Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkaaste Marokkanen zijn beter

Pagina's : [1] 2

Ain_Sfa_Sscarr
03-02-2004, 21:20

lucht je hart :D

Teaser
03-02-2004, 21:27
helemaal lijp ouwe................................Marokkaas voor life ik lust geen shoua...........geef mij maar een broodje pindakaaaas .........jammie..........word ik later groot van.........

maghrebgirl20
03-02-2004, 22:32
MN hart luchten............. ik vandaag broodje met eiersalade gekocht ergens, kom ik op school.............. was het met ham :huil:

SAMMYGIRL
03-02-2004, 22:37
Het eerste waar ik aan denk is "Shouf Shouf Habibi", dat stukje waarin Samir (Najib Amhali) zijn collega en der man uitnodigt voor een etentje. Tijdens dit etentje wordt Andre Hazes gedraaid, en danst de man van zijn hollandse collega met de vrouw van Samir, en op wat voor manier :jammer:, maar goed..daar moet ik dus aan denken!

Trebendo
03-02-2004, 22:40

Nee dank je wel Dan nog liever dood als een verkaast marokkaantje :jammer:

Mouny
03-02-2004, 23:10
Tfoe ik denk dan aan een aantal Mocro's bij mij uit de buurt... ze moeten alleen nog maar hun namen veranderen en dan gelooft niemand meer dat ze eigenlijk Marokaantjes zijn.. ieggghhhhh... En idd dat stukje uit Shouf Shouf Habibi waarin de vrouw van Samir wijn gaat kopen in de supermarkt om zijn gasten tevreden te stellen... no way... dus niet... its my way or the high way.... jieghh en zo kan ik nog wel uren doorgaan over zulke types... of van die meiden die niet met hun moeder de stad inwillen omdat ze dan denken dat ze voorschut lopen... sirrou sirrou... 3le Bountys Dat lcuht idd op xxmounia

salimma19
03-02-2004, 23:13
Dat zijn zeker weten bounty's. Er zijn een aantal eigenschappen van de Nederlander die ik wel over wil nemen. Hun nuchterheid en eerlijkheid bijvoorbeeld. Maar je bent een marokkaan en dat zul je ook altijd blijven. En ben ik ff blij dat ik bij het gekke Marokkaanse volkje hoor. :hoera:

chainreaction
04-02-2004, 21:48
ik ben ckr trots om een marokkaan te zijn maar ik word wel vaak uitgemaakt voor verkaaste marokkaan .Ik heb veel nl vriendinnen omdat ik op eeen ""witte"school zit .En ik zie re misschien niet typisch marokkaans uit maar daar kan ik ook niets aan doen.

AdamX
04-02-2004, 22:55
kan ej me eerst uitleggen wat een verkaaste marokkaanse is? dan kan ik pasmn mening geven of het goed si of verkeerd

ChOcOtOfFfF
04-02-2004, 23:06
Ik praat beter Nederlands dan Marokkaans ik heb veel Nederlandse vriendinnen maar ook Marokkaanse ik ben dol op een broodje pindakaas maar ook op bestilla :Iluvu: wat ben ik nu:maf2:

Mouny
04-02-2004, 23:21
Origineel gepost door AdamX kan ej me eerst uitleggen wat een verkaaste marokkaanse is? dan kan ik pasmn mening geven of het goed si of verkeerd Een verkaaste Marokaan ook wel Marokaas of Bounty genoemd (bounty bruin van buiten wit van binnen) Zijn van die Nsara wannabees... fhemt.. ze doen er alles aan om maar niet als Marokaan gezien te worden.. Je weet wel... IK BEN DE GEINTRGREERDE MAROKAAN.. en de rest moet mijn voorbeeld maar aan nemen... Een goed voorbeeld is eenbekende van me... (kom uit het zuiden des lands) e we3die hoor ik hem dialect praten... zegt die kaas tegen hem... Nou dat zouden er meer moeten doen.. dat noem iknou het topunt van integratie.. een Marrebbie die dialect spreekt iegfhdlkfgja I dont like them

Teaser
04-02-2004, 23:24
jullie praten te veel...................ipv dat jullie gewoon een broodje pindakaas gaan eten en die r3aif met rust laten

Mouny
04-02-2004, 23:33
Origineel gepost door Teaser jullie praten te veel...................ipv dat jullie gewoon een broodje pindakaas gaan eten en die r3aif met rust laten Ik geef toe.. ik eet wel eens een broodje pindakaas en drink elke ochtend netjes mijn yacultje Maar damzz never nooit zul je mij zien kruipen voor een nesranie...

Kaatje
04-02-2004, 23:49
Een nederlander zei me ooit dat ik nederlander ben in een marokaans uiterlijk. En trouwens wat is er mis met integratie?!?! Ik ben opgegroeid in een wijk waar wij het enigste marokaans gezin zijn. Heb alleen maar kaasjes als vrienden en dat bevalt mij prima!!

AdamX
05-02-2004, 00:03

Origineel gepost door Mouny Een verkaaste Marokaan ook wel Marokaas of Bounty genoemd (bounty bruin van buiten wit van binnen) Zijn van die Nsara wannabees... fhemt.. ze doen er alles aan om maar niet als Marokaan gezien te worden.. Je weet wel... IK BEN DE GEINTRGREERDE MAROKAAN.. en de rest moet mijn voorbeeld maar aan nemen... Een goed voorbeeld is eenbekende van me... (kom uit het zuiden des lands) e we3die hoor ik hem dialect praten... zegt die kaas tegen hem... Nou dat zouden er meer moeten doen.. dat noem iknou het topunt van integratie.. een Marrebbie die dialect spreekt iegfhdlkfgja I dont like them aha thanx voor je uitleg, daat vidn ik dus heel erg overdrijven van ej kennis! ik kan me goed aanpassen en dat heb ik ook gedaan, ik spreek nederlands en ik begrijp het ook, ik eet ook kaas, maar ik blijf een puur marokkaan, kan ook nietanders heb tot mijn 13de in marokkogewoond, maar dat heeft nisk mee te maken, je moet je grenzen kennen en je geloof en cultuur niet vergeten. ik zou zgegen neem het goede van de nederlandse cultuur en laat het slechte!!

Pagina's : [1] 2