Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voel me klote

Pagina's : [1] 2

Mouny
05-02-2004, 19:29

Salam mensjes... Hoe kan het toch zijn dat iemand die bijna alles heeft wat zijn hartje begeert toch zo depressief kan worden. Ik ben de laatste tijd zo pessimistisch.. Enkele maanden geleden dacht ik dat ik het allemaal in orde had.. maar elke keer viel er weer een stukje weg.... Ik wil weg hier.. ik wil niet zoveel verantwoordelijkheden... ik wil rust geen tel geen post ... just me and my dear mama Sbar heb ik al zolang.. maar elke keer als het goed met me gaat lijkt het wel op het me niet gegunt is. asalam a3liekoum wr wb een pessimist :(

mounir001
05-02-2004, 19:36
sterkte meid, ik voel met je mee. Ik hoop dat je je innerlijke rust terug zult vinden. Niks is erger dan dat klote gevoel hebben en niet weten wat je er aan kunt doen om het te laten verdwijnen. nogmaals sterkte!!

Mouny
05-02-2004, 19:39
Dankjewel.. en dat is altijd het ergste... je weet niet eens waar het gevoel vandaan komt of hoe het weggaat...

tatouzient
05-02-2004, 19:40
troost je, dan zn we vandaag met zn tweetjes :( :verdriet: Tatou.

Mariampjee
05-02-2004, 19:42

Allah jen3el a shaitan 3hliek meid!

Mouny
05-02-2004, 19:44
Origineel gepost door tatouzient troost je, dan zn we vandaag met zn tweetjes :( :verdriet: Tatou. ;) Ik sta er dus niet alleenvoor... met dit soort momenten ga ik bij het water zitten huilen totdat ik helemaal leeg ben

Mouny
05-02-2004, 19:46
Origineel gepost door Mariampjee Allah jen3el a shaitan 3hliek meid! Amin amin ya rabbi el 3alemien

Fitrah
05-02-2004, 19:46
Ik voel met je mee... Wanneer ben je voor het laatst met vakantie gegaan?? Misschien moet je ff er tussen uit..Even weg uit je omgeving naar een plaats waar je niet achtervolgt wordt door telefoontjes en acceptgiro's. Even je aandacht alleen vestigen op je godsdienst, dat is uiteindelijk het enigste wat je gaat helpen..Ga leuke dingen doen. Ik wens je veel sterkte.

LoVeLy_HaNaN
05-02-2004, 19:47
Jah man, soms heb ik dat ook. De ene moment ben ik vrolijk, en daarna depressief! En je weet dang niej wat de oorzaak daarvan is.:traan1: Maar gelukkig heb ik niej vaak van die momenten:D

tatouzient
05-02-2004, 19:48
Origineel gepost door Mouny ;) Ik sta er dus niet alleenvoor... met dit soort momenten ga ik bij het water zitten huilen totdat ik helemaal leeg ben heb gn trane meer...

Mouny
05-02-2004, 19:50
Origineel gepost door Fitrah Ik voel met je mee... Wanneer ben je voor het laatst met vakantie gegaan?? Misschien moet je ff er tussen uit..Even weg uit je omgeving naar een plaats waar je niet achtervolgt wordt door telefoontjes en acceptgiro's. Even je aandacht alleen vestigen op je godsdienst, dat is uiteindelijk het enigste wat je gaat helpen..Ga leuke dingen doen. Ik wens je veel sterkte. Ik ben in 2002 voor het laatst geweest.. mijn verbroken verloving speelt ook een grote rol niet daarvan.. maar ik had het ook daarvoor al... Mijn dien is het enige wat mij hoop en sbar geeft.. Mijn lieve moeders glimlach is het enige waar ik steun in vind... allah 3alem.. wordt tijd voor een beejte ontspanning

Mouny
05-02-2004, 19:53
Origineel gepost door tatouzient heb gn trane meer... Meissie dat denk ik ookkeer op keer... Ik heb sinds 31-05-94... ELKE DAG gehuild.. elke dag... dan denk je toch echt dat je er geen meer hebt........ Gair InshaAllah

Lashmounieca
05-02-2004, 20:14
salam dames.... ik heb ook vaak van die dagen ..... maar zoals mouny zei gair inchlah....

Redneck
05-02-2004, 21:20
Origineel gepost door Fitrah . Even je aandacht alleen vestigen op je godsdienst, dat is uiteindelijk het enigste wat je gaat helpen..Ga leuke dingen doen. Ik wens je veel sterkte. Dat is meestal bij mij een van de redenen waarom ik me juist zo klote voel, zoals nu....., maarja wat doe eraan??? Helemaal niks!!!!

ik_oke_is
05-02-2004, 21:43

Origineel gepost door Mouny Salam mensjes... Hoe kan het toch zijn dat iemand die bijna alles heeft wat zijn hartje begeert toch zo depressief kan worden. Ik ben de laatste tijd zo pessimistisch.. Enkele maanden geleden dacht ik dat ik het allemaal in orde had.. maar elke keer viel er weer een stukje weg.... Ik wil weg hier.. ik wil niet zoveel verantwoordelijkheden... ik wil rust geen tel geen post ... just me and my dear mama Sbar heb ik al zolang.. maar elke keer als het goed met me gaat lijkt het wel op het me niet gegunt is. asalam a3liekoum wr wb een pessimist :( zagevent (wijf in dit geval ) :maf2:

Pagina's : [1] 2