Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn rare droom!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
09-10-2002, 09:02

De laatste tijd weet ik echt niet wat er met mij aan de hand is. Ik heb steeds van die rare/ walgelijke dromen. Ik zal je uitleggcen wat er gebeurt. Oh het is een beeeeeeeeeeeeeetje sexueel getint. Nou dan staat er dus een man naakt voor me. Ik zit dan op mijn knieen en staar tegcen zijn p e n i s (wat een vies woordje) aan. Ik zit daar dus naar te kijken en in een keer trek ik zijn penis en ballen eraf en knijp ik erin (die man gceeft gceen kick) en mijn handen zitten vol bloed en ik bijt erin en leef me helemaal uit! Of een ander keer dan ligt hij en ik zit op hem (dit is weer naakt) en out of nowhere heb ik een mes in mijn handen en leef me uit op zijn borstkas. En steek hem duizenden malen en ga helemaal in zijn vlees kneden en ruk alles eruit! Wat zou dit kunnen betekenen...oh die laatste droom had ik ook met mijn zus. Misschien ben ik gefrustreerd :confused:.

Junkie
09-10-2002, 16:23
Is dit een grap? Aangezien ik niet weet wat je geslacht is heb ik ook niet het flauwste benul wat het betekent. Als je een vrouw bent, houdt het misschien in dat je hoognodig toe bent aan een stevige beurt, maar ben je opgevoed met het idee dat sex iets smerigs is. Als je een man bent heb je misschien homosexuele neigingen, maar ben je opgevoed met het idee dat homosexualiteit iets smerigs is.

Cina
09-10-2002, 18:30
Een stukje uit het boek: 'uitleg over dromen': Het mannelijk geslachtsorgaan: Als het afgesneden is betekent het dat hij of zijn zoon zal sterven. Als hij er meer dan één ziet, betekent het dat hij eenzelfde aantal kinderen zal krijgen.

Cina
09-10-2002, 18:38
Krankzinnigheid: Dit symboliseert rijkdom, maar de persoon zal het op een ongewenste manier gebruiken en op slechte plaatsen.

Junkie
09-10-2002, 18:54

Origineel gepost door butterfly1983 Ten eerste ik ben een vrouw...en ik heb geen idee wie de man in mijn droom is....en ten tweede ik ben blut. Heb nooit geld en als ik geld gaat dat op aan schoolspullen en mijn verzekering (ben particulier verzekerd! en ik ben ee student!!! hoe erg) . Maar bedankt voor de moeite. En junkie ik denk niet zozeer dat het met sex te maken heeft want ik heb precies hetzelfde gedaan bij mijn zus. Tja, het was maar een wild guess.

laboudanda
09-10-2002, 18:56
Je zus?...heb je haar BALLEn ook eraf GEJAT?

Junkie
09-10-2002, 19:14
Origineel gepost door butterfly1983 Hey trouwens bij niemand staat wat voor geslacht ie is....irri zeg! Misschien een nieuwe policy om discriminatie op grond van sekse te voorkomen.

laboudanda
09-10-2002, 20:43
Mijn geslacht is 1 Dop en 2 peper noten..enne Butterfly blijf van ze AF!!

_BENZIE_
10-10-2002, 04:03
Origineel gepost door butterfly1983 De laatste tijd weet ik echt niet wat er met mij aan de hand is. Ik heb steeds van die rare/ walgelijke dromen. Ik zal je uitleggcen wat er gebeurt. Oh het is een beeeeeeeeeeeeeetje sexueel getint. Nou dan staat er dus een man naakt voor me. Ik zit dan op mijn knieen en staar tegcen zijn p e n i s (wat een vies woordje) aan. Ik zit daar dus naar te kijken en in een keer trek ik zijn penis en ballen eraf en knijp ik erin (die man gceeft gceen kick) en mijn handen zitten vol bloed en ik bijt erin en leef me helemaal uit! Of een ander keer dan ligt hij en ik zit op hem (dit is weer naakt) en out of nowhere heb ik een mes in mijn handen en leef me uit op zijn borstkas. En steek hem duizenden malen en ga helemaal in zijn vlees kneden en ruk alles eruit! Wat zou dit kunnen betekenen...oh die laatste droom had ik ook met mijn zus. Misschien ben ik gefrustreerd :confused: ik ga jou Blokken en verwijderen op msn.

HAJET75
10-10-2002, 12:36
je kijkt te veel hororfilms dat is niet goed voor je dame en daar krijg je akelige dromen van. En dat je die man in stukjes hakt kan ook betekenen dat je toe bent aan hevige s.e.x ga trouwen!!

Pagina's : [1] 2