Bekijk originele versie : Nederlandse vrouw - Marokkaanse man
mamaatje
04-02-2004, 11:52
Salaam allemaal,
Ik ben een Nederlandse vrouw en ben getrouwd met een hele lieve Marokkaanse man. We hebben pas een dochter gekregen en zijn dolgelukkig!
Via deze weg ben ik eigenlijk op zoek naar Nederlandse vrouwen die ook met een Marokkaanse man getrouwd zijn en zich, net als mij, eigenlijk Marokkaanse voelen.
Beslama!
:zwaai:
Ik dacht dat ik de enige was. Ik ben verloofd met een marokaanse man en schaam me soms dat ik nederlanse ben, maar deze zomer gaan we inshalla trouwen.
Ik wens je alle geluk toe en gefeliciteerd met je dochter.
Johanna van harte meid... Insahallah :)
Mamaatje... 2 neven van mij zijn ook getrouwd met Nederlandse geweldige dames... Ook zei hebben het er vaak over dat ze zich meer marokkaans voelen, maar het ook moeilijk vinden... Ze hebben ook het gevoel in 2 culturen te leven...
Enne gefeliciteerd met de kleine :)
Chatefemqemamu
04-02-2004, 12:06
yeah ken er ook nog een stel die gaan trouwen etc.
Johanna waarom schaam je je dat je nederlands bent?
Dat komt door de haat die veel nederlanders hebben tegen allochtonen en dan vooral tegen marokanen.
Chatefemqemamu
04-02-2004, 12:20
Origineel gepost door Johanna
Dat komt door de haat die veel nederlanders hebben tegen allochtonen en dan vooral tegen marokanen.
is hun probleem... als jij daar geen last van hebt waar schaam je je dan voor?
Origineel gepost door Chatefemqemamu
is hun probleem... als jij daar geen last van hebt waar schaam je je dan voor?
Inderdaad, dat is niet jouw probleem....
Daar hoef jij je niet voor te schamen meid :kwaad:
mamaatje
04-02-2004, 13:00
Origineel gepost door Johanna
Ik dacht dat ik de enige was. Ik ben verloofd met een marokaanse man en schaam me soms dat ik nederlanse ben, maar deze zomer gaan we inshalla trouwen.
Ik wens je alle geluk toe en gefeliciteerd met je dochter.
ik hoop dat jullie net zo gelukkig worden als ik met mijn man.
en trek je maar niet teveel aan van al die nederlanders, ze weten niet waar ze het over hebben, ja toch?
mamaatje
04-02-2004, 13:02
Origineel gepost door minora
Johanna van harte meid... Insahallah :)
Mamaatje... 2 neven van mij zijn ook getrouwd met Nederlandse geweldige dames... Ook zei hebben het er vaak over dat ze zich meer marokkaans voelen, maar het ook moeilijk vinden... Ze hebben ook het gevoel in 2 culturen te leven...
Enne gefeliciteerd met de kleine :)
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Ik voel me niet meer thuis tussen de Nederlanders, maar als ik in Marokko ben voel ik me ook wel eens een buitenstaander
madame_nadia
04-02-2004, 13:08
zolang jij en je man van elkaar houden is de rest onbelangrijk toch? :)
gefeliciteerd met je dochtertje :hoera:
Origineel gepost door mamaatje
Dat gevoel heb ik ook heel sterk. Ik voel me niet meer thuis tussen de Nederlanders, maar als ik in Marokko ben voel ik me ook wel eens een buitenstaander
Zo lang dat je niet ongelukkig maakt is het normaal...
Als je dierbaren en je omgeving je accepteert is dat het belangrijkst
mamaatje
04-02-2004, 13:11
Origineel gepost door madame_nadia
zolang jij en je man van elkaar houden is de rest onbelangrijk toch? :)
gefeliciteerd met je dochtertje :hoera:
precies wij trekken ons nergens wat van aan! we hebben ..... aan wat anderen van ons denken! en wij zijn de gelukkigste mensen op aarde haha!
Geschiedenis
04-02-2004, 13:20
Origineel gepost door mamaatje
Salaam allemaal,
Ik ben een Nederlandse vrouw en ben getrouwd met een hele lieve Marokkaanse man. We hebben pas een dochter gekregen en zijn dolgelukkig!
Via deze weg ben ik eigenlijk op zoek naar Nederlandse vrouwen die ook met een Marokkaanse man getrouwd zijn en zich, net als mij, eigenlijk Marokkaanse voelen.
Beslama!
:zwaai:
Gefeliciteerd
Maar komt je man rechtstreeks uit Marokko of heb je hem hier aan de haak geslagen ?
de meeste Nederlandse vrouwen hebben altijd een probleem ze denken alleen aan iets en dat is
Mijn partner ligt elke avond in mijn armen, maar voor hoe lang nog....
de meeste Nederlandse vrouwen hebben te vaak last van mensen die hen niks gunnen ..vaak jaloerse mensen en natuurlijk ook familie van de man die er mee bemoeien en uiteindelijk loopt het op scheiding uit
ChOcOtOfFfF
04-02-2004, 14:11
Voel je je Marokkaanse of moslima?
Ik bedoel je blijft toch altijd een Nederlandse je kan je afkomst namelijk niet verloochenen maar met een moslima gedrag en de Islam als geloof is het fantastich:goedzo:
mamaatje
04-02-2004, 14:30
Origineel gepost door Geschiedenis
Gefeliciteerd
Maar komt je man rechtstreeks uit Marokko of heb je hem hier aan de haak geslagen ?
de meeste Nederlandse vrouwen hebben altijd een probleem ze denken alleen aan iets en dat is
Mijn partner ligt elke avond in mijn armen, maar voor hoe lang nog....
de meeste Nederlandse vrouwen hebben te vaak last van mensen die hen niks gunnen ..vaak jaloerse mensen en natuurlijk ook familie van de man die er mee bemoeien en uiteindelijk loopt het op scheiding uit
Ik heb mijn man hier in NL ontmoet.
Maar wat jij daar zegt, denk ik echt niet hoor. Ik weet gewoon dat wij bij elkaar horen en dat zal nooit veranderen. En hij denkt er hetzelfde over
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.