Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 4 The Guyz--> Where Do You Shop?

ZiLaaL
09-10-2002, 00:18

WAAR WINKELT DE GEMIDDELDE MAROKKAAN, DIE OVERIGENS NIET BESTAAT? MEERDERE ANTWOORDEN MOGELIJK!!! :zwaai: mocht je Shop er niet tussen staan, Add ur Comment hieronder! ps: zoals jullie zien ken ik niet veel Guyz Stores... :confused: TELL US! :D

Moefassa
09-10-2002, 00:37
Origineel gepost door Kenitrya WAAR WINKELT DE GEMIDDELDE MAROKKAAN, DIE OVERIGENS NIET BESTAAT? MEERDERE ANTWOORDEN MOGELIJK!!! :zwaai: mocht je Shop er niet tussen staan, Add ur Comment hieronder! ps: zoals jullie zien ken ik niet veel Guyz Stores... :confused: TELL US! :D Hugo BOss is mijn stijl daarnaast veel diesel en van alles nog wat maar mijn driedelige pakken zijn altijd van Boss of Armani :D

Moefassa
09-10-2002, 00:42
Origineel gepost door angel20 dat wil ik weleens zien :D You welcome :D

Moefassa
09-10-2002, 00:45
Origineel gepost door angel20 dat laat ik me zeker geen tweede keer zeggen :hihi::hihi: ;)

Tnawie
09-10-2002, 00:46

Origineel gepost door Kenitrya WAAR WINKELT DE GEMIDDELDE MAROKKAAN, DIE OVERIGENS NIET BESTAAT? MEERDERE ANTWOORDEN MOGELIJK!!! :zwaai: mocht je Shop er niet tussen staan, Add ur Comment hieronder! ps: zoals jullie zien ken ik niet veel Guyz Stores... :confused: TELL US! :D Wat vond je van mijn twijdehands grijze jasje. rommelmarkt is de best

Laysa
09-10-2002, 01:06
:D Alsof je aan een muis vraagt waar die van houdt en dan om er nog een schepje bovenop te doen een stukje geurende kaas voor zijn neus zetten ..... ajemaa .... :rolleyes: :giechel:

Anas23
09-10-2002, 01:22
koop mijn onderbroeken altijd vanuit Zeeman, natuurlijk ook mijn sport witte sokken

Junkie
09-10-2002, 08:31
Origineel gepost door el_qaida armani out-fits zijn de beste out-fits \ Om in te strijden? Een Armani-camouflagepak...hahahahahahaha

Junkie
09-10-2002, 15:59
Origineel gepost door el_qaida ja toch er bestaan ook undercover strijders Die bestaan wel, maar die gebruiken geen 'STRIJDER' als status.

Junkie
09-10-2002, 16:07
Origineel gepost door el_qaida maar hier ziet niemand mij dus kan ik mezelf gerust een strijder noemen en ja op straat doen we gewoon normaal je weet wel wat ik bedoel Jawel joh, 't was maar een dolletje. :zwaai:

zahia21
09-10-2002, 16:14
Nou,Armani hoeft niet altijd de beste te zijn, ik ben geen vent, maar ik weet wel wat mooi is bij een man. Hugo Boss pakken mogen er zeker wel zijn, heb namelijk vaker zulke gasten gezien. Armanipakken zijn ook best wel top hoor. tips voor onze heren: WE heeft best geinige dingen, Yanks ook wel, P&C heeft ook leuke dingen,bijenkorf ook.jah hugo boss dus,armani, versace mag er ook wel wezen,alleen heb je soms van die achterlijke mode, ze overdrijven het een beetje, enne, jaa,ik kom er effe niet op, op het moment. Misshcien wel later nou mensjuh,gegroet, mensen die vinden dat ik gelijk heb,mogen reageren,hihih

Mr_Amir
09-10-2002, 23:29
Mij zal je vaak vinden in de WiBRA ....blijft een top winkel van rotzooi kwaliteit ...:D My other favors are : - The sting - WE - Bob Bayer - Bijenkorf - en euhm....jah niet vergeten ZEEMAN!! ... :zwaai:

Sjakie
09-10-2002, 23:38
Hangt er vanaf....wat ze op www.marktplaats.nl aanbieduh...:melig: Al3afriet