Bekijk originele versie : Een vraagje over laptops..
Haaaai :),
Ik twijfel tussen een 15.4 inch scherm en een 17 inch scherm. Wat raden jullie mij aan en waarom? :o
Alvast bedankt!
X
112233moh
17-09-2008, 01:40
geen 17 nemen, is veel te groot. 15,4 is lekker confortabel. en je kan het makkelijk over mee nemen. ik vindt 17 inch ook overdreven voor en laptop. kun je liever een computer nemen:goedzo:
just mijn mening he
geen 17 nemen, is veel te groot. 15,4 is lekker confortabel. en je kan het makkelijk over mee nemen. ik vindt 17 inch ook overdreven voor en laptop. kun je liever een computer nemen:goedzo:
just mijn mening he
Oke dankjewel!
112233moh
17-09-2008, 02:07
Oke dankjewel!
krijg ik geen groene puntje:moe: gierugerd. je moet blij zijn dat ik heb gereageerd want iedereen ligt nu te slapen behalve ikke niet:)
krijg ik geen groene puntje:moe: gierugerd. je moet blij zijn dat ik heb gereageerd want iedereen ligt nu te slapen behalve ikke niet:)
Ooh sorry hoor! Reageer je nou allemaal maar voor dat groene puntje? :moe:
Ik heb nog een vraagje aan je..is bleutooth op je laptop erg belangrijk?
Als je hierop antwoord krijg jij je groene puntje :D
112233moh
17-09-2008, 02:26
ja een bleutooth is niet belangrijk maar wel erg fijn en handig. stel dat als je bestanden op je mobiel hebt. of op je mp3 en je hebt geen kabel of dergelijke. dan kun je via bleutooth alles naar je laptop verzenden. zondere ene moeite. en haal een laptop met 2 duo core proccesor. wel een met een snelheid van 2.1 mzh. 2 gb hardeschijf is voldoende. en ik neem aan dat jij een hardwerkende student bent. dan zul je een 3 gb moeten nemen. voor werkgeheugen. maar je kan altijd ook gwn 2 gb nemen. en daarnaast als je geheugen vol zit kun je makkelijk een kaartje kopen. en ik raad je af om geen asus of packard bell te halen. sony Hp, accer zijn de beste en ojah niet bij mediamarkt halen. slechte kwaliteit:goedzo:
ja een bleutooth is niet belangrijk maar wel erg fijn en handig. stel dat als je bestanden op je mobiel hebt. of op je mp3 en je hebt geen kabel of dergelijke. dan kun je via bleutooth alles naar je laptop verzenden. zondere ene moeite. en haal een laptop met 2 duo core proccesor. wel een met een snelheid van 2.1 mzh. 2 gb hardeschijf is voldoende. en ik neem aan dat jij een hardwerkende student bent. dan zul je een 3 gb moeten nemen. voor werkgeheugen. maar je kan altijd ook gwn 2 gb nemen. en daarnaast als je geheugen vol zit kun je makkelijk een kaartje kopen. en ik raad je af om geen asus of packard bell te halen. sony Hp, accer zijn de beste en ojah niet bij mediamarkt halen. slechte kwaliteit:goedzo:
Ooh oke dat is echt duidelijk! Ik paas je ff een puntje. :D
Kijk..ik twijfel tussen deze 2 laptops:
Voor welke zou jij gaan??
Deze
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=I08&KAC=I41&ArtikelNummer=742491&AI=6&MK=16766&SM=6
Of deze
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=I08&KAC=I41&ArtikelNummer=741193&AI=1&MK=16766&SM=6
112233moh
17-09-2008, 02:43
ik vindt die eerste wel mooi, heeft veel voordelen. Turion is een zeker goeie proccesor. met een goeie snelheid. er zit bijna geen verschil aan die twee behalve die tweede heeft een geheugen van 3 gb maar dat is niet belangrijk. het belangrijk wat jij nu gaat doen
is met dit informatie naar de winkel gaan
- AMD Turion 64 X2 QL-60 processor, ( of een duo 2 core proccesor)
- 2 Gb intern geheugen
- 250 Gb harddisk,
:goedzo:
maar ik zelf zou die eerste nemen. die is chekrs goed heeft veel voordelen en veel funtie's en alles
ik vindt die eerste wel mooi, heeft veel voordelen. Turion is een zeker goeie proccesor. met een goeie snelheid. er zit bijna geen verschil aan die twee behalve die tweede heeft een geheugen van 3 gb maar dat is niet belangrijk. het belangrijk wat jij nu gaat doen
- 2 Gb intern geheugen
- 250 Gb harddisk,
maar ik zelf zou die eerste nemen. die is chekrs goed heeft veel voordelen en veel funtie's en alles
Haha jaa weet je wat het is..ik heb die eerste al besteld en krijg m morgen thuis maar nu begin ik dus te twijfelen..:rolleyes:
Maar goed ik wacht gewoon af en als ie me niet bevalt kan ik m altijd nog ruilen.
Bedankt! :goedzo:
112233moh
17-09-2008, 02:56
Haha jaa weet je wat het is..ik heb die eerste al besteld en krijg m morgen thuis maar nu begin ik dus te twijfelen..:rolleyes:
Maar goed ik wacht gewoon af en als ie me niet bevalt kan ik m altijd nog ruilen.
Bedankt! :goedzo:
nou meid ik moet zeggen, je hebt een goeie keuz gemaakt. Want die laptop is zeer goed en beschikt over veel eigenschappen. die andere heeft me zwager zelf ook. maar ik zelf vindt hem maar niets. ik heb nu Apple air laptop. en bevalt me prima. en bedankt voor de groene puntje:banana:
Haaaai :),
Ik twijfel tussen een 15.4 inch scherm en een 17 inch scherm. Wat raden jullie mij aan en waarom? :o
Alvast bedankt!
X
15,4 schermen geven een vreemd beeld als je gewone 15 of 17 schermen gewend ben, maar ze zijn wel lichter en meestal goedkoper.....
15,4 schermen geven een vreemd beeld als je gewone 15 of 17 schermen gewend ben, maar ze zijn wel lichter en meestal goedkoper.....
Hmmz..raad je me een 17 of een 15.4 scherm aan? :o
112233moh
17-09-2008, 04:18
Hmmz..raad je me een 17 of een 15.4 scherm aan? :o
niet naar hem luisteren:maf2: gewoon een 15,4 halen ik heb veel verstand van laptop's :)
want 17 inch, gaat je accu alleen sneller op. gezien je meer stroom gebruikt
simpeleGast
17-09-2008, 10:25
qua beeldperspectief is 17inch wel beter...en zeker als je gewoon zijt van pc scherm dan vermakkelijk het je werk...ik vind persoonlijk een 15inch niet zo goed om te werken
mocrogirl90
17-09-2008, 13:20
- 2 Gb intern geheugen
- 250 Gb harddisk,
Zou een werkgeheugen van 2 gb (voor een hbo studie) en 80 of 160gb harde schijf (voor alle programma's die je ook op pc hebt, zoals word, internet, windowspediaplayer, etc.) genoeg zijn. Ik weet namelijk helemaal niks van laptops af.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.