Bekijk originele versie : De dappere strijders van Palestina!
http://www.dynamictruth.com/.../suicidebomber1.jpg
AlHoceima_Leila
04-02-2004, 19:35
ik zie helaas nix
ik ook niet??????????????
Fantastisch, wanneer krijgen zij de bruiden?
Tempelier
05-02-2004, 00:25
Och wat een mooie plaatjes zeg :)
Het doet me een beetje aan nazi duitsland denken
Origineel gepost door Tempelier
Och wat een mooie plaatjes zeg :)
Het doet me een beetje aan nazi duitsland denken
Dit is juist precies het tegenovergestelde...
Palestijnen bieden verzet tegen de staat die hun als honden behandeld, het leven onmogelijk maakt en de bevolking afslacht.
Dat zag ik in Nazi-duitsland niet gebeuren.
Tempelier
05-02-2004, 00:35
Nee maar de Duitse verzetsstrijders vochten ook tegen een bezetting na de tweede wereldoorlog, zij maakten vooral gebruik van bomaanslagen, brandstichting en zelfs een enkele zelfmoordaanslag.
Wat een helden he
zij maakten vooral gebruik van bomaanslagen, brandstichting en zelfs een enkele zelfmoordaanslag.
Wat een helden he
Dat kan ik van de Joden niet zeggen, ze werden als lammetjes in de kampen gezet. Zonder strijd en verzet. :auw:
Holy_Mafiosi
05-02-2004, 01:51
Nee maar de Duitse verzetsstrijders vochten ook tegen een bezetting na de tweede wereldoorlog, zij maakten vooral gebruik van bomaanslagen, brandstichting en zelfs een enkele zelfmoordaanslag.
Wat een helden he
ga kennis op doen :)
Tempelier
05-02-2004, 02:13
Altijd :)
Nou, maar mensen, julli lezen toch kranten? In het Parool stond een artikel waarin stond dat de Palestijnse staat, of wat daar nog van over is, wordt opgeheven.
Er komt geen staat en Palestijnse leiders leggen zich daarbij neer. Die muur blijft staan, 687 kilometer lang en kost ongeveer 2,8 miljaard euro. Die halen de Israeliers voorlopig niet weg.
Lees via deze link wat Israel van plan is en ga naar mijn reactie:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=217711
Scottie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.