Bekijk originele versie : Ik bied hier aan een philips voice tracer 7780 (4 stuks)
Mocrovelli1989
15-09-2008, 19:02
Hallo,
Ik bied hier aan een philips voice tracer 7780 ze zijn nieuw in doos. Ik heb er 4 stuks van liggen in doos , voor meer informatie graag mailen u krijgt zo snel mogelijk antwoord. Ze kosten nieuw ongeveer 120 euro per stuk. Voor 50 euro van jou! excl. verzendkosten
Als je dicht bij woont kom ik hem brengen.
De Philips Digitale Voice Tracer 7780 is een hoogtechnologisch, elegant en praktisch digitaal notitieboekje voor drukke professionals.
Voor business of als ontspanning: het is ontworpen om uw leven eenvoudiger te maken. Gebruik de handige alarmfunctie om uzelf aan belangrijke afspraken te herinneren, spreek notities in één van de 5 opnamemodi in of ga gewoon makkelijk zitten en luister naar uw lievelingsmuziek in high-quality MP3 formaat. Dankzij het grote LCD-scherm met achtergrondverlichting is de informatie op het scherm makkelijk af te lezen, zelfs bij slechte verlichting.
Mocrovelli1989
15-09-2008, 19:04
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/3/ba/zWO+hhRLWrEJHHCesmA3Ug==.jpg
Tarifesht18
15-09-2008, 19:08
Heb je ook andere dingen te koop?
Mocrovelli1989
15-09-2008, 19:09
Heb je ook andere dingen te koop?
Nu niet , heb geen budget om in te kopen :jammer:
Me broertje had nog een
* omgebouwde psp voor 95 euro met 4gb harddisk..
* http://link.marktplaats.nl/192302666
Tarifesht18
15-09-2008, 19:13
Nu niet , heb geen budget om in te kopen :jammer:
Me broertje had nog een
* omgebouwde psp voor 95 euro met 4gb harddisk..
* http://link.marktplaats.nl/192302666
Ghair, dank je wel broeder :o
112233moh
15-09-2008, 19:25
Het nadeel is dat je maar 128 MB aan muziek kunt downloaden en een pc nodig hebt om weer een nieuwe lading muziek op de speler te zetten. als nadeel wil ik toch vermelden dat het doorspoelen naar een volgend nummer niet altijd even makkelijk gaat.
dus liever niet kopen, nog een nadeel is dat de MP3-speler weinig functies heeft. Er zit namelijk geen voice-recorder of FM-radio op. Een ander nadeel is dat de knopjes, om de MP3-speler te bedienen, niet op de MP3-speler zitten. De knopjes zitten namelijk op het kabeltje van de koptelefoon. Dit is vrij lastig bedienen?
wel goedkoop trouwens
Mocrovelli1989
15-09-2008, 20:23
Het nadeel is dat je maar 128 MB aan muziek kunt downloaden en een pc nodig hebt om weer een nieuwe lading muziek op de speler te zetten. als nadeel wil ik toch vermelden dat het doorspoelen naar een volgend nummer niet altijd even makkelijk gaat.
dus liever niet kopen, nog een nadeel is dat de MP3-speler weinig functies heeft. Er zit namelijk geen voice-recorder of FM-radio op. Een ander nadeel is dat de knopjes, om de MP3-speler te bedienen, niet op de MP3-speler zitten. De knopjes zitten namelijk op het kabeltje van de koptelefoon. Dit is vrij lastig bedienen?
wel goedkoop trouwens
hij wordt in ieder geval wel gebruikt naar zijn doeleinde,
maargoed, 50 euro is een koopje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.