Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jointje Roken

Lila
04-02-2004, 14:35

Hoi, Ik vroeg me af....of iemand hier weleens een jointje heeft gerookt....Zo ja....hoe heb je het ervaren? Groetjes.

Lila
04-02-2004, 14:55
Helemaal niemand...??

Geschiedenis
04-02-2004, 14:57
Toevallig was ik gisteren in Coffeshop ..de geur deed goeds..want ik had geen kniepijn meer ik rook niet maar ik was even langs om te internetten

Lila
04-02-2004, 15:35
Ik heb het weleens geprobeerd en het beviel me wel. Ik was heel gespannen en gestressed, maar na een jointje was ik helemaal relaxed. Wel kicken en een lekker gevoel. Voor alle duidelijkheid, dit was mijn ervaring en ik schrijf dit niet om andere mensen in die richting te duwen.

Osdorpertje
04-02-2004, 15:38

ik bezoek dagelijks een coffeeshop. er is niets lekkerders dan na een lange dag te hebben gewerkt eens lekker te ontspannen met een zelfgedraaide joint in je bek. echt een aanrader voor de mensen die het nog nooit hebben ervaren.

Osdorpertje
04-02-2004, 15:43
ik bezoek dagelijks een coffeeshop. er is niets lekkerders dan na een lange dag te hebben gewerkt eens lekker te ontspannen met een zelfgedraaide joint in je bek. echt een aanrader voor de mensen die het nog nooit hebben ervaren.

Chatefemqemamu
04-02-2004, 15:44
Origineel gepost door Osdorpertje ik bezoek dagelijks een coffeeshop. er is niets lekkerders dan na een lange dag te hebben gewerkt eens lekker te ontspannen met een zelfgedraaide joint in je bek. echt een aanrader voor de mensen die het nog nooit hebben ervaren. zeker een future-ganger :hihi:

Osdorpertje
04-02-2004, 15:49
Origineel gepost door Chatefemqemamu zeker een future-ganger :hihi: onder andere ja.....jij niet dan?

Chatefemqemamu
04-02-2004, 15:51
Origineel gepost door Osdorpertje onder andere ja.....jij niet dan? mwah neeehjoh... áls ik al aan t smoken ben dan niet in coffeeshops ofso... is wel gezellig daar nie van, maar jeweetog staat niet smooth om daar als meisje te hangen

Osdorpertje
04-02-2004, 16:02
Origineel gepost door Chatefemqemamu mwah neeehjoh... áls ik al aan t smoken ben dan niet in coffeeshops ofso... is wel gezellig daar nie van, maar jeweetog staat niet smooth om daar als meisje te hangen het is er harstikke gezellig ja...en nu je het zegt....er mogen wel wat meer vrouwelijke gestaltes rondlopen. dat zou denk ik wel wat gezelliger zijn ja. dus bij deze een uitnodiging!

Chatefemqemamu
04-02-2004, 16:04
Origineel gepost door Osdorpertje het is er harstikke gezellig ja...en nu je het zegt....er mogen wel wat meer vrouwelijke gestaltes rondlopen. dat zou denk ik wel wat gezelliger zijn ja. dus bij deze een uitnodiging! :hihi thnx voor de uitnodiging! als ik weer 's 1 van mijn "kheb schaaaaiiiit"-buien heb dan kom ik langs :p

Osdorpertje
04-02-2004, 16:14
Origineel gepost door Chatefemqemamu :hihi thnx voor de uitnodiging! als ik weer 's 1 van mijn "kheb schaaaaiiiit"-buien heb dan kom ik langs :p Daar zullen we dan met smart op wachten.

Lady_moi
04-02-2004, 16:55
Aanrader???????? Drugs Maakt U Ingewanden KAPOT!!!! Ja Joint OOK!!! Tis Misschien Maar Soft Drugs Maar Drugs= Drugs

Damelza
04-02-2004, 17:05
ja ik maar geen topjes. :rolleyes: