Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mening graag....

Pagina's : [1] 2

hartbreaker
04-02-2004, 18:42

wie heeft er leuke ideeen voor valentijnsdag, wat voor leuks, en vooral romantisch kan je doen met je verloofde...en wat voor kadootje moet ik voor hem kopen :(

01LaHbIbAh09
04-02-2004, 18:44
Die van mij woont in Marokko!!! :( en ik heb echt geen idee!!!

lady_khadija
04-02-2004, 18:46
neem hem mee naar een heel mooi restaurant.....reserveer een tafel met een mooi uitzicht......koop een ring voor hem en vertel hoeveel je van hem houdt..... is dit een optie??? :confused:

hartbreaker
04-02-2004, 18:50
hmm dat kan ook :D maar iets romantischer wil ik... iets dat op een sprookje lijkt ofso, een dag om nooit te vergeten :o Lahbiba, misschien kan je een lange liefdesbrief schrijven ;)

lady_khadija
04-02-2004, 18:53

Origineel gepost door hartbreaker hmm dat kan ook :D maar iets romantischer wil ik... iets dat op een sprookje lijkt ofso, een dag om nooit te vergeten :o Lahbiba, misschien kan je een lange liefdesbrief schrijven ;) hmmm...........neem hem mee naar het strand.....je hebt nu toch een lekker windje.....het moet wel in de avond.....neem wat kaarsjes mee en een kleedje.... en uiteraard die ring... :p....beetje babbelen etc... :confused:

moheida
04-02-2004, 18:57
Origineel gepost door hartbreaker wie heeft er leuke ideeen voor valentijnsdag, wat voor leuks, en vooral romantisch kan je doen met je verloofde...en wat voor kadootje moet ik voor hem kopen :( ellllllllllllllllllllllooooooo meid waarom maak je je druk als ik aan het woord valentijnsdag :Iluvu: denk.. dan is het voor mij --->dat je wordt verrast door je man ,veloofde of vriend .. en ik ga dan nie zoveeel moeite doen hoor ik las nety van een meid dat je een ring moet kopen ofzo .. maar kom op dat is de taak van de heren.... of is dat bij jullie anders... nou meid je kan altijd een kleinigheids kopen.... en zeggen dat je veel van hem houdt maar w8 maar eerst af wat hij voor jou heeft..... succces meid beslemma :zwaai:

hartbreaker
04-02-2004, 19:00
maar hij heeft al zoveel voor me gedaan, ik wil nu iets terugdoen :D

hartbreaker
04-02-2004, 19:04
Origineel gepost door Zeeparel Je hebt gelijk Moeheida maar de wereld is een beetje veranderd denk ik tegenwoordig vragen sommigen meiden de jongens ten huwelijk of ze kopen ringen ik vind dat niet normaal maar ja ieder zijn mening gelukkig haha, meiden die een jongen ten huwelijk vragen :maf2:

lady_khadija
04-02-2004, 19:05
Origineel gepost door Zeeparel Je hebt gelijk Moeheida maar de wereld is een beetje veranderd denk ik tegenwoordig vragen sommigen meiden de jongens ten huwelijk of ze kopen ringen ik vind dat niet normaal maar ja ieder zijn mening gelukkig een jongen ten huwelijk vragan is weer heel wat anders dan een ring geven......het gaat om het gebaar...zo krijgt hij ook de indruk dat hij veel voor je betekent........

moheida
04-02-2004, 19:13
nou ik vind het echt nie kunnen zie je het al voor je:::: ik ga met ma en pa souka brengen naar si mohammed ofzo wajooow dus nie hoor dan is het nie meer leuk.ik bedoel het zou raaaar zijn hoor in mijn ogen .wanhopige meiden zouden dat zijn .. maar meid hij heeft veel voor je gedaan schreef je. en je wilt iets terug doen.. uhmmm heeft hij iets voor jhe gekocht of wat heeft hij zoal gedaan als ik vragen mag sorrry ben nieuwsgierig misschien dan ken ik je helpen :zwaai:

hartbreaker
04-02-2004, 19:21
wajoo stel je voor, je gaat je vriend ten huwelijk vragen, bij zijjn pa en ma...schandalig man..wat moet die man dan doen :confused: netjes thee komen brengen ofso en dan goedgekeurt worden door de ouders van het meisje :hihi:

minora
04-02-2004, 19:24
Samen naar de dierentuin :Iluvu:

Riffia123
04-02-2004, 19:25
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH WALLAH DIE IS GOED, WERELD TEGENWOORDIG......JE WORDT ER ZIEK VAN

moheida
04-02-2004, 19:34
hahahaha .. wallah dat kan toch.... tegenwoordig gebeuren rare dingen.. je weet maar noooooooooooitt :D:D beslemma :zwaai:

Riffia123
04-02-2004, 19:36

ECHT WAAR GAAT DIT HEEN MET DEZE WERELD, WEDDEN DAT BINNENKORT DAMES DE HEREN TEN HUWELIJK GAAN VRAGEN, STAGFIRLAH

Pagina's : [1] 2