Bekijk originele versie : Ik hou van Palestijnen
ChOcOtOfFfF
04-02-2004, 23:25
ik hou van dit volk
Zij hebben het zo zwaar en toch blijven ze sterk en zelfs gaan ze demonstreren voor het hoofddoekverbod in Frankrijk en toen met de oorlog in Irak, terwijl de rest van de moslims hun bijna vergeten zijn Subhan Allah
Moge Allah de Palestijnen en alle broeders en zusters die het moeilijk hebben helpen en Sabr geven, Moge Hij hun geven wat ze verdienen en ze belonen met Firdeaus Insha Allah Ameen.
alhoceima_boy15
04-02-2004, 23:28
Je bent niet de enigste die van ze houdt en steunt ;)
ik_oke_is
04-02-2004, 23:29
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
ik hou van dit volk
Zij hebben het zo zwaar en toch blijven ze sterk en zelfs gaan ze demonstreren voor het hoofddoekverbod in Frankrijk en toen met de oorlog in Irak, terwijl de rest van de moslims hun bijna vergeten zijn Subhan Allah
Moge Allah de Palestijnen en alle broeders en zusters die het moeilijk hebben helpen en Sabr geven, Moge Hij hun geven wat ze verdienen en ze belonen met Firdeaus Insha Allah Ameen.
ik hou van jou; omdat jij van de palestijnen houdt
:maf2:
Als je iemand als voorbeeld nam die sabirien zijn..dan zijn hun het wel...
echt Tabarakeallah
ChOcOtOfFfF
04-02-2004, 23:30
Origineel gepost door alhoceima_boy15
Je bent niet de enigste die van ze houdt en steunt ;)
Alhamdoulilah broerdertje :)
tatouzient
04-02-2004, 23:31
amien!
Tatou.
ChOcOtOfFfF
04-02-2004, 23:33
Origineel gepost door aziza20
Als je iemand als voorbeeld nam die sabirien zijn..dan zijn hun het wel...
echt Tabarakeallah
inderdaad
Masha Allah
sneakynawal
04-02-2004, 23:38
Amien,
Hopend dat het snel goed gaat komen.
ChOcOtOfFfF
05-02-2004, 00:20
Origineel gepost door sneakynawal
Amien,
Hopend dat het snel goed gaat komen.
Insha Allah..
temsemni
05-02-2004, 06:15
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
ik hou van dit volk
en ik hou van jou, met heel m'n hart, bij het lezen van die woorden. tabrkellah 3lik ! van medelevende meiden als jou hou ik echt :( (goed bedoelde houden van :rolleyes: :o)
Esma_amani
05-02-2004, 14:56
Amien
De palestijnen zullen hun land terug krijgen incha'allah.
chainreaction
05-02-2004, 15:00
mensen wie van jullie heeft gister zo'n documentaire gezien over palestijnen.Ik ben nog steeds aan het janken en moest er vandaag de hele dag aan denken
amien!!!!!!!
waren marokkanen maar ook so
ChOcOtOfFfF
05-02-2004, 15:02
Origineel gepost door temsemni
en ik hou van jou, met heel m'n hart, bij het lezen van die woorden. tabrkellah 3lik ! van medelevende meiden als jou hou ik echt :( (goed bedoelde houden van :rolleyes: :o)
Asalaam Alaikoem broeder
Goede dingen komen van Allah, alleen het slechte van mijzelf....
Djazak Allah ou Ghairan
houden van je broeders en zusters Fie Deen omwille van Allah is altijd goedbedoeld ;)
Souhaila
De Palestijnen hebben `t zeker niet gemakkelijk, maar dat geldt voor meer mensen op dit bolleke....Zo sterven er dagelijks 23.000 mensen van de honger. Geloof dat er door geweld zo`n 7.000 Palestijnen zijn omgekomen, das evenveel als 1 dag Kosovo. Of neem Soedan, daar zijn sinds 1983 minstens 2 miljoen mensen door geweld omgekomen.......Waarom hoor ik hier niemand over?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.