Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met iemand uit Marokko????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-10-2002, 10:10
K zou graag willen weten wie er met een man/vrouw in Marokko zou willen trouwen en dan hiernaartoe brengen.Ikzelf zou dat nooit doen.Ten eerste omdat je €3300 moet betalen voor diegene waarvan je niet zeker weet of hij/zij wel van jou houdt of van het mooie,rijke Nederland en ten tweede omdat het te veel moeite kost,regel dit regel dat hij/zij moet de taal leren enz.

Ik ben benieuwd naar jullie kijk op dit onderwerp.

Ma Salam

09-10-2002, 12:27


Hmmmm,
Ben het enigzins met je eens. Ik wil ook geen partner uit marokko halen, gewoon weg omdat je zoals je al zei, veel moet regelen. Ik heb twee zussen die zijn getrouw met iemand uit marokko en heb gezien wat zij allemaal mee hebben gemaakt, dat wil ik niet meemaken. Het heeft hun jaren geduurd voor ze eindelijk hun mannetje hier in nederland konden hebben en als hij eenmaal hier is,...krijgen ze te horen, iwa safi, tha hollanda???? Daar wordt je ook gefrusteert van. Eerst denken ze dat het geld hier als regen naar beneden komt maar als ze eenmaal hier zijn en zien dat je echt hard moet werken voor je geld, vinden ze het maar niks en gaan ze klagen en zeggen waarom hun vrouw hun hier naar toe hebben gehaald.
Dus no man for me uit marokko.
groetjes.

09-10-2002, 13:01
salaam

He meiden,waarom zo negatief je weet toch nooit met wie je gaat trouwen als het het komt dan komt het is mektab. Tuurlijk is het moeilijk. Maar niks is makkelijk in de wereld. en ja die geld dat doe je wel als je echt van iemand houdt daar kunnen wij niet zeggen.

Groetjes
leila

09-10-2002, 13:08
Salam Khadija_gataar,

Je weet niet hoe je eruit moet komen. Weet je wat je wilt? Heb je het over voor hem? Zie je het voor je eerste 4 jaar of zelfs langer hem laten opleiden en daarna ga je beginnen aan je toekomst? Ik bedoel qua kinderen etc. Kan ook anders natuurlijk het is maar wat je belangrijk vind. Als je hem kent en weet uit wat voor soort nest hij komt. Als het je allemaal positief overkomt en je denkt het aan te kunnen. Waarom niet? Maar ik raad het je niet aan!! Alleen omdat ik zie dat het erg zwaar is en het loopt meestal verkeerd af. It's your life. Om over hem heen te komen, als je gevoelens voor hem hebt, dan is dat een kwestie van tijd, daar kom je heus wel overheen.

Groetjes,
Nadjwa

09-10-2002, 20:29



Citaat:
Origineel gepost door greeneyed
K zou graag willen weten wie er met een man/vrouw in Marokko zou willen trouwen en dan hiernaartoe brengen.Ikzelf zou dat nooit doen.Ten eerste omdat je €3300 moet betalen
3300 euro zelf betalen zal wel zijn als meneertje zo graag naar hier wilt komen moet hij het zelf maar betalen zo simpel is dat ...
Maar wij moeten geen inburgeringsgeld betalen en stel dat het wel verplicht is dan zal het meneertje het zelf moeten betalen ik ga geen geld dokken voor hem.ik heb al moeilijkheden met alles laat staan dat ik hem naar hier haal.Al die paperassen en noem maar op moet er niet aan denken.... en de belangrijste reden van al hij kan geen NEDERLANDS.Je zult zeggen ja dan moet je maar marokkaans praten mijn marokaans is gebrekkig .... kan alleen marokkaans verstaan maar praten helemaal niet zeg alles verkeerd ....
En daarbij nog ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd in Marokko maar goed ook.

10-10-2002, 15:30
salaam

Ik zou persoonlijk nooit met een man van maroc willen trouwen. De reden daarvan is eigenlijk omdat ze een andere mentaliteit hebben, en ja de vraag blijft ook natuurlijk wilt hij enkel met u trouwen voor de papieren of is het liefde.
Maar ja missleila je weet nooit natuurlijk, alles is mektab.

bousat fatmake

10-10-2002, 21:22
hallo,
Dit vind ik nou zo een nutteloze domme vraag.Sorry hoor.
Een MAN is een MAN.Of hij nou in Marokko woont of in Nederland.Als je een man ontmoet uit Marokko en je houdt van hem dan breng je hem hiernaartoe.Dan doet die geld er niet toe.En als je een man hier ontmoet en je houdt van hem dan is het toch mooi meegenomen.
Als wij niet hier waren gebracht door onze ouders of onze ouders hiernaartoe gebracht,zaten wij hier ook niet.Maar dan zat je daar.En dacht je en deed je dezelfde dingen die ze daar nu ook doen.
Ik zie echt geen verschil met mannen van Marokko.
In tegendeel vind ik ze juist goed,ze werken en doen er alles aan om brood te zetten op de tafel.
Maar de jongens in Nederland zijn hier en sommige van hun kennen het woord SCHOOL niet eens.
Maar ff voor de duidelijkheid.Niet alle mannen bedoel ik ermee.En niet alle mannen zijn hetzelfde ook in Marokko en Nederland.

Beslema AngeliNora

10-10-2002, 21:36

Citaat:
Origineel gepost door greeneyed
K zou graag willen weten wie er met een man/vrouw in Marokko zou willen trouwen en dan hiernaartoe brengen.Ikzelf zou dat nooit doen.Ten eerste omdat je €3300 moet betalen voor diegene waarvan je niet zeker weet of hij/zij wel van jou houdt of van het mooie,rijke Nederland en ten tweede omdat het te veel moeite kost,regel dit regel dat hij/zij moet de taal leren enz.

Ik ben benieuwd naar jullie kijk op dit onderwerp.

Ma Salam
zeg nooit NOOIT je weet nooit wat het lot voor je in de toekomst heeft

maar ik zelf heb persoonlijk liever een man van hier zodat ik niet veel hoef te regelen, maar ik weet niet wat het lot mij zla brengen



mimi

10-10-2002, 21:42
MIMI stomme tuttebel.
Jij zegt ook niks meer op msn.
Guess WHO??1 keer raden. groene peugot RIJNHAVEN?

11-10-2002, 11:48

Citaat:
Origineel gepost door AngeliNora
MIMI stomme tuttebel.
Jij zegt ook niks meer op msn.
Guess WHO??1 keer raden. groene peugot RIJNHAVEN?
hahahahah wajauw hahahhaha leef jij ook nog jij zegt ook niks meer tegen mij ik dacht dat ik wat verkeerds had gezegd heey gaaf dat je hier ook zit
ik spreek je gauw

hahahahahhahhaha


xxxxxxxxxxxxxxx mimi

12-10-2002, 19:17
Kan geen kwaad

16-10-2002, 11:55
hahahahhahahahhah ik vind het echt een grote grap. Niet normaal meer wat een vrouw of man moet betalen voor een echtgeoot. Een echtgenoot zonder werkvergunning, zonder geld, zonder nederlandse taal. hahahahahahah wat hou je dan nog over? hahahahahah

16-10-2002, 12:24


salam
waar zijn jullie meebezig
niemand van jullie weet wat betekent trouwen:
gaat niet om geld (materialist) of herkomst of mentaliteit of regels enz
het gaat om wat wil jij, een goede moslim of niet. niemand gaat eeuwig leven om over geld of carrier te praten
en ten tweede ik zie dat jullie wel kennis over morgen hebben en ook over LOT: jullie bepalen nu met wie gaan jullie trouwen
en wat heeft het nou te maken met andere mentaliteit, is jullie ouders niet daar geboren/opgegroied zijn ze geen voorbeeld voor jullie
of dachten dat daar in maroc alleen Alfabet en no-moslim zijn
kom op: vraag maar aan allah voor een goede man die voor je en jullie kinderen kan zorgen, die weet wat geloof is:

succes met jullie zoek toch en we zullen zien wat de toekomst brengt
beslama
said

16-10-2002, 14:16
Hoi het enigste wat ik eigelijk over dit onderwerk wil zeggen is dat ik weet hoe sommige zich voelen want ik moet er ook vaak aan denken, stel dat je verliefd word op iemand uit Marokko??? Het is gewoon heel moeilijk omdat je je misschien toch een tijdje zal afvragen of hij van jou houdt of van Nederland. En dan al dat geregel enz je moet in ieder geval heel sterk in je schoenen staat, want de eerste tijd komt alles op jouw schouders terecht. En alleen jij kan beslissen of degene waar je verliefd op word je dat allemaal waard is. Maarja wij hebben het niet voor het zeggen maar Mektab. Ik hoop dat voor ieder goed mens een goede partner is en dat jullie een lang en gelukkig huwelijk staat te wachten. Inshaallah

18-10-2002, 14:46
salam zitoen
bedoel je dat alle marokkannen uit marokko zijn zo , hmmm
en de vraag waarom gaat hij pas met zijn leven door, was hij onder drukking
en als je goed om je heen kijkt de meeste scheiding komen ook van hier tussen mesiejs en jongens met papieeeeeer of niet soms,
blijft een moeilijk raadsel
ewa niks aan te doen.
groetjes
said

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6