Bekijk originele versie : mooie koekjes voor feesten
hallo ladys,
mijn zus en ik maken hele mooie en leuke koekjes voor feesten. koekjes die niet alleen heel erg lekker zijn maar ook een lust voor het oog!! het zijn koekjes gemaakt van de laatste nieuwtjes in marokko (meestal uit marakech en casablanca) en meestal van amandelen.
ik wil graag weten of er intresse is voor bruidloften of andere gelegenheden, zodat ik fotos op de forum kan plaatsen. ik hoef echt niet te overdrijven maar hebben veel complimenten gehad ervoor en is te mooi om op te eten :p .
ik hoor het van jullie :zwaai:
ghizlen
sallaam,
ik heb wel intresse ;)
hoeveel gaat het ongeveer kosten als ik 8 a9 verschillende koekjes wil
jaaa laat fotos zien :D
en succes verder :zwaai: :zwaai:
Oujdia4Ever
03-02-2004, 23:39
Yeps inderdaad wat is de prijs per kilo en laat de foto's zien ik ben zeer benieuwd. En ook erg belangerijk hoelang van te voren moet je bestellen?
Groetjes
Omdat koekjes maken best wel veel tijd kosten, ben ik van plan om mijn familie er niet mee te belasten.Ik besteed dat uit, dus zoek ik ook iemand die lekkere koekjes kan maken.Kan je mij een prijsindicatis geven?
Groetjes :zwaai:
hihi had niet verw8 dat er meisjes waren die er geintresseerd in waren. nou ik zal jullie ongeveer een indicatie geven totdat mijn zus de foto's heeft gescand.
het gaat om vele variaties die gemaakt zijn van amandelen, echt waar wallah als je een bord krijgt met deze variaties dan is het al een hele lust voor je oog en het is echt heel lekker. wij doen ook alleen maar koekjes van amandelspijs en sommigen zijn verwerkt met kokos (wel proffesioneel hoor, niet van die gare koekjes) en die millefue (hoe je dat ook mag uitspreken).
natuurlijk hangt het ook af van de soort koekjes die je wilt maken, maar je moet een gemiddelde nemen van een plateau met 80 stuks voor €20 à €25 en dan moet je nagaan dat een normale bakkerij €25 voor een kilo amandelkoekjes geeft maar meer als de helft alleen meel is.
ik hoop echt snel de fotos te kunnen plaatsen trouwens kan iemand me vertellen hoe ik dat moet doen??
als jullie iets willen weten dan hoor ik het graag!!!
liefs ilhame :zwaai:
Origineel gepost door zinne79
Omdat koekjes maken best wel veel tijd kosten, ben ik van plan om mijn familie er niet mee te belasten.Ik besteed dat uit, dus zoek ik ook iemand die lekkere koekjes kan maken.Kan je mij een prijsindicatis geven?
Groetjes :zwaai:
tuurlijk heb je daar veel tijd voor nodig, maar je wilt je koekjes zo vers mogelijk hebben om het langer mee te laten gaan ook voor na de bruidloft of een feest. maar kan je geen indicatie geven omdat het afhangt van de hoeveelheid stuks en soorten je wilt maken. maar natuurlijk hoe eerder hoe beter.
liefs ilhame
The_Borg
05-02-2004, 01:39
Ben je van plan om ze volgende maand ook nog te maken?
Ik ga niet trouwen...maar ben wel gek op koekjes. :D
Alleen deze maand heb ik al teveel geld uitgegeven aan mijn pc....dus 25 euro kan er niet meer vanaf. :(
Origineel gepost door HighClassLady
Salaam Ilhame.
Voor mijn bruiloft wil ik graag 10 soorten koekjes en dan van elke soort 250 stuks.
Hoeveel zou mij dat kosten als ik het door jullie zou laten doen?
HCL.
he lieverd,
kheb je al een pm mail gestuurd, hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd.
en voor alle ladys die geinterreseerd zijn, het gaat hierbij echt om amandelkoekjes en sommige kokos soorten. wij doen geen koekjes van deeg. en ik denk dat je op een bruidloft ook andere koekjes moet maken..... maar kan iemand me vertellen hoe ik hier een foto op kan zetten?
Origineel gepost door The_Borg
Ben je van plan om ze volgende maand ook nog te maken?
Ik ga niet trouwen...maar ben wel gek op koekjes. :D
Alleen deze maand heb ik al teveel geld uitgegeven aan mijn pc....dus 25 euro kan er niet meer vanaf. :(
:D :D hihi tja het kan ook voor de maanden erop :p , wanneer jij zin hebt in een koekje dan hoor ik het van je:P
The_Borg
08-02-2004, 02:34
Babytjes zijn lief...
Ik was vroeger ook een lief babytje...misschien scan ik die foto nog wel eens in en laat ik hem zien hier.
fatimaatje2
08-02-2004, 15:12
Hoi
Ik wil graag 8 soorten koekje van elk 125 stuks, hoeveel gaat het mij kosten ongeveer.
groetjes fatima
he fatima,
het hangt natuurlijk af van de soort koekjes je wilt. maar je kan het zo ongeveer uitrekenen. de kokos koekjes zijn voor €0,25 en de amandelkoekjes zijn €0,31 per stuk. en als er vraag is naar elfa99as en elka3b hangt het af hoeveel je natuurlijk wilt. hoop snel wat van je te horen als iemand echt geinterreseerd is kan je me een pm sturen dan krijg je mijn nummer en kunnen we natuurlijk afspreken.
liefs ilhame
he meisies ik heb een aantal fotos gemaakt maar ik weet niet hoe ik het er op moet zetten, kan iemand mij stapgewijs vertellen hoe? thanx
he meisies dit zijn een aantal fotos van de koekjes die we hebben gemaakt. http://www.myImager.com/uploads/koekies 001_805613992_82256.jpg
oeps er ging wat verkeerd, ben nieuw in dit vak:P maar hier moet je gewoon op klikken:
http://www.myImager.com/uploads/koekies 001_805613992_82256.jpg
en als je er niet op kan klikken dan moet je het copieren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.