Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : --->> EN stel de dokter zegt je hebt niet zo lang meer ...

Pagina's : [1] 2

sweet_nadoria
05-02-2004, 20:18

Stel je bent al een tijdje ziek .. Elke keer hoop je dat het wat beter gaat en denkt vanne het zal toch wel niets wezen, dus de dokter hoef ik ook niet te bezoeken .. Uiteindelijk hou je het na ruim een jaar niet meer vol en besluit een ochtendje vrij te nemen om toch maar een bezoekje te brengen aan de dokter. Je zit tegenover hem en doet je verhaal .. Je laat je onderzoeken en vervolgens doorverwezen voor een diepgaandere onderzoek in het ziekenhuis .. Vervolgens wacht je op de uitslag .. hopend dat het Alhamdoullah niks is .. Maar ... helaas ... In je lichaam bevindt zich iets kwaadaardigs dat kans heeft het leven van je af te nemen .. Wat zou je doen als je zoiets te horen zou krijgen ? Dat je volgens doktoren niet lang meer hebt .. Ik zelf .. Ik zou stoppen met alles waar ik mee bezig was ... School, werk alles !!! Ik zou dan een goed betaalde baan gaan zoeken ... Werken, werken en nog eens werken vervolgens als ik een redelijk groot bedrag bij elkaar heb gespaard een reis naar Mekka boeken en vervolgens daar de bedevaart voortzetten ... Zo heb ik dan toch het gevoel dat ik goeds in mn leven heb gedaan .. STEL het zou jou gebeuren .. wat zou je doen ?!?! Liefs, S. Nadoria

zilvertje
05-02-2004, 20:50
PRECIES HETZELFDE DOEN ALS JE NET OMSCHREEF MEKKA!

Mocro4eva
05-02-2004, 20:56
Waarom mekka pas als je weet dat je niet lang meer te leven hebt? Wie heeft je morgen beloofd?

zilvertje
05-02-2004, 20:57
Origineel gepost door Mocro4eva Waarom mekka pas als je weet dat je niet lang meer te leven hebt? Wie heeft je morgen beloofd? Je moet je geloof voltooien en het mooiste is om het af te ronden met Mekka. en trouwens men zegt niet voor niets INSCHA ALLAH en als god het wil dan ga ik, als mijn tijd daar is!

sweet_nadoria
05-02-2004, 20:58

Precies !!!

Mocro4eva
05-02-2004, 21:00
Ik begrijp wat jullie bedoelen, maar waarom doen we dat dan niet eerder? Ik bedoel dus 100% voor je geloof gaan terwijl je gezond bent en niet pas als je hoort dat je aan een ongeneeselijke ziekte lijdt.

zilvertje
05-02-2004, 21:02
Origineel gepost door Mocro4eva Ik begrijp wat jullie bedoelen, maar waarom doen we dat dan niet eerder? Ik bedoel dus 100% voor je geloof gaan terwijl je gezond bent en niet pas als je hoort dat je aan een ongeneeselijke ziekte lijdt. Heb je me dat horen zeggen? NEE !!!:confused:

sweet_nadoria
05-02-2004, 21:03
Tuurlijk schat .. Maar denk is na .. nu zit je bv middenin je schooljaar ... Werk enzo ... Nu probeer je wat op te bouwen, alhoewel niks mooier is dan nu nu al een reis te maken naar Mekka ... Maar euh :rolleyes: moeilijk uit te leggen .. Je zou denk ik eerder alles op een rijtje willen hebben en dan je reis maken .. Ik hoop je me begrijpt

Mocro4eva
05-02-2004, 21:07
I do, ik kreeg alleen bij het lezen van de tekst een verkeerd idee. :) Mijn reacties waren niet aanvallend bedoeld hoor, wilde alleen even meer duidelijkheid. ;)

Redneck
05-02-2004, 21:17
Alles doen wat ik nog zou willen doen, en laters!!!! GO OUT WITH A BANG!!!!!!!!

Mouny
05-02-2004, 21:21
Ik zou willen sterven in Mekka.. langs mijn papa

Redneck
05-02-2004, 21:22
Ik ben alleen geboren en ga waarschijnlijk ook alleen dood

sneakynawal
05-02-2004, 22:38
Origineel gepost door Redneck Ik ben alleen geboren en ga waarschijnlijk ook alleen dood Zo moet je niet denken. De lief van je leven zal je Insha Allah tegen komen, en zij zal jou kinderen schenken. En deze zullen bij jou zijn wanneer het jouw tijd is.

tatouzient
05-02-2004, 22:40
ina lillahi wa ina lillahi radjioen... als ik da nieuws te horen krijg, tja... Allahoe akbar, Allah swt is groot. alles ligt in Zijn hande, en wa kun je hier tegen doen? Tatou. xxx

Redneck
05-02-2004, 22:48

Origineel gepost door sneakynawal Zo moet je niet denken. De lief van je leven zal je Insha Allah tegen komen, en zij zal jou kinderen schenken. En deze zullen bij jou zijn wanneer het jouw tijd is. Uit mijn ervaringen heb ik anders geleerd. Nooit ergens vanuit gaan en vooral niks verwachten, vooral niet bij je eigen familie.

Pagina's : [1] 2