Bekijk originele versie : 7-jarige jongen hangt zichzelf op!!
Jongen knoopt zich op en wacht vergeefs op tv-held
NEW DELHI - Een 7-jarige jongen in de Indiase stad Agra heeft zichzelf opgehangen in de ijdele hoop dat hij bijtijds zou worden gered door de tv-held Shaktimaan, het Indiase antwoord op Superman. Dat berichtte de Hindustan Times woensdag.
Volgens zijn vriendjes was de jongen er rotsvast van overtuigd dat zijn held hem zou redden. Zijn oudere broer raakte gewond, toen hij van het dak sprong in de overtuiging dat hij net zo kon vliegen als zijn held. Ook hij kwam bedrogen uit.
De populaire tv-serie Shaktimaan begon in 2002. Sindsdien zijn al verscheidene kinderen van het dak gesprongen in de overtuiging dat ze konden vliegen. De vader van de jongen eist dat de serie van het scherm verdwijnt.
Bron: www.telegraaf.nl
Zie je: het overduidelijke bewijs. TV is slecht voor kleine kinderen :jammer:
Ik kijk vaak mee met mijn kids, zo weet ik wat ze leuk vinden en waarnaar ze kijken. Hoevaak ik niet al gezegd heb dat het 'maar' t.v. is. De werkelijkheid is anders dan je wordt voorgespiegeld ....
Triest vind ik het verhaal hierboven, maar om dan te eisen dat de serie moet verdwijnen vind ik nogal ver gaan...je kan ook gewoon de knop omdraaien of je kinderen vertellen dat de filmwereld heel wat anders is dan 'real-life'.
the_destiny
04-02-2004, 12:40
Dit is gewoon te erg voor woorden. Hoe kan je nou een t.v held aanprijzen en dat ie je dan ook nog is komt redden. waalh meskien echt ziiiiiiiiiieeeeeeeeeeelig.
sahira was het maar zo makkleijk omdat tegen je kinderen te zeggen. Beter dat de serie verdwijnt.
Ik vind dat die serie juist wel moet verdwijnen. Ik bedoel maar, als het nou maar één persoon was. Dan zou ik misschien nog iets hebben van okee eigen schuld van de ouders.
Maar in het berichtje staat dat het al meerdere keren gebeurd is. Conclusie: serie moet verdwijnen. Dat hebben ze trouwens ook met een andere serie gedaan die ongeveer dezelfde reacties teweegbracht, ik weet alleen niet meer hoe hij heette
Ja. De serie moet verdwijnen.
Nee! De ouders moeten opletten!
hasna_the_best
04-02-2004, 13:39
:schok: wayoow zo erg
AlHoceima_Leila
04-02-2004, 13:44
OH MY godddddddddd
hier schrik ik egt van
allatief man zo ergg
Origineel gepost door the_destiny
sahira was het maar zo makkleijk omdat tegen je kinderen te zeggen. Beter dat de serie verdwijnt.
Het is zeker makkelijker gezegd dan gedaan. Maar helaas...een paar jaar geleden is mijn nichtje vermoord, sinds dien zijn films waarin gemoord wordt voor ons niet meer zo leuk, en de keiharde waarheid verteld dat in het definitief is, de dood...zelfs de kinderen waren erg onder de indruk ervan.
Het is hard, maar dat heeft ze wel de ogen open gedaan... :(
Origineel gepost door 11ira
Ik vind dat die serie juist wel moet verdwijnen. Ik bedoel maar, als het nou maar één persoon was. Dan zou ik misschien nog iets hebben van okee eigen schuld van de ouders.
Maar in het berichtje staat dat het al meerdere keren gebeurd is. Conclusie: serie moet verdwijnen. Dat hebben ze trouwens ook met een andere serie gedaan die ongeveer dezelfde reacties teweegbracht, ik weet alleen niet meer hoe hij heette
Hier ben ik het niet mee eens, alhoewel ik vind dat sommige series zo gewelddadig zijn dat het eigenlijk verboden zou moeten worden. Dat krijg je niet gedaan, ook niet met deze serie...de held in de serie speelt in de verbeelding van kinderen, fantasie en werkelijkheid spelen door elkaar heen. Een film is soms net een gespeeld boek, het prikkeld de fantasie van kinderen en kan hun inlevingsvermogen vergroten.
Ik ben van mening dat meekijken met je kinderen, zeker op die hele jonge leeftijden een must is.
Nou, en die ouders dan? Hier vertellen we onze kinderen op tijd, voor het indalen van de testikels en bij de eerste menstuatie dat Sint Nicolaas wel heeft bestaan maar al jaren van zijn AOW geniet.
Wat doen die ouders dan met zo'n kind?
Nooit eens voorlezen, fijn met zijn IdoLego spelen?
Ik denk dat die ouders opgehangen moeten worden...
Scottie, geen touw ....
marocc17
04-02-2004, 21:50
De wereld wordt alsmaar gekker.
meskien dat jongetje....
Origineel gepost door Scottie
Nou, en die ouders dan? Hier vertellen we onze kinderen op tijd, voor het indalen van de testikels en bij de eerste menstuatie dat Sint Nicolaas wel heeft bestaan maar al jaren van zijn AOW geniet.
Wat doen die ouders dan met zo'n kind?
Nooit eens voorlezen, fijn met zijn IdoLego spelen?
Ik denk dat die ouders opgehangen moeten worden...
Scottie, geen touw ....
Zullen we jou ook maar gelijk opknopen?
als je denkt dat een programa niet goed is voor je kind zet dan de t.v uit. ik snap niet dat er ouders zijn die hun kinderen naar zulke programas laten kijken.der komt meer geweld in voor dan in DIE HARD.
corrie, dat is de beste manier, uitleggen tot je kind t snapt.bij mij was t net zo met t wtc.mijn zoontje dacgt dat elke hoog gebouw neer zal storten door n vliegtuig.met uitleg bereik je heel wat bij n klein kind.
Origineel gepost door Corrie
Helemaal mee eens, je ziet dan gelijk waar ze over nadenken en zit er bovenop om dingen uit te leggen en duidelijk te maken mocht dat nodig zijn en je kan voorkomen dat ze dingen zien die ik persoonlijk toch echt wat minder vind, zoals al te veel agressie e.d......
Maar soms is het best lastig hoor, ik weet nog met de aanslag op het wtc, overal zag je het en onvermijdelijk als het was, ook mijn zoontje zag het.
Hij heeft zich toch wel een tijdje aardige zorgen gemaakt over vliegtuigen die misschien wel zijn kamer in zouden komen.
We hebben flink op hem in moeten praten en dat hielp zelfs niet echt goed, toen zijn we maar vliegtuigen gaan kijken op schilhol, sindsdien is hij weer vliegtuigfan ;)
Maar hij weet toch echt wel dat films enzo nep zijn, als hij wat ziet wat hij toch een beetje eng vind in zijn kinderhoofdje dan zegt hij ook altijd tegen me, het is maar een film! ;)
Ja ventje, het is maar een film ;)
Dat kan ik me voorstellen dat zulke dingen ook niet echt prettig zijn om er naar te kijken, maar het is dan wel de realiteit.
Kinderen kunnen veel hebben daar niet van, maar als je er bij blijft kun je gelijk zien hoe de reactie is, en uitleg geven.
Mijn neefjes zien dagelijks van dichtbij een vliegtuig heel laag vliegen, ook zij hebben heel lang die angst gehad, door er over te praten en ze voor zover mogelijk gerust te stellen gaat het ook wel weer over, en gelukkig maar.
Geef je zoontje een knuffel van tante Sahira.. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.