Bekijk originele versie : [stelling] vrouwen zijn niet meer wat ze waren
DE_STALKER_LAMM
03-02-2004, 23:42
je kan cru zeggen dat vrouwen in de laatste 10 jaar een grote ommezwaai hebben ondergaan...meer en meer eisen ze het voorrecht.
nogthans was de vrouw altijd bevoorrecht..denk maar aan ladies first,
het is een vrouw aan het stuur, ik rem altijd voor vrouwen, en nog meer ..
wat nog meer de vrouwen zijn in de meerderheid...voor mannen is dat trouwens goed meegenoemen ..ik wed dat er over 10 jaar 3 vrouwen vechten voor 1 oude man..wedden...wedden mag niet stalker!
wat ik hiermee vooral wil zeggen...vrouwen krijgen mannen allures en dat beloofd niet veel goeds
supergirl_mery
03-02-2004, 23:45
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
je kan cru zeggen dat vrouwen in de laatste 10 jaar een grote ommezwaai hebben ondergaan...meer en meer eisen ze het voorrecht.
wat nog meer de vrouwen zijn in de meerderheid...voor mannen is dat trouwens goed meegenoemen ..ik wed dat er over 10 jaar 3 vrouwen vechten voor 1 oude man..wedden...wedden mag niet stalker!
wat ik hiermee vooral wil zeggen...vrouwen krijgen mannen allures en dat beloofd niet veel goeds
ja je hebt gelijk we moeten naar de mannen luisteren
wat denken die vrouwen toch wel :rolleyes:
L_Tangaouia
04-02-2004, 09:33
Origineel gepost door supergirl_mery
Ja natuurlijk moeten wij maar naar mannen luisteren, vrouwen hebben in deze wereld verder toch nix te vertellen. En helemaal niet in de Marokkaanse cultuur. :rolleyes:
DE_STALKER_LAMM
04-02-2004, 17:06
Origineel gepost door supergirl_mery
ik geef je niet ongelijk omdat je gelijk hebt
supergirl_mery
04-02-2004, 21:32
ik geef je niet ongelijk omdat je gelijk hebt
:rolleyes:
ik zal zeker voor mn rechten vechten !!!
Ikrame_girl
04-02-2004, 21:45
Wat denk je nou man...wil je nou zeggen dat wij vrouwen niets te zeggen hebben...WIJ hebben OOK rechten..hoor...zoiets heet : VROUWENRECHTEn...dat je het maar weet...
L_Tangaouia
05-02-2004, 18:55
Origineel gepost door 007_letizia
Vrouwenrechten betekent niet gelijk dat je verwesterd bent. Als een vrouw iets niet wil doen, maar haar man dwingt haar omdat het zo 'hoort' is dat dus niet rechtvaardig. Dus luisteren naar je man, ok, maar er is een grens :rolleyes: ;)
Preciessss!!
maghrebgirl20
05-02-2004, 23:31
Origineel gepost door Akay
Volgens de Nederlandse grondwet zeker..., maar in de islam...???
coole avater :bril:
L_Tangaouia
06-02-2004, 16:11
Volgens de Nederlandse grondwet zeker..., maar in de islam...???
Ook in de islam heeft de vrouw rechten, meer dan iedereen denkt. Maar als mensen daar zich nou meer in gingen verdiepen, dan zou je zien dat de vrouw in sommige opzichten nog wel meer rechten heeft dan de man. Zou je niet verwachten, maar is egt zo.
Ikrame_girl
06-02-2004, 23:22
Ik zal zeggen mensen ga eerst wat kennis opdoen over wat de islam nou EIGENLIJk is en niet zomaar alles uit je duim lopen zuigen...
Als je dat hebt gedaan..praat ik wel verder emt je....trouwens dit is neit op een lullige manier bedoelt
Tempelier
07-02-2004, 00:39
In de koran staat dat je je vrouw mag slaan, je kan praten zolang je wil maar dat staat er echt letterlijk.
Waar maak jij toch druk om Akay..??
Jij denkt dat je veel over de Islam weet en probeert ons te overtuigen dat Islam niet de waarheid is..Ik kan je zeggen dat je je energie en tijd verspild!!!
Door gasten als jij wordt ons geloof alleen sterker...
Waarom aanbid jij de islam?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag..
Maar waarom ik Allah aanbid??
Ik kan hier een lange lijst zetten van hier tot tokio, maar ik zal het kort houden..
Islam is rechtvaardig.Het maakt het leven logisch en geeft een doel voor ogen en dat is naar het goede te streven.Islam is vrede en liefde.Het beschermt mij en mijn medemens...etc..
Waarom...???
Waarom willen moslims de realiteit niet inzien?[/B]
Waarom zie jij niet de realiteit niet in??
Ik weet echt niet veel over de islam..., maar genoeg om in te zien dat deze religie generaliseert discrimineert, dominant is, en mensen onderdrukt...
Alles onder het mom van mensen angst inboezemen en gouden bergen beloven...[/B]
Idd je weet echt niet veel over de Islam..En ik zou zeggen ga dan eerst maar kennis vergaren.
Moge Allah je leiden..
ben je ziek jongen, waar heb je het over, tuurlijk hebben wij ook recht op een beter leven en niet alleen maar in de keuken staan sokken wassen en daarna geslagen worden door de man. ja daag zo wil ik echt niet zijn dat was het leven van mijn voorouders en die komt jullie beter uit(zo te zien) maare ik hoop dat de dames zo snel mogelijk gelijk kunnen staan met de boys....ik zeg hier niet mee dat ik jongens haat of niet wil trouwen en koken of zoiets maare ik wil ook zelfstandig sterk en gerespecteerd zijn :rolleyes: vous avez compris?
supergirl_mery
08-02-2004, 14:09
Waarom aanbid jij de islam?
Waarom...???
Waarom willen moslims de realiteit niet inzien?
Ik weet echt niet veel over de islam..., maar genoeg om in te zien dat deze religie generaliseert discrimineert, dominant is, en mensen onderdrukt...
Alles onder het mom van mensen angst inboezemen en gouden bergen beloven...
De islam is verantwoordelijk voor veel ellende op de wereld... (moord en doodslag in naam van allah...)
Deze religie is alles behalve vredelievend te noemen, en deugt van geen kant!
Leg eens uit waarom...
. Leg eens uit waarom moslims hen tegen alles wat het niet met hun
dominante religie eens is verzetten...
. Leg eens uit waarom moslims zo eigenwijs zijn, en hun hoofd in het zand steken voor kritiek op hun religie...
. Leg eens uit waarom moslims zich verzetten tegen de normen en waarden van het westen, maar wel met beide handen de westerse vrijheden aangrijpen terwijl hun eigen religie hen nauwelijks enige vrijheden gunt...
. Leg eens uit waarom moslims domweg (zonder verder na te denken) geloven dat een 1400 jaar geleden geschreven boek de absolute waarheid verkondigt...
. Leg mij eens uit waarom moslims hun kop in de wind gooien tegen kritiek op hun religie, en daarom nog sterker gaan geloven in een dominante religie waarvan de regels in strijd zijn met de wetten van het land waarin zij wonen, het land waar zij wel de vruchten van willen plukken...
. Leg mij eens uit waarom moslims wel kruipen voor een religie en alles van deze religie als zoete koek slikken, maar van een ander niets willen aannemen...
Leg eens uit waarom moslims er zo'n eigenwijze hypocriete houding op na houden...
ey Akay, ik zou maar op je woorden letten, je weet ni wat je zegt, van al die woorden zal je wel spijt hebben, je beledigt gewoon de islam, je weet ni wat voor een grote zonde dat is
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.