Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand me helpen met antwoorden van me vraag???

112233moh
19-09-2008, 14:49

ik zit met een dringende vraag, ik heb me mbo afgerond. en schrijf me uit bij me school maandag. krijg ik alsnog mijn studie van de maand september:rolleyes:, en hoe zit het als je weer verder gaat met school moet je dat door geven bij de ib groep??? en heb nog een vraag, ik wil beveiliging bbl doen op niveau 2 weer beginnen. maar hoe zit het egenlijk als je bbl doet. heeft er iemand ervaring hiermee.

Sorento
19-09-2008, 16:19
je kan 4 maanden overbruggingsfinanciering aanvragen, dan moet je binnen 4 maanden ingeschreven staan bij een andere school en een opleiding volgen waarbij je recht hebt op studiefinanciering. Volgens mij vallen bbl opleidingen daar niet onder. Als ik jou was zou ik nog even nachecken hoe het zit met schoolgeld, misschien moet je dat betalen, dan zou ik me echt niet uitschrijven.

112233moh
19-09-2008, 17:21
je kan 4 maanden overbruggingsfinanciering aanvragen, dan moet je binnen 4 maanden ingeschreven staan bij een andere school en een opleiding volgen waarbij je recht hebt op studiefinanciering. Volgens mij vallen bbl opleidingen daar niet onder. Als ik jou was zou ik nog even nachecken hoe het zit met schoolgeld, misschien moet je dat betalen, dan zou ik me echt niet uitschrijven. Ja daar zit ik ook aan te denken, maar stel als ik nu gwn een opleiding ga volgen op niveau 2, en febuari begin ik met me nieuwe opleiding. dan is het toch niet erg. en als ik gewoon helemaal stop en ik ga die half jaartje werken. en ik schrijf me uit bij ib groep moet ik dan alsnog studiegeld betalen voor het hele jaar terwijl ik niet op school zit:rolleyes:

Sorento
20-09-2008, 16:43
Ja daar zit ik ook aan te denken, maar stel als ik nu gwn een opleiding ga volgen op niveau 2, en febuari begin ik met me nieuwe opleiding. dan is het toch niet erg. en als ik gewoon helemaal stop en ik ga die half jaartje werken. en ik schrijf me uit bij ib groep moet ik dan alsnog studiegeld betalen voor het hele jaar terwijl ik niet op school zit:rolleyes: Als je voor februari ofzo uitschrijft dan betaal je maar het halve jaar dacht ik..

112233moh
20-09-2008, 16:50

Als je voor februari ofzo uitschrijft dan betaal je maar het halve jaar dacht ik.. okeyy, maar dan sta ik al inschreven via rijn ijsel officieel. dan betaal ik toch gewoon van de zelfde jaar me studiegeld:rolleyes: ik bedoel dat rekent ze toch niet weer opnieuw uit:rolleyes:

Sorento
20-09-2008, 17:33
okeyy, maar dan sta ik al inschreven via rijn ijsel officieel. dan betaal ik toch gewoon van de zelfde jaar me studiegeld:rolleyes: ik bedoel dat rekent ze toch niet weer opnieuw uit:rolleyes: Best lastig ik zou het niet weten, je kan beter even bij ze langsgaan..