Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Voor Sweetbaby!!!

Pagina's : [1] 2

ben_en_jerry
10-10-2002, 13:30

Vandaag neem ik afscheid van mijn pijn Vandaag neem ik afstand van mijn verdriet Vandaag sluit ik mijn verhaal met een traan Vandaag sluit ik mijn ogen voor jou bestaan Vandaag besef ik dat je me niet waard bent Vandaag besef ik dat ik je nooit heb gekend Vandaag weet ik dat ik je alles heb gegeven Vandaag weet ik dat ik je ooit zal vergeven Vandaag zie ik je uit mijn leven verdwijnen Vandaag zie ik het licht weer schijnen Vandaag kan mijn leven beginnen Vandaag kan ik pas iemand beminnen Vandaag weet ik hoe het verder moet Vandaag ligt de wereld aan mijn voet Vandaag, ja vandaag, jouw verjaardag.. Een dag om een nieuwe start te maken.. Ik wens je het aller beste toe.. Jij die ik niet ken, maar graag mag.. Het gaat je lukken :) liefs.. ben&jerry!

vraagteken1
10-10-2002, 15:40
Origineel gepost door ben_en_jerry Vandaag neem ik afscheid van mijn pijn Vandaag neem ik afstand van mijn verdriet Vandaag sluit ik mijn verhaal met een traan Vandaag sluit ik mijn ogen voor jou bestaan Vandaag besef ik dat je me niet waard bent Vandaag besef ik dat ik je nooit heb gekend Vandaag weet ik dat ik je alles heb gegeven Vandaag weet ik dat ik je ooit zal vergeven Vandaag zie ik je uit mijn leven verdwijnen Vandaag zie ik het licht weer schijnen Vandaag kan mijn leven beginnen Vandaag kan ik pas iemand beminnen Vandaag weet ik hoe het verder moet Vandaag ligt de wereld aan mijn voet Vandaag, ja vandaag, jouw verjaardag.. Een dag om een nieuwe start te maken.. Ik wens je het aller beste toe.. Jij die ik niet ken, maar graag mag.. Het gaat je lukken :) liefs.. ben&jerry! Ook van mij! :zwaai: ??? :zwaai: :gefeli: :sjans: :boogie: :boogie: :boogie:

SweetxBaby
10-10-2002, 19:02
Origineel gepost door ben_en_jerry Vandaag neem ik afscheid van mijn pijn Vandaag neem ik afstand van mijn verdriet Vandaag sluit ik mijn verhaal met een traan Vandaag sluit ik mijn ogen voor jou bestaan Vandaag besef ik dat je me niet waard bent Vandaag besef ik dat ik je nooit heb gekend Vandaag weet ik dat ik je alles heb gegeven Vandaag weet ik dat ik je ooit zal vergeven Vandaag zie ik je uit mijn leven verdwijnen Vandaag zie ik het licht weer schijnen Vandaag kan mijn leven beginnen Vandaag kan ik pas iemand beminnen Vandaag weet ik hoe het verder moet Vandaag ligt de wereld aan mijn voet Vandaag, ja vandaag, jouw verjaardag.. Een dag om een nieuwe start te maken.. Ik wens je het aller beste toe.. Jij die ik niet ken, maar graag mag.. Het gaat je lukken :) liefs.. ben&jerry! aaaaaaaaahhhhhhhh wat lief.. wallah ik vind dat echt lief van je ;) bedankt liefie... groetjes een jarige job:blauwkus:

SweetxBaby
10-10-2002, 19:04
Origineel gepost door vraagteken1 Ook van mij! :zwaai: ??? :zwaai: :gefeli: :sjans: :boogie: :boogie: :boogie: dank je schatje:blauwkus: :zwaai: :zwaai:

Cina
10-10-2002, 19:07

Gefeliciteerd lieverd!!!!!!

ben_en_jerry
10-10-2002, 20:08
Origineel gepost door sweetbaby aaaaaaaaahhhhhhhh wat lief.. wallah ik vind dat echt lief van je ;) bedankt liefie... groetjes een jarige job:blauwkus: Geen dank over iets wat meenens was, kwam diep uit mijn hart.. a tjaloet inoeeeeeee.. ;)

naomi23
10-10-2002, 21:56
gefeliciteerd sweetbaby :gefeli:

vraagteken1
10-10-2002, 22:11
Origineel gepost door sweetbaby dank je schatje:blauwkus: :zwaai: :zwaai: sraam thamakraan :zwaai: :boogie: ?

SweetxBaby
11-10-2002, 13:41
Origineel gepost door Cina Gefeliciteerd lieverd!!!!!! dank je cina inoe :blauwkus: :zwaai:

SweetxBaby
11-10-2002, 13:42
Origineel gepost door ben_en_jerry Geen dank over iets wat meenens was, kwam diep uit mijn hart.. a tjaloet inoeeeeeee.. ;) aaaaaaaaahhhhh jij bent nou mijn tjaloet inoe... dank je liefie:blauwkus: :D

SweetxBaby
11-10-2002, 13:44
Origineel gepost door naomi23 gefeliciteerd sweetbaby :gefeli: dank je naomi23 ;) :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

SweetxBaby
11-10-2002, 13:45
Origineel gepost door vraagteken1 sraam thamakraan :zwaai: :boogie: ? hahahahahahhahahahahahah sraam thamakraan terug liefie :melig: :boogie:

angeleyes_20
11-10-2002, 20:29
SWEETBABY SRAAM IHIZEN VAN ANGELEYES MABROEK HID EL MILAD DJELK KOENTY KOEL HEM BIGIR :)

SweetxBaby
11-10-2002, 20:33
Origineel gepost door angeleyes_20 SWEETBABY SRAAM IHIZEN VAN ANGELEYES MABROEK HID EL MILAD DJELK KOENTY KOEL HEM BIGIR :) aaaaaaaahhhhhh dank je wel lieverd... ik voel me opeens steeds beter ;) hier heb je een hele grote mwaaaaaaaahhhhhhhhh speciaal voor jou :blauwkus:

angeleyes_20
11-10-2002, 20:34

AHHHHHHHHHHHHH DANK JE WEL SCHAT EEN GROTE BOESAAAAAAAAAAAA TERUG

Pagina's : [1] 2