Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Exclusieve mooie bruidsstoffen

Larisa
05-02-2004, 08:33

Hallo Dames, Als je binnenkort gaat trouwen of je zoekt een mooie stof voor een taksita dan heb ik de ideale winkel voor je gevonden. Ik was laatst op een bruiloft en de bruid had werkelijkwaar een juweel van een jurk aan. In eerste instantie dacht ik dat de jurk van Negaffa was. Maar ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb het haar zelf gevraagd. Ze had de stof hier in nederland gekocht en in Maroc laten maken. Ze heeft me het adres gegeven van de winkel en ik ben meteen gegaan. Nou ik kwam daar en mijn mond viel open. Zoveel keuze en zoveel moois. Het is allemaal van zijde en organza gemaakt en gevult met de mooiste kralen en pailleten. Ik moet zeggen je moet een dikke portomonee hebben anders hoef je daar niet naar toe te gaan. Omdat het een hindoestaanse zaak is en zij van de stof sari's maken is de stof standaard 6 meter lang. Dus je kan er elke kreatie van maken en je houd nog over voor een leuke sjaal of een jurk voor je bruidsmeisje. Ik heb er gelijk een uitgezocht en gekocht. Omdat de stoffen erg duur zijn ( en ze zijn het werkelijk waard) mag je ook in termijnen betallen zonder rente. Nou is dat niet geweldig. Ik zou zeggen ga langs als je echt iets aparts wil. Zien is kopen neem dat maar van mij aan. Liefs Larisa

Larisa
05-02-2004, 09:27
De bruidsstoffen beginnen bij 300 euro , wil je iets heel erg moois en ook mooi bewerkt dan kom je boven de 500 euro. En de stoffen voor een gewone taksita beginnen bij 125 euro. De prijzen zijn niet inclusief onderstuk die moet je nog apart kopen. Maar dat is niet zo duur, die hebben ze daar ook en die beginnen bij 4 euro per meter. Mijn stof was 800 euro en ik mag er 4 maanden over doen om hem af te betalen.

Hasna_real
05-02-2004, 09:59
Naam+ adres van de winkel svp!

beppie_truus
05-02-2004, 10:02
Loop gewoon een willekeurige winkel waar ze sari's verkopen en ze kunnen je helpen aan de mooiste lappen stof :hihi:

Zienb
05-02-2004, 10:02

ja idd, naam en adres :) ;)

Larisa
05-02-2004, 10:27
Oh sorry wat stom zeg iki dacht dat ik het adres er ook bij had vermeld. City Silks Gold Jewellers Paul Krugerlaan 163-165 2571 HE Den Haag Tel: 070-346.98.03 Liefs Larisa

beppie_truus
05-02-2004, 10:36
Origineel gepost door Larisa Oh sorry wat stom zeg iki dacht dat ik het adres er ook bij had vermeld. City Silks Gold Jewellers Paul Krugerlaan 163-165 2571 HE Den Haag Tel: 070-346.98.03 Liefs Larisa grappig ik wilde net dit adres hier neer zetten :D ik heb vaker bij hun gekocht en ze inderdaad hele mooie stof liggen:goedzo:

tangawiia__
28-04-2011, 14:13
deze winkel heb je ook in amsterdam-oost.. op de javastraat

kreng71
28-04-2011, 17:08
wat aardig nou van die mensen ze smeren ons stoffen aan van 800 euro en je mag ze ook nog eens op afbetaling kopen. terwijl ze zelf een winstmarge hebben van 50% als dat nou niet aardig is.