Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie woont op kamers?!

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
05-02-2004, 20:45

hey wie van jullie woont op kamers? om te studeren dan wel.. en hoe is het om op kamers te wonen..? Ik moet binnen kort ook op kamers wonen voor mijn studie. maar nu het er op neer komt heb ik zo dubbel gevoel weetje wel. :( mijn leven is gewoon binnen een paar dagen 1000% veranderd nieuwe stad nieuwe school nieuwe opleiding nieuwe rare mensen om je heen. ik reis super veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gewoon niet normaal!! maar hoe neem ik die stap en goed begrijp je wat ik bedoel? :confused: zo tip me ff :D

Jeblia_Tetouania
06-02-2004, 10:21
Waarom blijf je niet gewoon reizen? Ciao:wijs:

coalitiegenoot
06-02-2004, 10:57
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Waarom blijf je niet gewoon reizen? Ciao:wijs: omdat de reis afstand te groot is en te veel uur kwijt ben aan het reizen :rolleyes:

Jeblia_Tetouania
06-02-2004, 10:59
aha:rolleyes: Ciao:wijs:

coalitiegenoot
06-02-2004, 11:01

jij hebt echt geen nuttige tips ha? alleen domme vragen :)

Jeblia_Tetouania
06-02-2004, 11:01
Origineel gepost door coalitiegenoot jij hebt echt geen nuttige tips ha? alleen domme vragen :) uhm jawel maar ga die niet geven aan iemand die vindt dat ik domme vragen stel:rolleyes: Succes:zwaai:

coalitiegenoot
06-02-2004, 11:04
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania uhm jawel maar ga die niet geven aan iemand die vindt dat ik domme vragen stel:rolleyes: Succes:zwaai: je kan ook zeggen dat je domme vragen stelt en geen tips hebt, dan hoef je die ook niet te geven :rolleyes: niks mis mee hoor je mag van mij wel dom zijn rondom 11 uur :D

Osiris
06-02-2004, 11:16
ik woon op kamers, en het went wel, kan ik je zeggen zoals Johan zegt: elk nadeel heeft zijn voordeel en andetsom

coalitiegenoot
06-02-2004, 11:20
Origineel gepost door Osiris ik woon op kamers, en het went wel, kan ik je zeggen zoals Johan zegt: elk nadeel heeft zijn voordeel en andetsom ja goeie zaak toch, heb je lang er over gedaan om een kamer te vinden?

Jeblia_Tetouania
06-02-2004, 11:34
Origineel gepost door coalitiegenoot je kan ook zeggen dat je domme vragen stelt en geen tips hebt, dan hoef je die ook niet te geven :rolleyes: niks mis mee hoor je mag van mij wel dom zijn rondom 11 uur :D Ga jij nou maar op zoek naar je kamertje:rolleyes: Ciao

coalitiegenoot
06-02-2004, 11:37
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Ga jij nou maar op zoek naar je kamertje:rolleyes: Ciao ben al bezig geen haast ha ik woon tenslotte niet op straat :rolleyes:

fat2
06-02-2004, 14:26
kwoon ook op kamers.... is wel wennen joh, normaal doen me ouders alles nu moet k allez zelf doen hahaha...

BerKaNeLayD
06-02-2004, 16:02
Origineel gepost door coalitiegenoot hey wie van jullie woont op kamers? om te studeren dan wel.. en hoe is het om op kamers te wonen..? Ik moet binnen kort ook op kamers wonen voor mijn studie. maar nu het er op neer komt heb ik zo dubbel gevoel weetje wel. :( mijn leven is gewoon binnen een paar dagen 1000% veranderd nieuwe stad nieuwe school nieuwe opleiding nieuwe rare mensen om je heen. ik reis super veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gewoon niet normaal!! maar hoe neem ik die stap en goed begrijp je wat ik bedoel? :confused: zo tip me ff :D Ik heb precies hetzelfde..... Ben een beetje bang om op kamers te gaan.... All alone :( Zonder ouders, al het vertrouwde achterlaten :(

BerKaNeLayD
06-02-2004, 16:03
Origineel gepost door fat2 kwoon ook op kamers.... is wel wennen joh, normaal doen me ouders alles nu moet k allez zelf doen hahaha... Waar woon jij op kamers?? (als k vragen mag :) )

coalitiegenoot
06-02-2004, 17:37

Origineel gepost door BerKaNeLayD Ik heb precies hetzelfde..... Ben een beetje bang om op kamers te gaan.... All alone :( Zonder ouders, al het vertrouwde achterlaten :( ja dat is het :D eindelijk eentje die het begrijpt, maar hoe ben jij opzoek naar een kamer? want ik heb geen idee hoe ik het moet doen :confused:

Pagina's : [1] 2