Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben met spoed op zoek naar een nieuwbouw appartement in marokko om te kopen.

Pagina's : [1] 2

rifmeisje1234
18-09-2008, 09:12

Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwbouw appartement om te kopen in marokko. Mochten jullie internetsite's hebben of iemand kennen die er over gaat, dan hoor ik het graag. En ook graag info of je daar een hypotheek voor kan afsluiten. Het liefst een appartement in tanger, asilah of tetouan. Ik hoop snel van jullie te horen

utregttboyy
18-09-2008, 10:06
Hey meid , Wil je een appartement kopen dan adviseer ik je om niet via internet opzoek te gaan maar gewoon rechtstreeks naar Marokko af te reizen en de mogelikkheden daar bekijken de appartementen die hier worden aangeboden via internet zijn vele malen duurder dan in Marokko zelf het scheelt soms wel tienduizend euro dus mijn advies neem iemand met ervaring en taal beheersing mee en laat je rondleiden er staat genoeg te koop dus daar zal het niet aan liggen en voor een hpotheek of lening ga naar ja Marokkaanse bank en je krijgt alle nodige informatie zonder poespas of tussenpersonen want die willen ook op je verdienen dus dit kost jou alleen maar geld door opzoek te gaan via internet nou veel succes en de beste periode om af te reizen om een appartement te kopen is in Januari februari dan zijn er weinig belangstellende waardoor de prijzen niet zo worden opgevoerd dus komt niet in de zomer dan zijn er zoveel mensen met belangstelling dat de prijzen worden verhoogd en iemand die serieus intresse heeft gaat eeb appartement kopen op rustige momenten is ook alles veel makkelijker te regelen geen wachtijden en dergelijke scheelt je veel stress en meid als je geen haast hebt ga dan rechtstreeks bij een Marokkaanse bank langs en vraag naar een plan dat houdt in dat je een appartement koopt voor dat ie wordt gebouwd dat scheelt een hoop geld en het duurt meestal 2 jaar voordat ie af is maar ja dan kan je mooi tienduizenden euro s schelen nou veel succes

rifmeisje1234
18-09-2008, 10:20
Bedankt voor de informatie. Ik dacht misschien kan het ook via internet. Ik kan wel naar marokko, maar ik ben daar absoluut niet bekend in tanger. Mijn man en ik weten ook niet naar wie we moeten vragen. Snap je.

30april
18-09-2008, 12:31
Meid.... mijn ouders hebben in Marokko een leuke appartement gekocht in Saidia... en nu wilt Mammie weer eentje kopen aan de boulevard in Nador... Ze zijn prachtig en goedkoop... en over een aantal jaartjes zijn ze dubbel verhoogd qua prijs... Ze zijn een prijsje vind ik... rond de 40duizend euro.... over 2jaar zijn ze meer dan 60duizend waard... Je hebt ook hele mooie villa's te koop... die zijn wit met palmbomen om de villa heen met zwembadje... en tuintje... gewoonweg prachtig.. die zijn ietsjes meer... maar dan heb je ook echt wat... In Agadir en Tanger heb je ze ook... maar wel veel prijziger... ;) Je moet NOOIT via internet kopen maar in Marokko op bezoek gaan... en ALTIJD iemand meenemen die daar is geboren en kan onderhandelen...!!! Veel succes...

bram
18-09-2008, 19:10

Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwbouw appartement om te kopen in marokko. Mochten jullie internetsite's hebben of iemand kennen die er over gaat, dan hoor ik het graag. En ook graag info of je daar een hypotheek voor kan afsluiten. Het liefst een appartement in tanger, asilah of tetouan. Ik hoop snel van jullie te horen beste rifmeisje; wat je nodig hebt voor een hypotheek in marokko---- --recente bankafschrift waarop je loon wordt gestord --recente loonstroken, van de laatste 3maanden --vast arbeidscontract --deze papieren moet je wel door een erkend vertaalbureau in marokko laten vertalen,naar het arabisch of frans -------- bij dit alles kan ik je wel begeleiden in tanger op afspraak uiteraard en als je bv in nederland aan een van de papieren niet kunt komen kan ik ,dit ook voor je regelen --(voor een gemiddelde lening van 60duizend euro moet je ongeveer 1000euro per maand verdienen de rente is circa 4a5 procent . kort over mezelf ik ben een marokaanse jongen die in nl geboren is; ik heb 10jaar lang een groothandel gehad,daarnaast heb ik een exportbedrijf in tunesie de groothandel in nl is inmiddels overgenomen door mijn broer het bedrijf in tunesie heb ik nog steeds ik woon al sinds een tijdje in tanger ,ik hou mij hier vooral bezig met het kopen en verkopen van appartementen en stukjes bouwgrond,ik heb in de afgelopen jaren veel ervaring opgedaan in dit vakgebied, ik begeleid graag mensen uit nl die in marokko willen investeren omdat ik als geen ander weet welke aasgieren en boeven er in de arabische wereld rondlopen, als je als marokkaan tunesie overleeft is marokko een eitje ---ik ben de juiste man om je te begeleiden in tanger,asilah en larache in deze steden ben ikzelf actief, ik raad trouwens iedereen aan om in tanger,asilah of larache te investeren de rendementen zijn zeer hoog vergeleken bij europa en deze regio is volgens mij DE TOEKOMST Als je eventueel een afspraak met mij wilt maken email me op do-koàlive.com DIE à STAAT VOOR APENSTAARTJE

rifmeisje1234
19-09-2008, 12:30
Bedankt voor de info

kaasie
23-09-2008, 18:55
kijk op tangervastgoed.nl ik ken veel mensen die daar hebben gekocht. zeer betrouwbaar

RkeMpoe_Boy
19-03-2009, 20:13
http://www.estatesmarokko.com

adena
19-03-2009, 20:21
ik ken iemand die zijn appartement verkoopt in tanger. het is op een mooie locatie,ben je geintresseerd dan hoor ik het wel

AbdelMO
25-03-2009, 19:14
ik ken iemand die zijn appartement verkoopt in tanger. het is op een mooie locatie,ben je geintresseerd dan hoor ik het wel Hoe duur .

Moslims2009
26-03-2009, 13:50
Ben er een klein maandje geleden geweest (Tanger) en zag dat sommige appartmentcomplexen, die enkele maanden geleden waren opgeleverd, enorme scheuren hadden. Tevens verbladerde het verf. Je moet niet vergeten dat daar veelal met goedkoop (slecht) materiaal wordt gebouwd. Ook heeft Tanger in 2008 veel zwaar weer gekend en enkele overstromingen (dat de appartementen niet ten goede komt). Wil je iets goeds en betrouwbaars te kopen dan raadt ik je aan naar Tanger te gaan, de wijk Marjane, waar het bouwbedrijf 'Promosol' 4 kamer appartementen verkoopt van tussen de 35 miljoen en 55 miljoen centieme (€ 32.500,- / € 50.000,-). Deze appartmenten bevinden zich pal naast en tegenover Aswaq Marjane en worden dit, en volgend jaar, opgeleverd (aldus de verkoper). Ook bouwbedrijf 'Lil Iskane' staat goed bekend alleen heb ik daar geen info over. Veel succes.

Bayti_Vastgoed
30-03-2009, 19:54
Dat projecten hier duurder worden verkocht is een broodje aap. Mensen zijn allang niet gek. Projecten worden voor de zelfde prijs aangeboden, echter vragen sommige kantoren (of internet bedrijven) een bepaald bedrag hiervoor (courtage). Wij zijn juist ontstaan omdat er behoefte is naar professionele begeleiding, een aanspreekpunt in Nederland en Marokko, begeleiding bij hypotheken en daarnaast bieden we ook huurwoningen aan. Verder zijn we één van de weinigen die zowel in Nederland (Amsterdam) als in Marokko (Tanger) over een kantoor beschikken. Hoe we ons geld dan verdienen? Wij ontvangen van de projectontwikkelaar een fee wanneer een klant van ons daar een woning koopt. Het spreekt voor zich dat als we woningen voor een hogere prijs hier aanbieden, men er zo achter komt. Deze hoeft alleen een kennis in Marokko te sturen of zelf in de zomer erachter te komen. Dit betekent dat we onze deuren meteen kunnen sluiten. Uiteraard zitten we daar niet op te wachten. We willen onafhankelijk advies geven en een passende woning aan de wensen van de klant aanbieden. Mocht het toch niet helemaal duidelijk zijn, mail, bel of kom gewoon eens langs. Groet, Husam

FireBird
30-03-2009, 20:00
Ja precies en die fee wordt uit de zak van de betalende klant gehaald dodo... Geen enkel probleem hoor.....bemiddeling en begeleiding heeft nu eenmaal ook een prijs....maar ga hier niet doen alsof je van Stichting Mohammed VI bent..... Grt.. Firebird Dat projecten hier duurder worden verkocht is een broodje aap. Mensen zijn allang niet gek. Projecten worden voor de zelfde prijs aangeboden, echter vragen sommige kantoren (of internet bedrijven) een bepaald bedrag hiervoor (courtage). Wij zijn juist ontstaan omdat er behoefte is naar professionele begeleiding, een aanspreekpunt in Nederland en Marokko, begeleiding bij hypotheken en daarnaast bieden we ook huurwoningen aan. Verder zijn we één van de weinigen die zowel in Nederland (Amsterdam) als in Marokko (Tanger) over een kantoor beschikken. Hoe we ons geld dan verdienen? Wij ontvangen van de projectontwikkelaar een fee wanneer een klant van ons daar een woning koopt. Het spreekt voor zich dat als we woningen voor een hogere prijs hier aanbieden, men er zo achter komt. Deze hoeft alleen een kennis in Marokko te sturen of zelf in de zomer erachter te komen. Dit betekent dat we onze duren meteen kunnen sluiten. Uiteraard zitten we daar niet op te wachten. We willen onafhankelijk advies geven en een passende woning aan de wensen van de klant aanbieden. Mocht het toch niet helemaal duidelijk zijn, mail, bel of kom gewoon eens langs. Groet, Husam

Bayti_Vastgoed
30-03-2009, 20:04
Ja precies en die fee wordt uit de zak van de betalende klant gehaald dodo... Geen enkel probleem hoor.....bemiddeling en begeleiding heeft nu eenmaal ook een prijs....maar ga hier niet doen alsof je van Stichting Mohammed VI bent..... Grt.. Firebird Nee, dat klopt niet. Wanneer wij een project hebben waar de verkoopprijs E 55.000,- is, zal de koper niet meer als dat bedrag betalen voor de woning. De ontwikkelaars zal dus van dat bedrag ons moeten betalen voor het aanbrengen van de klant. En we zijn zeker geen goed doel of vrijwilligers, maar gewoon een (zakelijke) dienstverlener.

FireBird
30-03-2009, 22:00

Of je doet alsof je dom bent...of je begrijpt er helemaal geen drol van... Dat geld komt....hoe je het went of keert uit de pocket van de kopende partij...... Zo gaat het in alle branches.....er wordt in de prijs rekennig gehouden met fee voor de bemiddelaar.....nogmaals geen enkel probleem...zonder bemiddeling was de koop nooit tot stand gekomen. Grt. Firebird Nee, dat klopt niet. Wanneer wij een project hebben waar de verkoopprijs E 55.000,- is, zal de koper niet meer als dat bedrag betalen voor de woning. De ontwikkelaars zal dus van dat bedrag ons moeten betalen voor het aanbrengen van de klant. En we zijn zeker geen goed doel of vrijwilligers, maar gewoon een (zakelijke) dienstverlener.

Pagina's : [1] 2