Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : icsi behandeling pf ivf wie heeft het mee gemaakt of heeft het gedaan

dina22
05-02-2004, 19:55

Salaam mijn zusters ik heb een vraag je over een paar weeken willen ze een icsi behandeling bij mijn doen en ik heb een vraagje aan de vrouwen wie van de vrouwen hebben deze behandeling gedaan het heet ook ifv ik wou vraagen wat ze allemaal gaan doen ik ben wel nieuwschiereg :rolleyes: :rolleyes:

anonieme
06-02-2004, 12:14
Hallo Dina22, Ik heb er veel over gelezen wat het allemaal in houdt enzo. maar geen ervaringen ermee. ICSI en IVF is niet helemaal hetzelfde. je kunt naar de website Freya.nl gaan en daar kun je alle info krijgen wat ze gaan doen. De hele procedure staat er beschreven. Success!

dina22
06-02-2004, 17:18
kijk met mijn is ales goed en mijn man ook maar ik ben in 1 jaar 20kilo aangekomen ze zegen dat dat het is vandaar dat de sperma van mijn man niet sterk genoeg is maar toch ales is goed ook mijn menstruwatsie was niet regelmaatig vandaar nu is dat goed ik heb clomik gedronken mde laatste oplosing was ICSI vandaar

dina22
06-02-2004, 17:20
nog bedank voor jullie antwoord ik was bang dat niemand er van wist dus hartelijke dank mijn zusters

arts
08-02-2004, 15:46

ff voor alle duidelijkheid DINA ICSI----> alleen voor mannen IVF------> alleen voor vrouwen ICSI:dus al je man te weinig spermatozoën (spermacellen) en dus van slechte kwalitieit dan word er dmv een naald door de zaadbal heen geprikt en worden een aantal spermatozoën opgezogen en word deze in de uterus geplaats zodat er bevruchtig kan plaatsvinden IVF: bij de vrouw worden een x aantal oocyten (eicellen) uit de ovariae (eierstokken) gehaald en deze buiten het lichaam (in vitro) bevrucht en terug geplaatst

anonieme
09-02-2004, 00:27
Origineel gepost door smali25 sory mijn broeder bij ons gaan ze DAT NIET ZO DOEN MIJN mijn man moet allen zijn zaad inleveren en dan gaan ze die samen voegen met mijn eitjes en dan pas gaan ze die inbrengen bij mijn maar ik moet eerst soorte prikken bij mijn doen en dan woorden die eitjes van mijn groot en dan pas en medicijnen moet ik ook slikken een zwaare behandeling maar ja wie weet meschien lukt het Smali25, ben je een man of toch een vrouw? (je staat geregistreerd als man)?? een man moet alleen maar sperma inleveren en de vrouw moet de prikjes doen en de pilletjes slikken?????