Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke personen kun je hun gezicht niet zien op een islam kalender

Geschiedenis
04-02-2004, 14:40

gezicht van Profeet Mohammed op een islamtische kalender kon je niet zien ...maar wie nog meer ? http://www.arabieren.be/nederlands/geschiedenis_godsdienst/image/godsdienst_lam.jpg

Geschiedenis
04-02-2004, 14:45
Origineel gepost door shirien85 :confused: wat is er ?

Geschiedenis
04-02-2004, 14:54
Origineel gepost door Yaminake Je kan niemand zijn gezicht op een Islamitische kalender zien gezichten zijn verboden om voor te bidden!! Dus weet ik niet waar je vraag vandaan komt :confused: Profeet Mohammed zijn gezicht kon je niet zien..maar van zijn schoonvader of iemand anders wel...maar mijn vraag was wie kon je nog meer niet zien ?

shirien85
04-02-2004, 14:59
Allah en de vrouwen van de profeet swt mischien??????? en de engel gibriel

Anissa_bel
04-02-2004, 15:01

Origineel gepost door Geschiedenis gezicht van Profeet Mohammed op een islamtische kalender kon je niet zien ...maar wie nog meer ? http://www.arabieren.be/nederlands/geschiedenis_godsdienst/image/godsdienst_lam.jpg :confused: Bismillahi Rahmani rahiem....Wat zeg je nou ? Trouwens die foto zou ik maar weghalen...er mogen geen gezichten van heilige personen tentoon worden gesteld !

Geschiedenis
04-02-2004, 15:07
Origineel gepost door Anissa_bel :confused: Bismillahi Rahmani rahiem....Wat zeg je nou ? Trouwens die foto zou ik maar weghalen...er mogen geen gezichten van heilige personen tentoon worden gesteld ! de foto die je ziet heeft een waarde ..in plaats van zijn zoon te slachten komt een engel aan met een schaap anders moest een mens geslacht worden in plaats van schapen of andere dieren die halal zijn voor ons

shirien85
04-02-2004, 15:09
oke zeg maar welke gezichten niet worden getoont op een kalender :)

Geschiedenis
04-02-2004, 15:14
Origineel gepost door shirien85 oke zeg maar welke gezichten niet worden getoont op een kalender :) dat vraag ik aan jullie en niet andersom :)