Bekijk originele versie : Hoofddoek+roken
Ik zag laatst een meisje die een hoofddoek droeg.Ik schrok toen ik haar een sigaret zag opsteken. Ik draag zelf geen hoofddoek. Maar ik vind dat als je een hoofddoek draagt, deze ook oprecht moet dragen, er volledig achter staan. Ik vind het best wel een schande dat ze een sigaret opstak!
xSaLwa
prinses18
09-10-2002, 20:52
he xsalwa ik wou effe zeggen dat die meiden het heel normaal vinden.
een hoofddoek dragen en roken en drinken tegelijk maar achja dat zijn altijd de schijnheiligen. zogenaamd een hoofddoek dragen en de heilege spelen thuis maar intussen alleen maar slechte dingen uitspoken.
maarja dan zeg ik altijd doe dan gewoon die hoofddoek uit en leef je uit als de islam je toch niks intreseert.
jaaa dat zie ik ook heel vaak salwa, ik vind het een hele schandalige gedrag!!!
Maar jaaa!!! die meisjes die dragen die hoofdoekken alleen omdat ze van hun oudrs gedwongen zijn om dat te doen, dus ze dragen geen hoofdoek van uit de islaam, en voor dat soort meisjes heb ik geen respect
veel succes verder
groetjes Youness
Jemal2002
09-10-2002, 22:10
Origineel gepost door xsalwa
Ik zag laatst een meisje die een hoofddoek droeg.Ik schrok toen ik haar een sigaret zag opsteken. Ik draag zelf geen hoofddoek. Maar ik vind dat als je een hoofddoek draagt, deze ook oprecht moet dragen, er volledig achter staan. Ik vind het best wel een schande dat ze een sigaret opstak!
xSaLwa
niks nieuws.......kijk bij turken die doen dat al jaren........
ik snap niet dat dit jou kan verbazen??????
tegenwoordig zie je van alles......ik kijk nergens meer van op
laboudanda
09-10-2002, 23:01
Ik zag laast een jongen een hoofdoek dragen en een sigaretje opsteken.....ow wacht ff het was toen der tijd nog CARNAVAL!
ok sorry..mijn FOUT!!
Ik zeg toch ...sorry!!!!
wat vinden jullie van meisjes/vrouwen die een hoofddoek dragen omdat ze zich dan beschermd voelen op straat en contact willen vermijden en uitsluiten thuis roken?
Origineel gepost door coco
wat vinden jullie van meisjes/vrouwen die een hoofddoek dragen omdat ze zich dan beschermd voelen op straat en contact willen vermijden en uitsluiten thuis roken?
Ik vind dat ze eerst hun sigaretje in de asbak moeten doven voordat ze gaan slapen.
Ali Z.
_BENZIE_
10-10-2002, 03:52
Origineel gepost door xsalwa
xSaLwa
lekker belangrijk hoe vind je die :)
yasminar
10-10-2002, 08:03
hallo allemaal,
Meisjes die roken en hoofddoek dragen zijn geen onrespectvolle meisjes.Als een mens jong is maakt die fouten en als je met de verkeerde mensen omgaat kunnen ze je besmeten dus ik vind dat jullie niet zo vel moeten reageren want jullie kunnen en willen die meisjes niet begrijpen.
Misschien zijn ze al begonnen met roken voordat ze een hoofddoek gingen dragen en zijn ze derhalve zwaar verslaafd. Zie dan nog maar eens te stoppen.
sorry hoor, maar dit is allemaal nonsens wat jullie nu zeggen,
want roken is MAKROUH voor zowel de man als de vrouw. Dus roken mag in principe wel, maar Allah zegt liever niet. Waarom verbazen jullie je dan niet als een marok. jongen een sigaret opsteekt???
Dat heeft miks met de hoofddoek te maken, dat meisje begaat dus eigenlijk helemaal geen zonde.
Ze moet het liever niet doen, maar dat ze het doet is dus geen zonde.
Beslama
Salllllllaaaaaam,
Eyyyyy man laat die meissies maar lekker roken, zolang je het zelf maar niet bent!! Ik rook el hamdoulilah niet maar ik ga me zeker niet bemoeien met die meiden die het wel doen.
Ik lig tenslotte niet in hun graf als de engelen komen!!
Of nietttt???!!!
Thallou AllEmaAl!!! :zwaai:
Miss_Nerd
10-10-2002, 09:57
Origineel gepost door coco
Tazzzzzzzzzzzzzz ik vind dat maar raar, wat doen ze dan schijnheilig zegg,gedraag je hoe je je thuis ook gedraagt... za3ma buiten een oprechte hadjaaa en thuiss een schijnheiligerdd.. die meissie houden alleen zich zelf voor de GEK.. ALLAH weet en ziet allless.... :kwaad:
Anouar23
10-10-2002, 09:59
waarom altijd haat en elkaar maar wijs maken dat allah alles ziet.......kom op mensen probeer een leven te zoeken desnoods via de chat of zo
Origineel gepost door Anouar23
waarom altijd haat en elkaar maar wijs maken dat allah alles ziet.......kom op mensen probeer een leven te zoeken desnoods via de chat of zo
Sorrrrry? Wijs maken dat allah alles ziet??? Je Malle!!! Wat denk jij hij ziet alles!!! Ejouw ben je nou zo dom of lijkt het zo? Ga jij heeeeeel snel een leven zoeken!!! Want jij komt echt niet ver in je leven hoor!! pfffffffff
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.