Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tattoo's en Piercings...

Pagina's : [1] 2

SweetRose
08-10-2002, 23:59

Hey mensen... wie heeft er hier een tattoe of een piercing... ik eerlijk geen van beiden enzo wil ik het houden... ten eerste omdat het haram is en ten tweede omdat ik het zelf ni wil...het is niet echt zo mijn ding...nou zo'n wasbare tattoo deed ik vroeger ja... maar dat was maar om te spelen....nou... ik verwacht veel reactie's ciaoooooo hou jullie goed xxx

Dida
09-10-2002, 00:01
heb je gaatjes voor je oorbellen? ciao Baby ;)

Moefassa
09-10-2002, 00:09
Ik heb een grote tatoo in de vorm van een engel op mijn schouder :D :D NOT :D

Moefassa
09-10-2002, 00:35
Origineel gepost door angel20 ik heb een tattoo van henna gehad :D In maroc zeker of niet?? :D :D Ik wilde namelijk er ook een nemen :D

Junkie
09-10-2002, 08:55

Ik heb mijn tatoo laten verwijderen. Nu heb ik nog maar een arm.

3rabia
10-10-2002, 09:49
Ik heb neuspiercing, hij is wel klein Maar ik heb hem wel

Nawel22
10-10-2002, 10:12
Ik heb geen van beide en wil dat graag zo houden ook.

-Reda-
10-10-2002, 16:13
Vooral tong- en navelpiercings zijn nice...:D:verliefd::D

Hindaatje
10-10-2002, 18:37
wou eerst wel een tongpiercing,maar mag nie van mama :kwaad: ...tatoo vind ik nie zo... Liefs Hinda :zwaai:

soumaya1
10-10-2002, 18:45
IK HAD OOIT EEN NAVELPIERCING, MAAR HEB HET UITGEDAAN TOEN IK ZWANGER WAS

Hindaatje
10-10-2002, 18:47
Origineel gepost door soumaya1 IK HAD OOIT EEN NAVELPIERCING, MAAR HEB HET UITGEDAAN TOEN IK ZWANGER WAS hoe oud ben je als ik vragen mag? Liefs Hinda :zwaai:

laboudanda
10-10-2002, 18:55
Ik ook ik had ook piercing toen mijn vrouw ZWANGER was...en nu heeft mijn babytje..LABOUDANDA JUNIOR mijn piercing geerft.... *Een piercing is toch een merk van een fiets?

soumaya1
13-10-2002, 15:01
Origineel gepost door rinnoa Een piercing is toch haram? (bovenste zin is niet alleen bedoeld voor Soumaya1….Iedereen mag hierop reageren). Naar mijn weten laat je een piercing zetten bij een tatoeëerder, en mensen die tatoeëerders bezoeken worden toch vervloekt? Kan iemand mij hier duidelijkheid in bieden? :confused: Maar goed, ik heb wel een vraag wat ik je persoonlijk wil stellen. Namelijk deze: “ Is dat gat niet uitgerekt?” Of is dit een fabeltje? Ik hoorde namelijk van verschillende meiden dat een navel die gepiercd is nooit dichtgroeit. En dat je er altijd een litteken aan overhoud. :confused: ja het is volgens mij ook haram, ik heb hem nu niet meer, en ik heb geen gat gezien, bij mij is het gewoon dichtgegroeid, dus ik denk dat het toch een fabeltje is. :zwaai:

SweetRose
13-10-2002, 15:05
Tatoos :rolleyes: Piercings :rolleyes: dit is wat ik krijg als ik het ooit doe (maar dat gebeurt toch nooit :D ) >>>>>> :zweep: :auw: :maf2: dus....ik weet de gevolgen al.....:D xxx

Shakira85
13-10-2002, 15:51

Origineel gepost door zin 'n midar Tatoos :rolleyes: Piercings :rolleyes: dit is wat ik krijg als ik het ooit doe (maar dat gebeurt toch nooit :D ) >>>>>> :zweep: :auw: :maf2: dus....ik weet de gevolgen al.....:D xxx PFF.......Bij mij ook ,midarreke!! :jammer: Ik mag da allemaal ni en dan verschiet ik ervan dat er hier zovelen zijn met piercings!!! :wow: Aan diegenen met piercings;mochten jullie dat direct van thuis?

Pagina's : [1] 2