Bekijk originele versie : deze generatie kent geen respect
vaak sta ik met vrienden op straat gewoon een beetje praten.wanneer een meisje langskomt willen ze haar aandacht wanneer ze dat niet doet wordt ze uitgescholden voor kanker ****.ik vind dat echt niet normaal voor het zelfde geldt is het hun zusje.ik snap echt niet dat ze dat in hun kop hebben zitten.wat mijn vraag is wie heeft dat meegemaakt en hoe voelt dat??????????
Adil
beslama
Beste Adil,
Ik liep een keer samen met een vriendin van mij in de stad. Een stukje verderop zaten een paar marokaanse jongens. Dat meisje en ik waren aan het kletsen en ineens werden we aangesproken. Ik liep snel door, zij zei dat hij een leven moest zoeken omdat hij er blijkbaar geen had. Die jongen keek haar aan, draaide zich om ging zitten en zei vieze h.o.e.r . Zij hoorde het, liep terug, en de trok een zakje uit haar tas. Zonnepitten. Ze deed een lading in haar mond, kauwde een beetje en spuugde dat in zijn gezicht uit. Toen rende ze snel weg.. :D Ik stond echt met open mond te kijken, maar eerlijk is eerlijk.. Ik was apetrots op haar...
Liefs
Of dat de rollen een keer worden omgedraaid... Luister maar naar dat liedje van Joe, What if a woman... Hehehe, we'll see how is laughin' the hardest...
Origineel gepost door adil_m
vaak sta ik met vrienden op straat gewoon een beetje praten.wanneer een meisje langskomt willen ze haar aandacht wanneer ze dat niet doet wordt ze uitgescholden voor kanker ****.ik vind dat echt niet normaal voor het zelfde geldt is het hun zusje.ik snap echt niet dat ze dat in hun kop hebben zitten.wat mijn vraag is wie heeft dat meegemaakt en hoe voelt dat??????????
Adil
beslama
Lekkere vrienden heb jij.
Salllllaaaaam,
Eyy man, die jongens zijn ZWAAR LEVELOOZ!
En ik ga ook helemaal stuk van het lachen als ze h.o.e.r gaan zeggen, msekien ze hebben niet door dat hun de h.o.e.r.t.j.e.s zijn want tenslotte willen hun aandacht van ons Ladiesssss!! En ja als ze die niet krijgen hahahaahha ga ik helemaaal stuk van het lachen whahahhahahahahhahahah!!! :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Thallouuuu Allemaaaaaaal :zwaai:
Anouar23
10-10-2002, 10:02
adil...............proberen bij de meiden te scoren door je eigen moker broeders zwart te maken.......kom op zulke acties als die jij verricht ervaar ik als verraad op hoog niveau
Ik liep een keer samen met een vriendin van mij in de stad. Een stukje verderop zaten een paar marokaanse jongens. Dat meisje en ik waren aan het kletsen en ineens werden we aangesproken. Ik liep snel door, zij zei dat hij een leven moest zoeken omdat hij er blijkbaar geen had. Die jongen keek haar aan, draaide zich om ging zitten en zei vieze h.o.e.r . Zij hoorde het, liep terug, en de trok een zakje uit haar tas. Zonnepitten. Ze deed een lading in haar mond, kauwde een beetje en spuugde dat in zijn gezicht uit. Toen rende ze snel weg.. Ik stond echt met open mond te kijken, maar eerlijk is eerlijk.. Ik was apetrots op haar...
whahahahahahaha :giechel: ...damn dat ik dit gemist heb..hahaha. :giechel: .Lah ya3 teeha astar wa rda..hahaha, moeten meer meiden doen.
Sommige marokkaanse jongens zijn gewoon triest, in plaats van de marokkaanse meiden als hun zussen te respecteren gaan ze, ze naar beneden halen. Gelukkig zijn er ook nog respectvolle jongens, die een landgenote respecteren en te hulp schieten als zij hulp nodig heeft, in plaats van haar lastig te vallen en te kleineren.
Groetjes
N
miss__1984
10-10-2002, 12:27
Hey Adil
Ik ben blij dat sommigse jongens er presies zo over denken als de meeste marokkaande meisjes. Thanx brother. Maar wat moeten we er aan doen? We kunnen niet altijd in hun gezicht spuggen en dan kijhard wegrennen.. hellemaal als ze uit de zelfde plaats als wij (marokkaanse meisjes) zelf komen. Ik heb een keertjuh zoiets erg gehoord:
Er was eens een meisje die van haar werk kwam het was winter en al donker. Ze moest lopend naar huis want het was niet zo ver van huis. Onderweg naar huis kwam ze een groep marokkaanse jongens tegen, zij negeerde hun compleet, en dat konden ze niet hebben. Ze dacht dat als ze gewoon stoer rustig verder loopt en doet alsof ze niet bang is dat haar dan niets gebeurd. Maar tevergeefs.. ze gingen haar achterna en na notime was ze omringd met jongens, die avind nog werd ze aangerand (gelukkig nog net niet verkracht) Ze hebben overal aan haar gezeten en kwam met weinig kleding thuis. Ze kende jongens niet maar wist wel dat uit de zelfde plaats kwam als zij. Ze was allang blij dat ze niet verkracht was en om nog meer problemen te vermijde (ze was bang dat ze haar lasnog zouden verkrachten) ging ze niet naar de politie.. Wat wil je daar aan doen.. Dat meisje durft niets meer. Het verhaal is wat alnger en uitgebreid maar dat kan ik niet allemaal vertellen.. Ik wou dat die jongens een keertje goedgestraft zouden worden..
Dat meisje is nu gellukig getrouwd met een man die haar volkomen beschermt voor iedereen en alles
einde
Sjemmelia
10-10-2002, 16:40
hoi adil,
Deze generatie is Gatar! Ik zelf reageer nooit op opmerkingen van jongens en ik kijk ze ook nooooit aan. Ik negeer gewoon alles en hoop zo dat ze me met rust laten. Tot nu toe werkt het wel, maar eigenlijk is het helemaal niet leuk om lastig gevallen te worden, maar ja ze doen toch wat ze willen.
Ik heb een keer in marokko iets gehoord waarvan ik nu nog steeds rillingen krijg: Een meisje kwam vanuit haar huis naar de auto van haar ouders lopen om iets uit de kofferbak te halen. Toen er een stel jongens voorbij liepen en haar iets toe riepen(je kunt wel bedenken wat ze allemaal riepen), zei was niet op haar mondje gevallen en zei: sir fhellek el Hmar (ga weg ezel). Zij draaide zich dus weer om naar de kofferbak om er iets uit te halen, toen zij plots door 1 van die jongens(die ze ezel had genoemd) van achteren "genomen werd" (ze had helaas een rokje aan). En die jongen voegde er nog met woorden aan toe: Kijk zo doen ezels dat!
Nou mensen, ik kijk wel uit om een grote mond te zetten, jongens zijn onvoorspelbaar en hebben een veeeeeeel te grote trots vooral als er vrienden van hun bij zijn!
Origineel gepost door cheetah
Beste Adil,
Ik liep een keer samen met een vriendin van mij in de stad. Een stukje verderop zaten een paar marokaanse jongens. Dat meisje en ik waren aan het kletsen en ineens werden we aangesproken. Ik liep snel door, zij zei dat hij een leven moest zoeken omdat hij er blijkbaar geen had. Die jongen keek haar aan, draaide zich om ging zitten en zei vieze h.o.e.r . Zij hoorde het, liep terug, en de trok een zakje uit haar tas. Zonnepitten. Ze deed een lading in haar mond, kauwde een beetje en spuugde dat in zijn gezicht uit. Toen rende ze snel weg.. :D Ik stond echt met open mond te kijken, maar eerlijk is eerlijk.. Ik was apetrots op haar...
Liefs
gangster hoor...:D
Origineel gepost door Sjemmelia
hoi adil,
Deze generatie is Gatar! Ik zelf reageer nooit op opmerkingen van jongens en ik kijk ze ook nooooit aan. Ik negeer gewoon alles en hoop zo dat ze me met rust laten. Tot nu toe werkt het wel, maar eigenlijk is het helemaal niet leuk om lastig gevallen te worden, maar ja ze doen toch wat ze willen.
Ik heb een keer in marokko iets gehoord waarvan ik nu nog steeds rillingen krijg: Een meisje kwam vanuit haar huis naar de auto van haar ouders lopen om iets uit de kofferbak te halen. Toen er een stel jongens voorbij liepen en haar iets toe riepen(je kunt wel bedenken wat ze allemaal riepen), zei was niet op haar mondje gevallen en zei: sir fhellek el Hmar (ga weg ezel). Zij draaide zich dus weer om naar de kofferbak om er iets uit te halen, toen zij plots door 1 van die jongens(die ze ezel had genoemd) van achteren "genomen werd" (ze had helaas een rokje aan). En die jongen voegde er nog met woorden aan toe: Kijk zo doen ezels dat!
Nou mensen, ik kijk wel uit om een grote mond te zetten, jongens zijn onvoorspelbaar en hebben een veeeeeeel te grote trots vooral als er vrienden van hun bij zijn!
Lijkt me nou weer typisch zo'n verhaal dat elke keer als het verteld wordt een beetje erger wordt gemaakt. Ik geloof het niet zo. Voor het huis van d'r ouders en niemand die wat hoort of ziet.
Tbarkallah
10-10-2002, 17:03
Beste mensen,
Alleerst moet ik ff zeggen dat jullie verhalen mij allemaal bekend in de oren klinken. En ja ook ik walg van die gasten. Totaal geen RESTECP (ali G) voor de medemens, laat staan voor meisjes.
Maar nou moet ik jullie ook zeggen dat een aantal meisjes ook een beetje op die toer gaan, soms wel in mindere maten, maar toch. Ik zal jullie nu uitleggen waarom:
Ik zat vorige week in de tram. Deze was vrijwel leeg. Dus ik denk ik ga in een 4 zits zitten, gewoon chill na een lange dag saaie hoorcollege's, werkcollege's, treinreizen, enz... Komen er op een gegeven moment 2 vlotte marokki chix binnen, en gaan uitgerekend tegenover mij zitten in die 4 zits. Is helemaal nix ergs aan, maar toch een beetje een raar idee dat ze uitgerekend daar gingen zitten terwijl er genoeg andere 4 zits vrij waren. Anyway, zij beginnen dus een beetje te kletsen over Hamid, Hassan, Mounir, Achmed, en wat zij allemaal wel niet over ze te melden hadden. Ineens houden ze op met praten, kijken mij aan en beginnen me gewoon te chanteren (=versieren). Ze moesten en wilde per se mijn naam en telefoon nummer weten, want als ik die niet zou geven dan zou ik in hun ogen homo/mietje/tzzzz/tfoe/enz zijn. Pas nadat ik echt had uitgelegd dat ze mijn nummer en naam niet zouden krijgen, begon het pas tot ze door te dringen dat het een verloren zaak was. Gelukkig voor mij, stapte ze na een paar haltes al uit, en was ik verlost van die 2 aasgieren.
Kan iemand mij deze trend uitleggen?
Alvast bedankt,
Tbarkallah
Tbarkallah
10-10-2002, 17:17
Nog ff voor alle duidelijkheid:
Ik zat er al voordat die chix binnenkwamen, aight? En hoe kan ik de tram vermijden, ik moet toch thuis kunnen komen?
Origineel gepost door Tbarkallah
Beste mensen,
Alleerst moet ik ff zeggen dat jullie verhalen mij allemaal bekend in de oren klinken. En ja ook ik walg van die gasten. Totaal geen RESTECP (ali G) voor de medemens, laat staan voor meisjes.
Maar nou moet ik jullie ook zeggen dat een aantal meisjes ook een beetje op die toer gaan, soms wel in mindere maten, maar toch. Ik zal jullie nu uitleggen waarom:
Ik zat vorige week in de tram. Deze was vrijwel leeg. Dus ik denk ik ga in een 4 zits zitten, gewoon chill na een lange dag saaie hoorcollege's, werkcollege's, treinreizen, enz... Komen er op een gegeven moment 2 vlotte marokki chix binnen, en gaan uitgerekend tegenover mij zitten in die 4 zits. Is helemaal nix ergs aan, maar toch een beetje een raar idee dat ze uitgerekend daar gingen zitten terwijl er genoeg andere 4 zits vrij waren. Anyway, zij beginnen dus een beetje te kletsen over Hamid, Hassan, Mounir, Achmed, en wat zij allemaal wel niet over ze te melden hadden. Ineens houden ze op met praten, kijken mij aan en beginnen me gewoon te chanteren (=versieren). Ze moesten en wilde per se mijn naam en telefoon nummer weten, want als ik die niet zou geven dan zou ik in hun ogen homo/mietje/tzzzz/tfoe/enz zijn. Pas nadat ik echt had uitgelegd dat ze mijn nummer en naam niet zouden krijgen, begon het pas tot ze door te dringen dat het een verloren zaak was. Gelukkig voor mij, stapte ze na een paar haltes al uit, en was ik verlost van die 2 aasgieren.
Kan iemand mij deze trend uitleggen?
Alvast bedankt,
Tbarkallah
skijt aan hun...gewoon heel hard dissen...dan zijn ze wel stil...:D
DESPERADA
10-10-2002, 18:08
DamNNN!! Waar GaaT de wereld heeN!!!! :eek:
Meiden die JoNgens versiereN... :confused: :confused: Desperada LooPt zwaaR achteR........ :kwaad: :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.