Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is je mening hierover????????

Pagina's : [1] 2 3

zina_naoual
03-02-2004, 20:50

wat is jullie mening over het volgende???? wel het gaat zo: ik had een vriendje rond 28/08/03 ik heb hem leren kennen via vriendinnen. mijn vriendin was (en is er nog steeds mee samen) met zijn broer aan het verkeren.wel mijn relatie met mijn vriendje (toen) duurde nog geen drie weken.maar we bleven achteraf vrienden.zijn broer was mijn beste vriend geworden.en ja eigenlijk waren we zo close dat mijn ex er problemen mee had. ik kwam af en toe met mijn vriendin (de vriendin van de broer van mijn ex) bij hun thuis. en ja ik kan het wel best begrijpen da hij het niet zo graag heeft dat ik met zijn broer zo close was snapje. net als broer en zus.op een dag was ik rustig op msn; hij kwam naar mij en noemde mij gwn sletje. ik had geen flauw idee waarvoor het nodig was.maar ja overal zijn er kinderachtige mensen te vinden.ik had er dan ruzie mee.en zijn broer dus zogezegd mijn "beste vriend" doet alsof hij er alles mee te maken had. hij sprak dan niet meer met mij. hij zit met mij in dezelfde klas dan ook. en roddelen dat ie kan doen joch!!! amai seg. wel ik weet echt niet wat te doen. zijn vriendin zeurt maar van: spreek met hem enzo. moet ik naar hem gaan????? ik vindt dat hij naar mij moet kome want ik heb nog beleefd hem een hand gegeven en hij deed zo koel. sinds dien gaf ie me geen tijd meer. net of ik hem iet erg heb gedaan . maar ik deed niets. zijn broer is in de fout en daarvoor moet ie niet zo doen vindt ik toch, hij heeft er niets mee te maken niet????? wat moet ik doen geef me raad aub xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lela_Hanan
03-02-2004, 20:56
Meid....wat dacht je van..schenk hem geen aandacht...hij is het niet waard..... Hij moet zelf de stap nemen...om zijn excuses aan jou te bieden....zo niet...dan is IE ECHT LAAG!!! :kwaad:

NadiaBorgerhout
03-02-2004, 21:13
vind ik ook hanane , wat nou , politiekjes , okeej is zijn broer tot daar toe maar is wel een goede vriend van je geweest, dus ik zou wachten tot ie komt !! zo niet, is het pech voor hem, want ik geloof dat je een toffe meid ben t, en jah , dan weet hij niet wat ie mist maar naoual lieff kind, w8 mar gwn ff af , heb dat ook meegemaakt was best wel een goede vriend van me , en dan deed ie plots zo dom weet je wel , zo om 5 euro ahaha, okeeej is nog steeds niet goed gekomen maar tog ahah, anyway, hoop dat alles goed komt tss julie goede vrienden he doegiess xxx

CriMiNeeL_KaMaL
03-02-2004, 21:13
hey zina naoual tezzz dan moet je er niks ervan aantrekke maske wollah zahma die broer moet beter wete of niet soms is die broer jonger of ouder als je ex?? thallah :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

zina_naoual
03-02-2004, 21:15

die is ouder dan mijn ex hij is 17 en wordt er 18 in september

CriMiNeeL_KaMaL
03-02-2004, 21:17
Origineel gepost door NadiaBorgerhout vind ik ook hanane , wat nou , politiekjes , okeej is zijn broer tot daar toe maar is wel een goede vriend van je geweest, dus ik zou wachten tot ie komt !! zo niet, is het pech voor hem, want ik geloof dat je een toffe meid ben t, en jah , dan weet hij niet wat ie mist maar naoual lieff kind, w8 mar gwn ff af , heb dat ook meegemaakt was best wel een goede vriend van me , en dan deed ie plots zo dom weet je wel , zo om 5 euro ahaha, okeeej is nog steeds niet goed gekomen maar tog ahah, anyway, hoop dat alles goed komt tss julie goede vrienden he doegiess xxx hahahha shap??? :maf3: titchjes en bitches :cool: :D :Iluvu: :belgie: :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

CriMiNeeL_KaMaL
03-02-2004, 21:20
Origineel gepost door zina_naoual die is ouder dan mijn ex hij is 17 en wordt er 18 in september dus je vriendje word 18 dus zo zo nog een snotaapie tjah dat verbaast me dan niet als die jou sletje noemt , die jongens wete niet wat te doen :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

NadiaBorgerhout
03-02-2004, 21:21
hja tog !! hahaha ook van bhout ofzo ? tog van antwerpen in ieder geval , want aan u taaltje te zien ahah

CriMiNeeL_KaMaL
03-02-2004, 21:36
Origineel gepost door NadiaBorgerhout hja tog !! hahaha ook van bhout ofzo ? tog van antwerpen in ieder geval , want aan u taaltje te zien ahah wahhaha aan men taal ik typ toch algemeeen Nederlands :D :D zahma maar ja inderdaad uit antwerpen centrum maar niet borgerokko :cool: :boogie: Sm00thCriminal :boogie:

lela_Hanan
03-02-2004, 21:37
weeeeeeeeejowwwwwww....gataar alleen mensen uit Belgie... ;)

NadiaBorgerhout
03-02-2004, 21:43
hahahah afffffffffff we gaan het hier nog egt wel overnemen se haha

ouafaetoen
03-02-2004, 21:46
Kijk jij bent nog een kindje volgens mij en die jongens ook Hoe kom je erbij om zomaar naar een huis te gaan van een jongen Jij hoort tekenfilmpjes te kijken van dragonball Z als jullie die kennen daar in belgie Wat op jou leeftijd al met jongens omgaan en dan nog vooral met jongetjes nemen van 18 jaar dat zijn nog babies en die zijn echt niet serieus met je ok Watch yorkidden en niets anders

Oempje
03-02-2004, 23:04
Kinderen.. Ga een Boomhut bouwen ofzo, of tikkertje spelen..

Chatefemqemamu
03-02-2004, 23:32
geef die idioot gewoon een skot.. kinderachtig

NadiaBorgerhout
05-02-2004, 19:16

hejjj honeyyy naoual trek je er niets van aan , over dat kindgedoe dat ze je hier proberen aan te spreken maar als je ziet dat jij , je grenzen kent dan is er tog geen probleem ermee ??? en egt, neeger hem gwn hahah

Pagina's : [1] 2 3