Bekijk originele versie : Wie helpt mij met Economie :(
Harteloze_Bitch
17-09-2008, 12:38
ik heb vorige jaar mij vak niet gehaald waardoor ik nu heel het jaar moet inhalen..
over 3 maanden moet ik die toets maken :moe: terwijl ik geen les krijg omdat die boeken in een oude oer zijn :rolleyes: vraag me niet wat dat is want da weet ik ook nie..
wie helpt me :traan1:
ik heb vorige jaar mij vak niet gehaald waardoor ik nu heel het jaar moet inhalen..
over 3 maanden moet ik die toets maken :moe: terwijl ik geen les krijg omdat die boeken in een oude oer zijn :rolleyes: vraag me niet wat dat is want da weet ik ook nie..
Ja, ik ben economiehoogleraar op de technische universiteit te "Delft".
Vraag maar raak.
mocrogirl90
17-09-2008, 13:10
3 maanden is best lang. Je hebt nog tijd, vraag anders op school hulp. Bijles ofzo. :goedzo:
Harteloze_Bitch
17-09-2008, 13:12
Ja, ik ben economiehoogleraar op de technische universiteit te "Delft".
Vraag maar raak.
waarom geloof ik je nie?
Harteloze_Bitch
17-09-2008, 13:12
3 maanden is best lang. Je hebt nog tijd, vraag anders op school hulp. Bijles ofzo. :goedzo:
nee willen ze niet :moe: heb iedereen al naar gevraagd..
Harteloze_Bitch
26-09-2008, 10:42
ze hebben ze toetsen verschoven naar volgende maand :moe: wie helpt me?
Ali_R_deVries
26-09-2008, 10:44
wat voor een opleiding doe je dan?
Misschien kan ik wel iets voor je betekenen?
Harteloze_Bitch
26-09-2008, 12:04
wat voor een opleiding doe je dan?
Misschien kan ik wel iets voor je betekenen?
ik doe de opleiding Secretaresse, toetsen die ik aankomende maand krijg zijn bestelling en offertes en jaarrekening:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.