Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Profeet Mohammed: "Vrouw heeft recht op orgasme"

Pagina's : [1] 2 3

Ole_Guapa
03-02-2004, 23:42

Op zich wel goed dat er openlijk over seksualiteit gesproken wordt. Zijn opvattingen en uitlatingen zijn gelukkig heus niet zo nieuw. Een paar jaar geleden was er hier in Nederland een Marokkaanse Imam op bezoek bij een universiteit. (ben zijn naam vergeten, het was echt zo'n heel oude heer) Een student vroeg hem toen iets over seksualiteit, over het voorspel. Zijn antwoord was: "alleen een ezel gaat recht op zijn doel af". Vond dat toen zo'n geinig antwoord dat ik het heb onthouden. Maar ja, ik ben dan ook een vrouw

RitaMaria
04-02-2004, 10:07
leuke topic.. :)

Scottie
04-02-2004, 14:21
Nou, ik hou me verre van orgasme's maar hier een link naar een artikel voor de moslim- en/of Marodames en alle dames in het algemeen. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=188121 Scottie, klaar.

appie666
04-02-2004, 14:55
Origineel gepost door Scottie Nou, ik hou me verre van orgasme's maar hier een link naar een artikel voor de moslim- en/of Marodames en alle dames in het algemeen. http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=188121 Scottie, klaar. Die avatar van jou is echt walgelijk, gatverdamme!

Scottie
04-02-2004, 15:21

Nou, dat dacht ik wel, een wereldberoemd beeld van een jonge herder die het van die rare reus Goliath wint, met een slingerdoek voor die steen, ja, dat is walgelijk. Zei jij er dan beter uit of heb je geen spiegel boven je storbakje? Ik wil mijn avatar wel omdraaien ... :D Scottie, verdraaid ... Scoottie

MELILLENSE
04-02-2004, 20:25
Origineel gepost door Corrie Ik weet niet hoe mensen hier sexualiteit benaderen. Maar ik heb weleens gehoort dat sex alleen om penetratie gaat en dat de rest als vies word gezien. Als ik zoiets hoor krijg ik echt medelijden met de vrouwen aangezien maar zo'n 20 a 30% van de vrouwen een orgasme kan bereiken door penetratie alleen. Nu weet ik niet in hoeverre dit waar is, dat moslims dingen als likken enzo als "vies" beschouwen, dus misschien zit ik er wel hartstikke naast en waren degene die het mij vertelde gewoon een beetje vreemd. Ik ben wel benieuwd wat de moslims zelf hierover te zeggen hebben, hoe zie je sex in het huwelijk, wat mag en wat mag niet, wat kan en wat kan niet??? Zeer eenvoudig, Corrie....naast de pure procreatieve functie van sex tussen man en vrouw, betekent sex ook plezier beleven met z'n tweetjes, in alle intimiteit. De vrouw moet inderdaad op een zachte wijze benaderd worden en ze moet als het ware op temperatuur gebracht worden, langzaam aan tot ze zich helemaal geeft en zich er goed bij voelt....Anders dan bij een man die soms in turbostand binnen de 10 seconden van 0 tot topsnelheid komt, een beetje zoals een cheetah, heeft een vrouw een langere doorlooptijd nodig om geestelijk in trance te komen....ze is immers sexueel gezien veel emotioneler ingesteld dan de man die eerder visueel is ingesteld. Maar als man heb je ook veel meer aan een vrouw die je mee hebt, aan een vrouw die op 'bedrijfstemperatuur' is en zich volledig geeft, zowel sexueel als emotioneel, zacht en vertederend.... Zoals je reeds terecht zei, is het bedrijven van sex bij moslims enkel togestaan binnen het huwelijk....In tegenstelling tot wat sommigen menen te denken over sex bij moslims, is het bedrijven van sex tussen man en vrouw een zeer nobele daad...en dient dus ook als dusdanig als een mooi iets gehanteerd te worden. Sex dient teder, hartverwarmend en een gevoel van geluk en geborgenheid te geven...het trekt de banden tussen de beide echtgenoten aan en kan het resultaat vormen van een verpersoonlijking van hun liefde, 9 maanden later. Desalniettemin zijn er zaken die absoluut verboden zijn bij het bedrijven van sex tussen man en vrouw, althans binnen de Islam....De man mag zijn echtgenote onder geen enkel beding langs de anus binnendringen, noch mag hij sex bedrijven met haar wanneer ze ongesteld is....beide handelingen zijn vies, onhygiënisch en bovendien een vernedering voor de vrouw en een gebrek aan respect van de man die zich hieraan zou bezondigen. Verder zijn alle standen toegelaten, zolang de copulatie geschiedt via het geboortekanaal....Voorts is het de man te allen tijde verboden om zijn echtgenote met brute kracht te benaderen of haar pijn te doen.... Sex is en blijft een liefdesspel tussen man en vrouw in de Islam...een spel om elkaars behoeften te bevredigen, zowel lichamelijk als geestelijk, en om elkaar aan te vullen. Nog een belangrijk punt is de huwelijksnacht...het is van zeer groot belangrijk dat pasgehuwden het huwelijk consumeren in alle zachtheid en op smaakvolle wijze...de huwelijksnacht is als het ware de kers op de huwelijkstaart. Vooral voor de bruid is dit van allergroots belang, omdat ze op dit eigenste unieke moment ofwel de smaak dan wel de afkeer te pakken krijgt inzake sexualiteit; maar ook voor de bruidegom is het van belang dat zijn kersverse echtgenote een positieve indruk krijgt van haar eerste nacht met haar echtgenoot. Spijtig genoeg hoor je vaak verhalen van een bruidegom die als een geile bok tekeergaat tijdens de huwelijksnacht waarbij de droom van het meisje aan diggelen wordt geslagen omdat meneer geen geduld had en zijn verstand naar beneden was gezakt....Geen wonder dat het huwelijk dan algauw een wrange nasmaak krijgt bij vrouwen die hier het slachtoffer van zijn geworden. Over het tonen van bebloede lakens en ondergoed aan jan en alleman, kan men heel kort zijn....totaal onislamitisch, vulgair en een vernedering voor de vrouw. Mannen die er zulke praktijken op nahouden, mogen gelijk laken en ondergoed in hun bek geduwd krijgen en hun ondergoed vol proteïnevocht mag met dezelfde egards geëtaleerd worden voor de ganse zaal... MELILLENSE :belgie:

MELILLENSE
04-02-2004, 20:37
Origineel gepost door Scottie Nou, dat dacht ik wel, een wereldberoemd beeld van een jonge herder die het van die rare reus Goliath wint, met een slingerdoek voor die steen, ja, dat is walgelijk. Zei jij er dan beter uit of heb je geen spiegel boven je storbakje? Ik wil mijn avatar wel omdraaien ... :D Scottie, verdraaid ... Scoottie Zoals reeds gezegd zijn penetraties langs de anus verboden in de Islam en aangezien homosexuelen enkel over deze opening beschikken ter hoogte van de bilnaad, kan men niet anders besluiten dan dat deze handeling niet toegelaten is....wat ook de incompatibiliteit verklaart tussen Islam en homosexualiteit, ook al gaat de hormonale huishouding wilt tekeer bij foutieve interpretatie van signalen afkomstig van een geslachtsgenoot. MELILLENSE :belgie:

amina01
04-02-2004, 20:37
Origineel gepost door appie666 Die avatar van jou is echt walgelijk, gatverdamme! Dan begrijp je toch waarom hij gedoemd is om voor een ander tezaza te kiezen :D Hij kickt op zo'n lichaam. Damnnnnn, Scottie, ik zou ook **** worden Gegroet

an3sdej
04-02-2004, 20:44
De vrouw moet inderdaad op een zachte wijze benaderd worden en ze moet als het ware op temperatuur gebracht worden, langzaam aan tot ze zich helemaal geeft en zich er goed bij voelt....Anders dan bij een man die soms in turbostand binnen de 10 seconden van 0 tot topsnelheid komt, een beetje zoals een cheetah, heeft een vrouw een langere doorlooptijd nodig om geestelijk in trance te komen....ze is immers sexueel gezien veel emotioneler ingesteld dan de man die eerder visueel is ingesteld. Je hebt vast nog niet veel ervaring meli... Er zijn ook heel veel vrouwen die van wat ruigers houden, en ook vluggertjes appreciëren.

an3sdej
04-02-2004, 20:49
Maar ja, boekenwijsheid over vrouwelijke seks is ook niet weg hoor :-)

MELILLENSE
04-02-2004, 20:51
Origineel gepost door an3sdej Je hebt vast nog niet veel ervaring meli... Er zijn ook heel veel vrouwen die van wat ruigers houden, en ook vluggertjes appreciëren. Naar de hoeren lopen, is geen optie voor een moslim, an3sdej...maar het is wel begrijpelijk dat mensen zoals jij daar geen graten in zien en hun vrouwen hiermee zelfs een vermeend plezier doen, gezien hun onmacht om hen te bevredigen door het erbarmelijke prestatievermogen dat aangetast is door alcohol en drugs. MELILLENSE :belgie:

an3sdej
04-02-2004, 20:53
Naar de hoeren lopen, is geen optie voor een moslim, an3sdej... En jij denkt dat alleen hoeren zulke zaken appreciëren? Hihihih, wat ben je nog naïef jochie!! :-)

MELILLENSE
04-02-2004, 20:58
Origineel gepost door an3sdej En jij denkt dat alleen hoeren zulke zaken appreciëren? Hihihih, wat ben je nog naïef jochie!! :-) Alleen jij weet wat je vrouw is en van wie de twee kinderen zijn voor wie je bijna 30 jaar lang je voeten onderuit je lijf hebt gelopen... MELILLENSE :belgie:

an3sdej
04-02-2004, 20:59
Ook dertig jaar alleen maar met vrouwen gewerkt :-)

an3sdej
04-02-2004, 21:02

hihihihi ja hoor Cor, ik zal niet verder uitweiden :-)

Pagina's : [1] 2 3