Bekijk originele versie : Hoi, even een vraagje voor de meiden
Wat mag een jongen veronderstellen van een bepaalde meid?
Want het is namelijk zo dat een meid me al voor twee maand blijf aanstaren. Dit zal ik wat duidelijker uitleggen aan de hand van de dingen die ik meemaak.
Ik moet elke dag met de trein reizen dus ik sta op een vaste tijdstip ieder doordeweekse dag op de trein te wachten. En het meisje waar het hier omgaat, moet 3 dagen in de week dezelfde trein hebben. Dus ik zal even kort vertellen wat ik die twee maanden meemaak. Het gaat zo ik kom de perron opgelopen ik loop door tot het eind. Vanaf het begin dat ik op de perron ben kijkt ze me aan met haar ogen tot wanneer ik stilsta. In het begin dacht ik van oké toeval ze kijkt gewoon mij kant uit. Maar als ik op de andere dagen van de week besluit niet vooruit te kijken dus naar de grond toe. Als ik mijn hoofd dan naar boven hef dan zie ik haar weer kijken dus ik denk weer toeval. Tot dat ik op een gegeven moment op een ander plek ga wachten op de trein. En nu snap ik het nog niet want ik sta nou niet in haar zicht. En toch hoef ik alleen maar even met mijn ogen haar naar kant te kijken zie ik dat ze me weer aankijkt oké dus ik denk nog steeds toevallig ze kijkt gewoon op die momenten dat ik even naar hij kijk zij mijn kant uit(eerste 3 weken). Maar goed dan besluit ik om bij een meid die ik ken die op de trein die andere richting opgaat wacht met haar even gezellig te praten voordat mijn trein komt.En nou komt het ik sta schuin achter die ene meid en als ik me dan weer omdraai zie ik dat ze me weer aankijkt. Dus we houden het bij toeval, maar als ik naar mij trein wil lopen dus haar richting uit kijkt ze me weer aan en dit gaat al dan voor 5 weken zo.
En dan heb ik het nog niet eens over die keren, dat ik haar in het centrum tegenkom met haar vriendin, en dat ze me weer gewoon blijft aankijken.
Want ik wil maar moeilijk geloven, dat ze op me valt. Want het gaat hier om een meid, die gewoon elke jongen die ze maar wil kan krijgen.
Ik kan dan misschien wel knap zijn, maar niet genoeg voor haar, dat is wat ik van mijn eigen vind.
En nou hoop ik, dat jullie misschien een ander idee hebben waarom ze mij blijft aankijken..
sweatheart
09-10-2002, 15:22
begrijp je het dan niet, als ze jou niets vond dan zou ze niet eens de moeite nemen om naar je te kijken op de manier waarop je dat beschrijft.
weet je wat het is, zij wil dat jij haar opmerkt ( wat dus zeker gebeurd is ) maar zij houdt het bij het kijken, maar jij moet de rest doen. Zij durft misschien die stap niet te nemen en moet jij dat doen. OK
Maar wat ook heel mogelijk is, is dat zij jou ergens van kent en misschien niet meer precies van waar, en dat ze daarom jou aankijkt zodat er misschien een belletje gaat rinkelen van waar ze jou nou eigenlijk kent. En misschien weet ze dan waar ze je van kent, alleen durft ze dat niet te vragen en hoopt ze misschien dat jij haar herkent.....
nou nice moroccie, misschien heeft zij haar redenen ervoor om steeds naar je te kijke,zoals sweetheart zegt.
Ik snap wel dat je nieuwsgierig bent, maar misschien moet je haar een keertje vragen!!
ik heb wel een adviesje voor je NICE-MOROCCIE: ik ben zelf een meisje en ik heb nog nooit de moeite genomen om een jongen aan te staren (gewoon kijken is wat anders natuurlijk).Je zegt dat je het te mooi om waar te zijn vindt, maar denk je eens in dat je op haar afstapt en dat het misschien wat wordt tussen jullie, heb je dan niet constant in je hoofd dat ze alle jongens zo aanstaart die in haar ogen leuk zijn. Zoiets zou niet als vriendin willen als ik een jongen zou zijn, maar ja it is up to you...
Lina
GoudenGids
09-10-2002, 16:05
Origineel gepost door sweatheart
Maar wat ook heel mogelijk is, is dat zij jou ergens van kent en misschien niet meer precies van waar, en dat ze daarom jou aankijkt zodat er misschien een belletje gaat rinkelen van waar ze jou nou eigenlijk kent. En misschien weet ze dan waar ze je van kent, alleen durft ze dat niet te vragen en hoopt ze misschien dat jij haar herkent.....
kan ook natuurlijk :D zou wel jammer zijn voor je nice morocci, maar als ze je ergens van zou kennen zou ze t toch gewoon vragen?
Dus ik denk dat je eens een stap moet wagen...su6 ;)
mimi_tangaouia
09-10-2002, 16:18
heey meneer
stap gewoon op haar af begin ene gesprekje en dan zal je het vanzelf wel merken
maar ga niet gelijk aan haar lippen hangen maar vraag waar ze heen gaat omdat je haar vaak ziet staan op het perron
succes
mimi
hahaha mimi,jou mag ik wel. grappige reacties, nou ja nice marokkaaan,probeeer 1 van die methodes if you want to.
ben benieuwd,kom je haar morgen weer tegen?
jongen,eindelijk iemand die je misschien wel leuk vindt, en dat meid kijkt je nog lang aan ook, dan zou ik sjegguh,ga ervooor mijn kind
mimi_tangaouia
09-10-2002, 17:15
Origineel gepost door zahia21
hahaha mimi,jou mag ik wel. grappige reacties, nou ja nice marokkaaan,probeeer 1 van die methodes if you want to.
ben benieuwd,kom je haar morgen weer tegen?
jongen,eindelijk iemand die je misschien wel leuk vindt, en dat meid kijkt je nog lang aan ook, dan zou ik sjegguh,ga ervooor mijn kind
dank je wel meissie ik mag je ook wel
trouwens ik zie dat je uti adam kotm ik was dit weekend er nog ik had ene bruiloft in het okura hotel
misschien was jij er ook wel
xxxx mimi
Nounousa
09-10-2002, 17:21
GRIJP JE KANS GEKKIE.....
Dat is dus NIET mijn advies....
maar..... als het echt mektab is en jullie echt bestemd zijn voor elkaar komt het wel goed...
maja het is wel duidelijk DAMNZZZZZZ zij wil jou
M3ha salama
Hind :zwaai:
berbertje00
09-10-2002, 23:05
hey, ik zou gewoon op haar afstappen.
Wie niet waagt, wie niet wint!!!
Succes ermee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.