Bekijk originele versie : Help! geboekt via atlas blue en nog geen ticket ontvangen
maysan77
16-09-2008, 10:44
Ik heb geboekt via altlas blue( een maand geleden) voor volgende week,
maar heb nog geen ticket ontvangen op mijn mail heb wel een print gemaakt van mijn boeking, is dit dan voldoende. Wie kan mij een antwoordt geven word er echt zenuwachtig van.
salaama alajkom
Als je maar die code hebt van jou reservering dan is dat voldoende. Op de luchthaven geef je die nummer door en zien ze dat die op jou naam is geboekt.
wassalaam
Prinses-80
16-09-2008, 10:59
salaama alajkom
Als je maar die code hebt van jou reservering dan is dat voldoende. Op de luchthaven geef je die nummer door en zien ze dat die op jou naam is geboekt.
wassalaam
Dat klopt
maysan77
16-09-2008, 11:04
salaama alajkom
wassalaam
Bedoel je confirmation numer die je krijgt als de boeking is voltooid en je een brichtje krijgt dat het bedrag is afgeschreven.
Nog bedankt
kijk, als je een boeking doet..via internet zul je van Atlas Blue een "E-ticket" nummer krijgen... dat is tevens je TICKET. ofwel je reserveringsnummer die je in de boeking hebt gedaan via de site..
via dat reserveringsnummer, kunnen ze straks kijken of je in hun systeem staat. op de airport vragen ze eigen nog niet eens naar die reserveringsnummer.. ze vragen enkel je paspoort.. en als je er niet in staat..ja dan zullen ze er naar vragen of je een reserveringsnummer hebt van je E-ticket.
Naoual1992
16-09-2008, 14:03
haha je moest echt niet bij atlas blue boeken, :hihi:
ze zijn onbetrouwbaar man:hadj:
wij zouden van nador naar amsterdam gaan,
ineens hoorde we dat we een stop moesten maken in caSABLANCA, allatief mensen daar werden gekk, en we kwamen 5 uur later aan:kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.