Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Samsung U600

Honesty
17-09-2008, 10:51

Wie kan me helpen met het volgende probleem: Ik heb een Samsung U600, maar elke keer als er een verbinding wordt gemaakt heb ik zo'n irritante toon erdoor heen.. alsof er moeilijk bereik is. Ik hoor degene aan de andere lijn dan ook heel slecht. Het ligt niet aan me sim-kaart, omdat ik verschillende simkaarten heb uitgeprobeerd. Wie weet wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Honesty
17-09-2008, 11:33
Niemand die me wil of kan helpen? :o

mokkamoker
17-09-2008, 12:02
Is een "vuile"telefoon...

Honesty
17-09-2008, 12:37
Is een "vuile"telefoon... En wat bedoel je daarmee? :wow:

Honesty
17-09-2008, 13:20

Hallo??

Kalthoum
17-09-2008, 14:14
Wie kan me helpen met het volgende probleem: Ik heb een Samsung U600, maar elke keer als er een verbinding wordt gemaakt heb ik zo'n irritante toon erdoor heen.. alsof er moeilijk bereik is. Ik hoor degene aan de andere lijn dan ook heel slecht. Het ligt niet aan me sim-kaart, omdat ik verschillende simkaarten heb uitgeprobeerd. Wie weet wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt. Ik heb die telefoon ook, hij heeft het sindskort alleen begeven. Dat geluidje dat je beschrijft komt me bekend voor. Beetje echo. Ik heb er zelf niets tegen gedaan, ik legde neer en belde weer opnieuw en had er daarna geen last avn. Die telefoons zijn kwetsbaar. Bel ze op en vraag een nieuwe. :kus:

Honesty
17-09-2008, 14:18
Ik heb die telefoon ook, hij heeft het sindskort alleen begeven. Dat geluidje dat je beschrijft komt me bekend voor. Beetje echo. Ik heb er zelf niets tegen gedaan, ik legde neer en belde weer opnieuw en had er daarna geen last avn. Die telefoons zijn kwetsbaar. Bel ze op en vraag een nieuwe. :kus: Dank je wel voor je reactie meid!! Het is echt irritant.. je hoort echt een toon en gepiep er doorheen alsof je vanuit mars aan het bellen bent :jammer: Ja ze zijn inderdaad heel kwetsbaar! Thanks!

Leiipe_Casawiia
20-09-2008, 12:34
Zo'n piepje? Dan heb je de minutenteller aan. Je krijgt dan per minuut zo'n piep te horen.

Cest_Aicha
20-09-2008, 13:12
Zo'n piepje? Dan heb je de minutenteller aan. Je krijgt dan per minuut zo'n piep te horen. Inderdaad en die kan je gewoon uitzetten.

Honesty
24-09-2008, 09:10
Nee geen piepje.... en ook geen minutenteller.. maar echt zo'n irritant geluid dat gedurende het hele gesprek duurt.. Alsof er moeilijk bereik is, maar dat is het geval niet..... Laat ik het zo zeggen: De lijn kraakt dan enorm!!