laatst een theorie gehoord over sociale controle, in Marokko schijnt de sociale controle groter te zijn waardoor misdragingen eerder gecorrigeerd worden.
Bij het gebrek hieraan in Nederland worden mensen zo gevormd.
Er zit hier wel degelijk iets in, mensen die geen vrijheid kennen/kort worden gehouden, ontsporen het vaakst.
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. Er zijn zat mensen die alle vrijheid krijgen die ze maar kunnen krijgen en daarbij compleet ontsporen door alles te doen wat veboden is.
Ik denk dat de oorzaak bij de ouders ligt. Men moet kinderen niet te soft maar ook niet weer te streng opvoeden, maar als het ware gewoon een tussenweg.
Origineel gepost door Kneusje
Zeg dat maar tegen de duizenden jongens die uitgaan en hun l ul achterna gaan zehma jongens gaan niet uit nee ze zijn moslims nep moslims !!!!
Origineel gepost door Azrak
Zeg dat maar tegen de duizenden jongens die uitgaan en hun l ul achterna gaan zehma jongens gaan niet uit nee ze zijn moslims nep moslims !!!!
Ga zelfmoord plegen of zo ya gra rass :rolleyes:
Deze topic gaat toch over vrouwen en niet over mannen dus aub voortaan geen poep meer praten :rolleyes:
CrazyInLove
06-02-2004, 16:08
Ja je hebt gelijk, een moslimvrouw hoort niet uit te gaan, maar een moslimman ook niet. Waarom geven zij commentaar op mij terwijl ze zelf aant dansen zijn enz...? Dat begrijp ik echt niet
CrazyInLove
06-02-2004, 16:27
juist ja
Afrodite
06-02-2004, 16:38
Het is nu eenmaal zo dat de reputatie van een moslimvrouw vele malen kwetsbaarder is dat die van de man. De regels van de Islam gelden voor zowel de man als de vrouw, maar de in de praktijk is het helaas toch anders. Een man kan van veel verboden vruchten proeven, zonder dat hij daar voor gestraft wordt, terwijl de vrouw bij het minste geringste al een verwijt naar haar hoofd gegooid krijgt.
Het is dus belangrijk dat wij vrouwen goed nadenken eer we iets doen, want wij delven namelijk altijd het onderspit!
Liefs
Affie
alhoceimachaima
06-02-2004, 16:40
Origineel gepost door CrazyInLove
Ja je hebt gelijk, een moslimvrouw hoort niet uit te gaan, maar een moslimman ook niet. Waarom geven zij commentaar op mij terwijl ze zelf aant dansen zijn enz...? Dat begrijp ik echt niet
een ding als je na de bios gaat denken ze al verkeerd :S als het met toesteming van je ouders was boeit het me nie wat mensen over me zeggen als je zelf weet dat je niet verkeerd bezig bent en ik ben laast vrijdag na de bios geweest met toesteming van me ouders was half 10 thuis me vader kwam met ophalen maakt tog nix uit als je met de toesteming van je ouders uitgaan dan zeg ik laat ze lekker denken:) :zwaai: :giechel: en praten :D :)
alhoceimachaima
06-02-2004, 16:42
is wel so voor een moslim vrouw is een man schadelijk
maar jah als allah iets heeft geschreven zou het gebeuren hoe dan ook
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.