Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden...Waarom Zo Snel Verliefd???

Pagina's : [1] 2

lela_Hanan
05-02-2004, 23:09

Salaam...mensen, Hoe komt het nou dat wij meiden in het algemeen....zo snel verliefd worden?.... :confused: 1. Je hebt bv. dat je een jongen gewoon in de supermarkt ziet...en helemaal (lekker) vind. 2. Een jongen die je al heel lang kent....en later in ziet dat je hem niet alleen zomaar lief had..maare dat je verliefd op hem bent... 3. Een jongen die je hand komt vragen...(die je niet kent)..maare tijdens de verloving vind je hem een toppertje... En ga zo maar door.....ik ben niet zo'n type die heel snel verliefd word...maare..mijn vriendinnen zijn een geval apart.... Nou people...waarom vallen MEIDEN zo snel verliefd???...

ChOcOtOfFfF
05-02-2004, 23:10
je moet niet alle meiden over 1 borstel scheren:maf2:

lela_Hanan
05-02-2004, 23:11
Meid...ik zij..meiden in het ALGEMEEN.....NOT ALL OF THEM!!!

samira3
05-02-2004, 23:13
Verliefdheid is gewoon een gevoel die je niet kan onderdrukken. En de een is gewoon sneller verliefd dan een ander enheel veel denken ook gewoon dat ze verliefd zijn, maar dat blijkt later niet zo te zijn.

ChOcOtOfFfF

Origineel gepost door lela_Hanan Meid...ik zij..meiden in het ALGEMEEN.....NOT ALL OF THEM!!! ik weet het ;) had gewoon ff zin om te reageren hope u don`t mind :zwaai:

younesel18
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF je moet niet alle meiden over 1 borstel scheren:maf2: Nee maar wel over een paardenkam :maf3:

ChOcOtOfFfF
05-02-2004, 23:14
Origineel gepost door younesel18 Nee maar wel over een paardenkam :maf3: :hihi:

maroc_misty
05-02-2004, 23:34
Origineel gepost door lela_Hanan Nou people...waarom vallen MEIDEN zo snel verliefd???... http://******************/neutebeut/smilies/weetniet/denkB01.gif :maf3: Voor iemand vallen en verliefd worden/zijn op iemand

maghrebgirl20
05-02-2004, 23:36
wat maakt het uit als je zo snel verliefd word.......... ben zo vaak verliefd (maar daar laat ik het ook bij trouwens, ga nooit verder). verliefd zijn is gewoon een gevoel, de 1 word het snel, de ander bijna nooit

Zeemermin23
06-02-2004, 00:43
IK ZELF WORDT NIET ZO VERLIEFD...MAAR ALS IK VERLIEFD WORDT IS HET MOEILIJK!!! ZE ZEGGEN: (AAN ELKAAR WENNEN IS MOEILIJK...EN VAN ELKAAR HOUDEN IS KLOTE) SNAPPIE... :)

Mister_Ferrari
06-02-2004, 01:09
Dat komt omdat er iemand verliefd moet zijn in het leven, aangezien mannen het vaak laten afweten...:D

Zeemermin23
06-02-2004, 01:14
Origineel gepost door Mister_Ferrari Dat komt omdat er iemand verliefd moet zijn in het leven, aangezien mannen het vaak laten afweten...:D IS DAT ZO...!! STOER HOOR! :D

Bachelorette
06-02-2004, 03:52
Omdat wij liever zijn gemaakt :)

Lampjuh
06-02-2004, 08:53
Origineel gepost door lela_Hanan Salaam...mensen, Hoe komt het nou dat wij meiden in het algemeen....zo snel verliefd worden?.... :confused: 1. Je hebt bv. dat je een jongen gewoon in de supermarkt ziet...en helemaal (lekker) vind. 2. Een jongen die je al heel lang kent....en later in ziet dat je hem niet alleen zomaar lief had..maare dat je verliefd op hem bent... 3. Een jongen die je hand komt vragen...(die je niet kent)..maare tijdens de verloving vind je hem een toppertje... En ga zo maar door.....ik ben niet zo'n type die heel snel verliefd word...maare..mijn vriendinnen zijn een geval apart.... Nou people...waarom vallen MEIDEN zo snel verliefd???... Het komt denk ik doordat meisjes gevoeliger zijn dan jongens... . Je ziet iemand waarvan zijn eerste indruk je zeer bevalt en daar ga je op in. Je laat je fantasie de rest doen je verbeeldt je dingen, je bent aan het dromen en als je ook nog naief bent, kan het erger worden. Moehiem tot dat je de werkelijk ziet en wakker wordt uit je dromen. Dan heb je het moeilijk met je gevoelens, gekwetst en blablablabla.... . je komt er wel overheen en dan zie je iemand.... weer hetzelfde verhaal en ga zo maar door tot dat je iemand tegen komt die ook werkelijk geschikt voor je is, maar dan heb je minder last van de puberteit..

RisLaine
06-02-2004, 09:28

Origineel gepost door lela_Hanan Salaam...mensen, Hoe komt het nou dat wij meiden in het algemeen....zo snel verliefd worden?.... :confused: 1. Je hebt bv. dat je een jongen gewoon in de supermarkt ziet...en helemaal (lekker) vind. 2. Een jongen die je al heel lang kent....en later in ziet dat je hem niet alleen zomaar lief had..maare dat je verliefd op hem bent... 3. Een jongen die je hand komt vragen...(die je niet kent)..maare tijdens de verloving vind je hem een toppertje... En ga zo maar door.....ik ben niet zo'n type die heel snel verliefd word...maare..mijn vriendinnen zijn een geval apart.... Nou people...waarom vallen MEIDEN zo snel verliefd???... Wees Bly Met Je KiesKeurigHeid. :rolleyes: ...:staart:...

Pagina's : [1] 2